Monday, December 9, 2013

VICHY LIFTACTIV SERUM 10


Vichy LiftActiv Serum 10 je nastao kao rezultat višegodišnjeg istraživanja u cilju pronalaska što efikasnijeg sredstva u borbi protiv bora. 

Na samom početku ovog posta, ukratko ću objasniti moja razmišljanja i prvu reakciju vezanu za ovaj proizvod.

Vođena izrekom ''Bolje sprečiti nego lečiti'' odlučila sam da i sama probam Vichy LiftActiv Serum 10. Nakon samo 2-3 dana korišćenja, shvatila sam da ovo nije jedan od onih proizvoda koji samo obećavaju a zapravo se ne razlikuju od običnih krema koje nemaju veze sa zatezanjem kože. Iskreno, nisam ni zamišljala da ću nakon samo tri dana shvatiti da mi ovaj serum neće pomoći da ublažim pojavu bora u budućnosti, kao što sam prvobitno mislila, nego da će početi skoro trenutno da daje rezultate. Brže-bolje sam ga prosledila mami jer meni ovako nešto neće trebati, nadam se, bar još deset godina. Moja mama je neko ko ne veruje u delotvornost ovakvih proizvoda i samim tim mi je bilo zanimljivije da je nagovorim da počne da koristi serum i da gledam njene reakcije. Nakon njenih bezbroj puta izgovorenih ''Neću, ja u to ne verujem'' rečenica, uspela sam da je nagovorim da proba. Dogovor je bio da koristi serum pet dana i ako ne vidi baš nikakvu razliku, može da prestane i ja joj više neću dosađivati. Nakon što je prošlo pet dana, prošlo je još dvadeset a moja mama ga još uvek koristi i jako je zadovoljna.

Sada mogu mirno da pređem na priču o serumu :)


Vichy LiftActiv Serum 10 dolazi u jako lepoj srebrnoj bočici koja sadrži 30 ml proizvoda. Na samom vrhu se nalazi belo dugme pomoću kojeg se serum usisa u pipetu, radi lakšeg korišćenja.

Upotreba

Serum je potrebno koristiti ujutru i/ili uveče tako što se par kapljica razmaže po licu i vratu. Naravno, svako će tretirati onaj deo za koji misli da je potrebno. Dosta je tečan i lako se razmazuje pa je svega dve-tri kapi dovoljno za celo lice.

LiftActiv serum je testiran od strane 52 žene starosne dobi od 45 do 55 godina. One su nakon mesec dana korišćenja potrvdile smanjenje bora:

- 21,7% oko spoljašnjeg ugla očiju
- 17,4%  na čelu
- 16,4% ''smejalica''
- 27,3% ispod očiju
- 14% na vratu

* izvor Vichy USA

Sastav

Neki od glavnih sastojaka su:

- Raminoza 10%
- Hijaluronska kiselina
- Vichy termalna voda


Serum ne sadrži parabene!

Ceo sastav možete pogledati na slici ispod


Serum je namenjen svim tipovima kože, čak i osetljivoj.

Vichy LiftActiv Serum 10 možete kupiti po ceni od oko 3500 dinara, a cene se razlikuju u zavisnosti od mesta kupovine.



Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana


* Proizvod sam dobila kao PR uzorak što ni u jednom momentu ne utiče na moje mišljenje o njemu.

20 comments:

  1. Malo sam zbunjena. Ako ja razume mdobro ti si videla da serum radi i onda si ga odbacila? Ali ako vidis da radi znaci da valjda ima sta da se zategne. Sto si ga onda dala mami? I ja sam se nadala da ce biti utisaka nekih. Malo detaljnije od tebe i sta mama kaze? Jel to planiras nastavak posta? Iz ovog nista ne mogu da zakljucim a bas me zanima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da je namenjen zatezanju lica ali nikada se nisam susrela sa proizvodom koji zapravo toliko deluje. Koristila sam Balea toniranu kremu bez ikakvih problema iako je obecavala zatezanje koze, jer nikada nisam osetila njeno dejstvo i mislila sam kako mozda i deluje ali ja to ne osetim... Ovaj serum zaista pruza osecaj liftinga koji meni svakako nije potreban i zbog toga sam ga prosledila mami. Ne planiram nastavak posta, napisala sam sve sto sam mislila a obicno kod posta sa potrosenim proizvodima dodam ako se pojavi neka nova cinjenica...

      Delete
    2. Aha...pa jel mama na kraju videla dejstvo ili i dalje ne veruje u ovakve proizvode? :) Drago mi je da bas deluje, bar znam sta da kupim kad budem jednog dana htela zatezanje!

      Delete
    3. Naravno, napisala sam da je zadovoljna i da je nastavila da ga koristi... Ja sam se svojim ocima uverila da deluje i sigurno cu mu se vratiti za par godina ako se i dalje bude proizvodio a iskreno se nadam da hoce :)

      Delete
    4. Izvini sto pitam nesto sto si vec napisala. Sto je najgore ja sam procitala post ali sam toliko zelela da citam jos da sam zaboravila da si u toj recenici rekla da jeste zadovoljna :)

      Delete
    5. Ma nema potrebe da mi se izvinjavas, bar smo lepo procaskale :) Iskreno, mogla sam jos da pisem ali se obicno trudim da ne preterujem jer mnogi nemaju vremena sve da citaju ili ko zna zbog cega ne vole previse teksta... Mada ja licno volim postove sa mnoogo teksta :)

      Delete
  2. Tako brzo deluje, neverovatno? I šta kaže mama na kraju, jel su se smanjile bore? Ako je stvarno tako delotvoran, moram ga uzeti u obzir za narednu kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da :) Lice je vidno zategnutije i deluje jako sveze... Mlada si, ne treba ti jos uvek ovaj serum, uzmi ga u obzir za par godina :)

      Delete
  3. Joj meni ovo još uvijek ne treba i jedina prevencija koje se čvrsto držim jest hidratacija,hidratacija,hidratacija! :D

    ReplyDelete
  4. Taman sam htela da kazem ne trebe to tebi (nama) jos, a onda vidim da je mama koristila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednom sam koristila neku kremu koja je za zrelu kozu i koja je obecavala "zatezanje" koze samo zato sto mi je jako lepo hranila kozu i imala super sastojke ali naravno nije bilo nikakvog zatezanja... Ovaj serum stvarno radi ono sto obecava i zato je sada mamin :)

      Delete
  5. Procitah naslov na bloglovinu,i u fazonu sam "ovo Jovani ne treba",ali sada shvatam da ga tvoja mama koristi,zanimljiv post,pokazacu ga svojoj mami <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce joj se svideti koliko i mojoj :) Hvala <3

      Delete
  6. Odlican post, definitivno kupujem ovo! Ne za mene. :D

    ReplyDelete
  7. Ja još mislim da nemam potreba za zatezanjem, ali je lijepo znati da postoje stvari koje će ti pomoći kada za to dođe vrijeme. Zato blogeri i postoje :)

    ReplyDelete
  8. Mislim da si previše mlada za ovakve proizvode i da ti je lice u odličnom stanju. Prava je stvar što si ga prosledila mami. Drago mi je što su efekti tako brzo vidljivi, mada s obrizom na brend kojem zaista verujem, to je i za očekivati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam :) Vichy se jos jednom pokazao zasto je medju vodecim brendovima :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...