Saturday, January 4, 2014

Decembarski favoriti

Nova godina je počela a ja prvi post u njoj posvećujem proizvodima koje sam najviše volela i koristila proteklih mesec dana...


Moji decembarski favoriti su šarenoliki, od skidača laka do tečnosti za ispiranje usta :)
Pa da počnem...


1. AURA Golden Spice iluminator je proizvod koji me je stvarno oduševio i koji mi predstavlja mnogo pristupačniju zamenu za MAC Soft and Gentle, o kojem sam pisala u OVOM postu. Boja je jako lepa, dosta dugo se zadržava na licu a cena je nešto viša od 300 dinara. U sebi sadrži propilparadben pa osobe koje izbegavaju proizvode sa parabenima treba da ga zaobiđu. Iako se i sama trudim da izbegavam takve proizvode, mislim da mi mala količina naneta putem hajlajtera ne može naneti mnogo štete pored svih ostalih štetnih materija sa kojima se svakodnevno srećemo.


2. Essence SUPERHEROES skidač laka sam kupila jer sam neko ko ''pada'' na lepe ambalaže, šljokice i slično... Posebno sam bila oduševljena što sam pored zanimljivog pakovanja i krupnih šljokica koje nemaju baš nikakvu namenu osim što lepo izgledaju, dobila skidač laka koji stvarno odlično radi posao. Gelaste je strukture i tamne lakove, od kojih mi obično budu obojeni prsti, odlično skida. Za 150 ml proizvoda, potrebno je izdvojiti malo manje od 300 dinara.

3. Blush četkica broj 25B je moja prva četkica za obrve. Do sada sam uvek koristila olovke za obrve i četkice mi nisu bile potrebne... Uvek sam govorila kako ja nikada neću moći da koristim senke za obrve a onda mi je nešto kliknulo u glavi i samo sam se prebacila sa olovke na senku. Tada sam kupila ovu četkicu i već više od mesec dana, ona je moj verni prijatelj :) 

4. NYX Taupe rumenilo sam želela i pre nego što su NYX proizvodi stigli kod nas. Svaki put kada sam otišla da ga kupim, sva rumenila su bila tu a mesto gde treba da stoji Taupe, bilo je prazno. Krajem decemba sam ga dobila na poklon od drugarice i bila sam presrećna. Odličan je za konturiranje i više ne mogu da zamislim šminkanje bez njega :)

5. YVES ROCHER Hair Repair Oil je ulje namenjeno obnavljanju suve kose. Nanosi se na suvu kosu pre pranja i ja ga koristim svaki put kada perem kosu. Cena ovog ulja je oko 700 dinara a više o njemu možete pročitati u recenziji koju sam pisala za portal Lepotica.rs

6. Octenidol rastvor za ispiranje usta sam dobila na promociji pre desetak dana. Dobila sam četiri mala pakovanja od 60 ml od kojih sam dva potrošila, jedno sam dala drugarici a jedno trenutno koristim. Već godinama koristim razne tečnosti za ispiranje usta jer sam dugo nosila fiksnu protezu zbog koje sam morala mnogo više da pazim na svoju oralnu higijenu. Isprobala sam skoro sve tečnosti koje se mogu pronaći na našem tržištu a Octenidol je jedna od retkih koje ostavljaju osećaj svežine dosta dugo. 

7. NYX Nude Pink sjaj me je očarao čim sam ga prvi put namazala. Ima miris koji me neverovatno asocira na miris marcipana, ne lepi usne a opet je dovoljno gust da se zadrži na usnama dosta dugo, koliko to može jedan sjaj. Nije mnogo pigmentovan i na usnama se providi a opet ostavlja divnu boju. Treba li da naglasim  i to koliko mi se sviđa što na vrhu ima mašnicu?! :)

8. DEBORAH 24 ORE olovka za usne u nijansi 06. Koristila sam je gotovo stalno, preko celih usana, ispod gore pomenutog NYX sjaja. Meni se ova kombinacija mnogo sviđa i nastavila sam da je koristim i tokom prvih dana januara :)

9. VERSACE CRYSTAL NOIR je parfem koji koristim svake zime. Težak je i prepoznatljiv i svaki put kada ga tokom godine osetim u prolazu na nekoj devojci/ženi, ja se setim zime i snega :) Sušta je suprotnost parfemima koje inače koristim ali zima ne može da prođe bez njega :)

10. DEBORAH Shine TECH lak broj 87 je još jedan proizvod koji volim da koristim zimi. Dugo traje na noktima ali je zato mnogo problematičan za skidanje :) 


Nadam se da ste među mojim favoritima pronašle i neki svoj :)

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Hahah jaooo, Nude pink je i u mojim favoritima decembra :D

    Divni su tako na gomili :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko mi je divan da bih ga stavila i u godisnje favorite :)

      Delete
  2. Ja sam pronasla svoj favorit medju tvojim favoritima, NYX Nude Pink :D Najdivniji <3

    Volela bih da probam taj Essence skidac laka, gledala sam ga pre nekoliko dana i videla da u sastavu sadrzi aceton, pa sam odustala od kupovine, ali je divan, skroz nekako Barbie <3 Steta :( Bas... :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ako ima acetona, mislim da je u nekoj jako maloj kolicini jer mi najmanje od svih skidaca laka osusi kozu oko nokta, tacnije, ne osusi je ni malo :) Probaj ga Maki, mislim da ce ti se svideti :)

      Delete
  3. Sve je prekokrasno :) Delimo Versace, Deborah lak za nokte, a događa mi se upravo ono što i tebi- vezano za Taupe -.-
    Ne mogu ga naći nigde.
    I to me mnogo sekira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je drugarica skratila muke vezane za Taupe i mnogo sam joj zahvalna na tome :)

      Delete
  4. Imam ovaj AURIN iluminator,i slazem se sa svim sto si rekla!! Divan je,koristim odavno ovu Blush cetkicu za obrve,i stvarno je odlicna!! :)

    ReplyDelete
  5. Crystal Noir sam koristila prije neke 3,5 godine i divan mi je,a skidač laka mi je baš fora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skidac je stvarno fora :) Kad sam ga kupila, ceo dan sam ga gledala :)

      Delete
  6. Delimo Aurin HL, odlican je za veoma pristupacnu cenu :)
    Takodje u poslednje vreme merkam neki Nyx sjaj da probam, bacila sam oko na 122, medjutim moram sada i nude pink da uzmem u obzir :)

    ReplyDelete
  7. Sad nastupa tuga... zašto ja nisam znala za taj Aura iluminator prije 3 dana kada sam bila u Srbiji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam znala, ranije bih izbacila post :)

      Delete
  8. Pa ovaj Essence skidac laka za nokte je predivan! Zaljubila sam se u njega.:D
    I ja isto "padam" na lepa pakovanja, pa mi se dosta puta desilo da kupim nesto sto uopste ne valja samo zbog tog pakovanja.. :/
    Izdvojila bih jos i Nyx sjaj za usta. Prelep je. :D
    Nominovana sam te pa pogledaj. :)
    http://welcometosandraland.blogspot.com/2014/01/liebster-award-nominacija.html?showComment=1389916464587#c340657896830424460

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za nominaciju, odgovaram cim stignem <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...