Friday, January 31, 2014

Instagram #9

Poslednji je dan januara i pravo je vreme za još jedan Instagram post ili ako neko više voli, mesec u slikama :)

Poslednjih dana decembra, sve je bilo u duhu praznika, kao i ovi preukusni medenjaci kojima sam se počastila u BIG šoping centru...


U gostima su mi bile Marija i Dijana sa kojima sam se prošetala i do Katoličke porte, koja je bila preslatko ukrašena...


Nakon šetnje, grejale smo se i ručkale :)



A onda je došlo veče i vreme da ih Mala Boginja i ja ispratimo...


Uživala sam u kićenju jelke...


... i novom ukusu Milford čaja i Tarallucci čajnim keksićima...


Bilo je i pokušaja ''izvlačenja'' kod Deda Mraza :)


Nova godina se bližila i bilo je vreme da podavrnem rukave i počnem sa pripremom kolačića :)


Dok su se keksići hladili i čekali na ukrašavanje, ja sam pila kafu sa svojim dragim drugom... On je dobio cvetić a ja jedno veliko ništa :)


Zatim su usledile dve neprespavane noći, posvećene ukrašavanju keksića :)



A na kraju je to izgledalo ovako...


Novogodišnja noć je počela lepo...


... a završila traumatično :) Na sreću, sve se vrlo brzo i lepo završilo... Ovo ću ujedno iskoristiti i da vam kažem da se potrudite koliko god možete da izbegavate razne kesice sa praškovima koji ''preseku'' prehladu i temperaturu i da uputstva sa neželjenim pojavama ne shvatate olako...


Preživljeni stres sam pokušala da prevaziđem smehom i uparivanjem keksića sa čarapama :)


Januar je počeo i kafom u praznoj kafani u 6h :)


Uživala sam u omiljenim granulama za mleko...


... raznim poslasticama...


... i maženju nogica mog bodljikavog čudovišta dok spava <3


Badnje veče sam provela kod kuće, u društvu porodice i tradicionalne hrane :)



A prisećala sam se i Božića prošle godine, daleko od kuće...


U gostima su mi bili i rođaci sa sela, koji me uvek obraduju domaćom hranom :)


Slobodno vreme sam koristila da čitam uz omiljene kafe...


... i kao malo dete sam se divila preslatkim maramicama :)


Prisećala sam se predivnog Google iskustva...


I uživala u omiljenom čaju i toploj čokoladi sa iHerb-a :)



Ako želite, možete me pratiti na jovanininstagram :)

Nadam se da ste imali lep i zanimljiv mesec <3

Do narednog kuckanja,

xoxo

Jovana

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...