Friday, January 10, 2014

LA ROCHE-POSAY CICAPLAST MAINS


Pre malo više od dva meseca, na jednom preslatko osmišljenom druženju, uz čaj i kolačiće, dobila sam na poklon ovu kremu za ruke.

 Evo i jedan delić atmosfere sa druženja pre same priče o kremi :)


Na samom početku priče, moram priznati da ovu kremu verovatno nikada ne bih ni probala da je nisam dobila. Razlog tome je jer sam uvek prilikom kupovine kreme za ruke, birala one koje mirišu, po mogućstvu, što intenzivnije i što duže :) To je jedini razlog zbog kojeg mi ova krema, iako mnogo volim LRP proizvode, ne bi ''zapela'' za oko. Zbog toga, jako mi je drago što sam je dobila, jer bih propustila jednu dobru kremu, vrednu pažnje. 

Krema dolazi u plastičnoj tubici zapakovanoj u kartonsku kutiju i sadrži 50 ml proizvoda. 
Jedan od sastojaka kreme je i LRP termalna voda koju mnogo volim da koristim, naročito tokom zime jer mi pomaže kod problema oko perutanja suvih delova na licu.

Pored termalne vode, krema sadrži Niacinamid 4% (oblik vitamina B3) i Glicerin 30% koji povoljno utiču na proces prirodne obnove kože.

Krema ne sadrži parabene i mirise.


Kod ove kreme, sviđa mi se što ruke ne ostanu masne i lepljive a opet se oseti da su obložene glatkim slojem. 
Kremu koristim najčešće dva puta dnevno i to dok radim na kompjuteru, pored kojeg mi i stoji, dok neke masnije kreme više volim da koristim pre spavanja. Odlična je za tu namenu, kada vam je potrebno da vam ruke budu brzo spremne za povratak redovnim aktivnostima.

Jedna zanimljiva stvar koju sam primetila kod ove kreme je da ako operem ruke npr. sat vremena nakon mazanja, kada imam osećaj da više ni nemam kreme na rukama, krema se u dodiru sa vodom pretvori u glatku masu što je dokaz da je sve vreme bila tu, iako toliko dobro upije, kao da je nema.

Sastav kreme

AQUA, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, NIACINAMIDE, GLYCERYL STEARATE, SHEA BUTTER, DIMETHICONE, PEG/PPG-18/18DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE SE, SODIUM POLYACRYLATE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL.

Moji utisci o ovoj kremi su veoma pozitivni i nastaviću da je koristim iako sam do sada preferirala kreme sa lepim mirisima :) Mnogo mi skrati vreme provedeno u čekanju da krema upije, ruke budu nežne i glatke i zbog toga joj ne zameram nedostatak mirisa :)

La Roche-Posay Cicaplast Mains kremu možete kupiti po ceni od oko 500 dinara.


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Skroz se slazem za misljenje o kremi. Nego mene zanima gde si ti bre nala sneg?! Jesi li to isla na neko skijanje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sneg je sa moje terase, slikala sam onda kada je pao prvi i jedini ove godine :)

      Delete
  2. Replies
    1. xaxaxaxaxa,pusti kremu,otkud sneg!! :D kod nas u Zapadnoj Srbiji ne sme da pada.. :D

      Delete
    2. Pa vidim ja da je sneg ovde ispao najinteresantniji :D

      Delete
  3. I treći put: odakle ti sneg? :D :D :D

    Toliko svi hvale ovu kremu da ću morati da je probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sneg mi je totalno ukrao sou :D Vec napisah ali evo jos jednom, specijalno za "treci put", sneg je sa moje terase, pre nekih mesec dana, ako se dobro secam :D
      Javi utiske ako probas :)

      Delete
    2. :D Da, videla sam da se cure raspituju, ali nisam mogla propustiti priliku.
      Kod nas nije bilo snega :( A ne živim na Maldivima :/

      Delete
    3. E steta, bar da zivis pa da se napravim luda i samu sebe pozovem, samo dok ne prodje zima :)

      Delete
  4. Meni je ova krema bukvalno izlečila suvoću ruku, toliko da ne moram uopšte da je mažem svakog dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ruke nikad nisu bile preterano suve ali sam svakako prezadovoljna :)

      Delete
  5. Slazem se sa tobom po pitanju mirisa ;) I meni je uvek miris jako bitan bilo koji proizvod da je u pitanju(cak i hranu njuskam) :D
    I ja obozavam ovu kremu i isto kao i ti, da je nisam dobila verovatno je nikada ne bih ni kupila i ostala bih uskracena za ovo cudo ;) Jako brzo je koza upije i ostaje dugo hidrirana ;)

    ReplyDelete
  6. U svom zanosu kopivine svega i svačega, tu se nikada ne nađe krema za ruke, zašto ne znam. Možda je to navika koju nemam. Ne mažem je a možda bi trebalo...Ako mi ikada zatreba, znacu da je ova dobila pozitivne komentare.

    Da dodam, nominovala sam te pa pogledaj ;) http://superlady381.blogspot.com/2014/01/liebster-award-nominacija.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...