Wednesday, February 12, 2014

Africare Black Clay Soap

Svako ko me poznaje, ili ko je čitao neke moje ranije postove, zna koliko volim da koristim i isprobavam razne vrste sapuna. 
Današnji blic post ću posvetiti jednom od poslednjih sapuna koji sam kupila.


Africare Black Clay Soap (crni glineni sapun) sam naručila pre malo više od mesec dana preko iHerb-a (više o iHerb-u možete pročitati u OVOM postu). Želela sam ga odavno i jedva sam čekala da stigne. Jedina stvar oko koje sam brinula kada je reč o ovom sapunu, bio je podatak da je namenjen ''obojenoj'' koži. Čim sam proučila sastav, shvatila sam da sapun sadrži sastojke koji mi odgovaraju i nisam videla nikakvu prepreku da ga koristim iako nemam ''obojenu'' kožu :) U međuvremenu, dok sam čekala da stigne, čitala sam i iskustva onih koji su ga koristili i većina je bila veoma zadovoljna.


Od dana kada mi je sapun stigao pa sve do danas, koristim ga svakodnevno, ujutru i uveče i veoma sam zadovoljna. Moje lice je u poslednje vreme dosta čudno, t-zona mi se masti a u isto vreme i peruta... Mislim da je to jedna od gorih kombinacija i veoma teško izlazim na kraj sa tim. Ovaj sapun mi je dosta pomogao oko suvih delova jer ostavlja kožu mekom i baršunastom. Naravno, svi smo mi različiti i svako treba da pronađe šta mu najviše odgovara i to što meni ovaj sapun odgovara, ne znači da će i svima ostalima ali za cenu od oko 2-3 dolara, mislim da mu treba dati šansu :)

Pena koju sapun pravi je najčudnija pena koju sam videla. Crne je boje (ne bas čisto crne) i veoma je kremasta. 

Šea puter (Shea Butter), maslinovo ulje, palmino ulje i hematit su neki od glavnih sastojaka a ceo sastav možete pogledati na slici ispod.



Ako još neko koristi ovaj sapun, volela bih da čujem utiske :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

12 comments:

  1. Crni sapun (bilo koji) je moja želja :) a ovo je ono kada izgled jako privlači :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I moja je bio a sada je ostvarena zelja :)

      Delete
  2. Bas bih volela da probam. Uzgred, imamo problem, masna koza+perutanje nosa. Ja sam uspela to da resim uz pomoc kokosovog ulja, ali svakako jos uvek nije potpuno resen problem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusavala sam i sa kokosovim uljem i bude bolje ali se ponovo pojavi :/

      Delete
  3. Ja sam koristila do sad Manna crni sapun i bio mi je bas dobar. Sad si me zainteresovala i za ovaj. Nadam se da cu ga probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Manne nisam probala ali ne sumnjam da je dobar jer su mi svi njihovi koje sam probala bili dobri :)

      Delete
  4. t-zona mi se masti a u isto vreme i peruta --- skroz sam se pronasla, ovo je problem koji mi se često javlja u poslednjih mesec dana :( i najteže mi je naći odgovarajući čistač, stalno ih rotiram!
    Ovaj sapun zvuci odlicno. Btw post u vezi sa iherbom je savrsen, mnogo mi je bio od koristi! :)

    ReplyDelete
  5. Jesi probala mozda Dr. Pasha sapune, meni su odlicni? Ja koristim od cimeta i maka ili od ruze zavisno da li mi je koza masnija ili suvlja, - "cari" mjesovite koze! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ali planiram vec odavno :) Hvala puno na preporuci, sad znam koje prvo da pogledam <3

      Delete
  6. Ovaj sapun mi apsolutno treba! :D Prije sma koristila nešto slično i izvlačio mi je nečistoće kao lud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se cini da bas lepo izvlaci necistoce :) Super je :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...