Tuesday, February 25, 2014

Dekorativa koju volim (do 4 €)


Onog momenta kada pronađem proizvod koji je pristupačan i koji mi odgovara, mojoj sreći nema kraja. Probala sam mnogo takvih proizvoda i dok većina nije bila vredna ni spomena, izdvojilo se i par stvarčica koje mnogo volim i koje već duži period koristim. Danas sam rešila da ih podelim sa vama :)


1. Golden Rose Maxim eyes maskara dolazi u žutom, plastičnom pakovanju koje mnogo liči na pakovanje Maybelline maskare. Četkica je silikonska a za 9,3ml proizvoda potrebno je izdvojiti svega 200 dinara. Probala sam mnogo različitih maskara, kako jeftinih tako i skupih i došla sam do zaključka da ne želim više da dajem mnogo novca za maskare jer mi se svaka osuši za skoro isti vremenski period a efekat na trepavicama je skoro isti.



2. Essence eyebrow stylist set sam počela da koristim pre par meseci kada sam rešila da olovke za obrve zamenim senkama. Senke dolaze u providnoj kutijici ali ja ih ne držim u njoj jer mi nije praktična. Uz dve senke, dobićete i tri kalupa za lakše iscrtavanje, kao i malu četkicu koju sam ja izgubila pa je zato nema na slici :) Senke su veoma postojane i lako se nanose. Cena je oko 300 dinara.


3. NYX Mocha je moj najdraži od svih Nyx pigmenata. Boja je uživo prelepa ali se jako teško slika pa sam na kraju odustala od pokušavanja :) Cena ovih pigmenata je oko 270 dinara (ako se ne varam) a s obzirom da je potrebna jako mala količina praha, mogu da traju jako dugo.


4. Alisa kremaste pudere koristim već par godina. Kutiju sam nažalost bacila pa ne mogu sa sigurnošću da tvrdim ali mislim da ovi puderi sadrže parabene, tako da nije za osobe koje izbegavaju upotrebu istih. Meni ovaj puder odgovara i da je dugačije sigurno ga ne bih koristila ovoliko dugo. Odličan je kada mi je potrebno da samo malo ujednačim ten i kada mi nije bitno da upotrebim neki bolji. Najbolje se nanosi vlažnim sunđerom a cena je oko 200-300 dinara.

5. Essence 01 Matt Sand korektor mi se jako dobro pokazao kod prekrivanja bubuljica. Probala sam da ga koristim i za prekrivanje podočnjaka ali mi nikako nije odgovarao za tu namenu jer se uvlačio u bore oko očiju. Cena je oko 300 dinara za 5g proizvoda.

6. Rapsodi Turbo Boost 3D effect sjaj je jedan od mojih najomiljenijih sjajeva. Za ovaj sjaj sam ujedno dobila i najviše pitanja dok sam ga nosila, o kojem se sjaju radi. Postojanost mu nije baš velika, kao i kod većine sjajeva. Cena je oko 200 dinara.


Evo i jedne slike sa Instagrama, kako sjaj izgleda na usnama. Slika je bez filtera ali je slikana u senci i sa jako malo prirodnog svetla. Nažalost, bolju nemam :)


7. NYX Chic je moj najdraži kremasti ruž za usne. Boja mi se svidela čim sam ga prvi put ugledala i do danas mi se mišljenje nije promenilo. Cena je malo niža od 400 dinara.


8. E.L.F. Lilac Petal iluminator sam već spominjala u jednom postu sa mesečnim favoritima. Jako lepo se blenda i daje umeren sjaj. Jedina ''loša'' stvar je što se ne može kupiti kod nas ali zato, ko želi, može ga naručiti sa iHerb-a a cena mu je oko 2 dolara. Više o iHerb-u možete pročitati u OVOM postu.

9. Essence eyeshadow base je moja omiljena baza za senku. O ovoj bazi imam samo reči hvale. Senka naneta preko nje mi je mnogo postojanija, bez rarmazivanja i skupljanja u naborima kapka. Cena je oko 300 dinara što joj je (kod mene) dodatni plus.

10. Essence 08 Colour Crush ruž sam već spominjala u OVOM postu tako da neću dužiti jer se moje mišljenje o ovim ruževima nije promenilo. Cena ovih ruževa je oko 300 dinara.



11. NYX  Blush Taupe je najsavršenija stvar za konturiranje lica koju sam probala. Čekala sam ga i želela jako dugo i bila sam presrećna kada sam čula da NYX dolazi u Srbiju, najviše zbog njega, ali onda nikako nisam mogla da ga pronađem i uvek je mesto na kojem treba da stoji bilo prazno :) Cena je oko 400 dinara.

12. AURA HIGHLIGHTER Golden Spice je proizvod koji me je oduševio čim sam ga prvi put probala. Sliku kako izgleda na koži možete videti u OVOM postu. Cena je oko 300 dinara.

13. S-he quick eye styler je ajlajner koji sam najmanje platila a koji mi najduže treje. Koristim ga oko godinu dana, često i svakodnevno i još uvek mi traje. Vrh je jako precizan i olakšava mi život jer nikada nisam bila vešta kada je iscrtavanje ajlajnerom u pitanju :) Cena je oko 300-400 dinara.


14. Golden Rose 128 ruž je moj favorit među svim GR ruževima. O njima sam već pisala u OVOM postu pa ako nekoga zanima, može pogledati. Cena je oko 250 dinara što je veoma povoljno za jedan ruž.


Eto, to bi bilo sve od mojih favorita iz kategorije jeftine dekorative :)


Koji su vaši proizvodi iz kategorije ''Jeftino a dobro'' i da li imate neku preporuku iz iste?

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

27 comments:

  1. Kako je lepa fotka <3
    Odličan izbor, naročito činjenica da je svakom džepu prihvatljiv :)

    ReplyDelete
  2. Gde ima da se kupi ovaj NYX Chic ? Baš je dobar :) A maskara je odlična ali zaista odlična,isprobano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi koji ti grad odgovara, najbolje je da se informises na sajtu Alexandar Cosmetics-a :) Drago mi je da i tebi odgovara :)

      Delete
  3. Gde u Beogradu ima da se kupi Rapsodi kozmetika ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, ne znam jer ja kupujem u Novom Sadu, po manjim parfimerijama... Nadam se da ce neko napisati, ko zna :)

      Delete
  4. Rapsodi je jedno vreme bio svuda sada ga ne vidjam, kapiram da je to isto deo Classics - GR kompanije, koji u polsednje vreme imaju dosta dobrih proizvoda :) Alisu sam stavila na spisak ako naletim a elf nikako da se setim da porucim :( Classics je jedino sto volim u poslednje vreme a da nije na tvom spisku brendova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pre je bilo na sve strane a sada se sve teze nalazi :/ Ima vremena, setices se :) Classics mislim da nisam probala, bas cu pogledati :)

      Delete
  5. Odličan post, taman si mi dala ideju šta sve da kupim kad budem sledeći put išla u kupovinu :D <3

    ReplyDelete
  6. Odličan post :) Neke od proizvoda i sama koristim,a neke bih volela da probam, posebno she eyeliner :)

    ReplyDelete
  7. Jooj,i meni moj S-he eyeliner traje vec godinu danaa :) Odlican je,stvarno.Jedino sto se malo teze skida.Ne znam da li je to i kod tebe slucaj? :)
    Super post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto dokaza da ne izmisljam :) Da, i kod mene je isti slucaj ali na kraju, posle celog rituala skidanja sminke i ciscenja lica, i on se skine :) Hvala <3

      Delete
  8. Odličan post! Na wish listi su mi već neko vreme CHIC i Aurin highlighter...sad ću morati da ubrzam kupovinu... :D

    ReplyDelete
  9. Jako lep izbor! Moram nabaviti ovaj pigmet!

    ReplyDelete
  10. Odlican post. Isto sam i ja razmisljala o maskara,sve se osuse u isto vreme koliko god para da das,tako da je definitivno sledeca ova Golden rose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Drago mi je da jos neko deli moje misljenje :)

      Delete
    2. Ijaooo nasla sam danas u lokalnoj parfimeriji tu maskaru za 196 din!! Kupila sam naravno i odusevljenaaaa sam! Maskara je stvarno brutalna!! Hvalaaaa ti <3

      Delete
  11. imam i ja ovaj nyx karmin,prelep je,zutu maskaru jos nisam otvorila ali i ako ne bude odgovarala nije neka steta jer je bila samo 200din. odlicne su mi recimo i flormar mono senke koje kod mene u gradu kostaju jos uvek 225din.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flormar senke nisam probala, tacnije nista njihovo osim lakova ali cu probati, hvala puno na predlogu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...