Friday, February 28, 2014

Favoriti u januaru i februaru


Postove o proizvodima koje sam najviše koristila tokom proteklog meseca (ili dva) sam pisala već par puta a sada mi se prvi put desilo da se u postu nalazi samo preparativa :) Od dekorative sam koristila najviše proizvode od ranije a probala sam i malo noviteta, koji baš i nisu ostavili dobar utisak na mene...


O Garnier micelarnoj vodi sam čitala najčešće pozitivne kritike i jako me je privlačila da je probam. Kao što sam napisala na svojoj Facebook strani, o njoj neću pisati jer već ima mnogo dobrih recenzija. Reći ću samo da me je kupila čim sam je probala. Kod ovakvih proizvoda ne treba mnogo vremena da primetimo da li nam odgovaraju ili ne. Jednostavno, već prilikom prve upotrebe možemo videti da li radi svoj posao ili ne. Ja sam veoma zadovoljna jer mi jako lepo skine šminku a da mi ne iritira oči. Ovo je proizvod koji ću svakako nastaviti da koristim.


SUN DANCE sprej za samopotamnjivanje sam kupila sasvim slučajno. S obzirom da sam prestala sa odlaskom u solarijum, već duže vreme razmišljam o kremama za samopotamnjivanje ali sam ih nekako uvek zaobilazila. Razlog tome je jer sam probala, ja mislim, skoro sve koje se mogu pronaći na našem tržištu i ni sa jednom nisam bila zadovoljna. Svaka mi je ostavljala fleke ili  je davala neprirodnu, narandžastu, boju. 
Da li se ovaj sprej pojavio u prodaju skoro ili ne, ja ne znam. Znam samo da ga do sada nisam viđala. Sasvim slučajno, pogledala sam u njegovom pravcu i shvatila da još njega nisam isprobala. Kada sam videla i cenu, koja je oko 250 dinara, bila sam ubeđena da ću ga kupiti jer nemam šta da izgubim. Presrećna sam što sam ga kupila jer mi je odličan. Daje lepu, blago preplanulu boju, ne ostavlja fleke i ravnomerno se skida. Od mene, sve pohvale za ovaj sprej :)


Pre dva meseca, kupila sam INSIGHT masku i šampon za suvu kosu. O oba proizvoda ću uskoro pisati malo više a sada ću samo reći da ovu masku obožavam. Moja kosa, koja je plava i farbana, je obožava. Kosa mi je mnogo lepša, lakše se oblikuje i jako lepo miriše. Šamponom sam takođe zadovoljna ali maska mi se posebno dopada... 


Jekoderm mast sam prvi put kupila pre godinu dana kada sam čula od drugarice da joj je pomogla kod suvih delova na licu. Tada sam je svakodnevno koristila ali mi se koža nekako zasitila pa sam prestala. Posle sam, u naletu drugih proizvoda koje sam želela da probam, nekao skroz zaboravila na nju. Pre mesec dana sam je se ponovo setila i opet smo u ljubavi :) Mnogo je masna i zato je koristim samo uveče, pre spavanja. 


Garnier Neo stikove sam spominjala u OVOM postu. Fruity Flower mi se odmah odvojio od gomile zbog svog voćkastog mirisa i postao moj favorit :)


Babylove kremica je bila moj najbolji brijatelj dok je napolju duvao hladan vetar danima. Čim se namaže na lice, deluje jako masno ali koža je vrlo brzo upije. Koža nakon mazanja bude glatka i nežna. Takođe, može se koristiti i pre šminkanja. Ja je mnogo volim i žao mi je što ranije nisam znala za nju.


Africare, crni sapun je za mene bio jedno jako prijatno iznenađenje. Jako lepo čisti kožu a ujedno i hidrira. Ako neko želi, više o njemu može pročitati u OVOM postu.


Mixa mleko za telo mi je bilo spas tokom perioda kad mi je koža bila jako suva. Mixa proizvode mnogo volim, tačnije, volim efekat koji ostavljaju na mojoj koži ali mi se miris nikako ne sviđa. Ne želim da me neko pogrešno shvati... Miris nije loš ali ja ne volim takve mirisne note. Obično mi se svide prvih par dana a onda mi dosade. Ovo mleko mi je spasilo kožu i zbog toga sam i miris istrpela :)


Toliko od mojih favorita za protekla dva meseca... Nadam se da neke favorite delimo a da će vas neki možda inspirisati da ih i sami probate i da ćete ih zavoleti koliko i ja :)

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. Obozavam ovu Babylove kremu a jekoderm ne mogu da smislim, imam traume od njegovog mirisa :-)
    I ja sam zadovoljna Garnier micelarnom a insight masku planiram da uzmem jer se sampon super pokazao :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, meni je drugarica rekla da joj je super ali da jako smrdi a ja obozavam taj miris, izgleda da sa mnom nesto nije kako treba :D

      Delete
  2. lovely favourites :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  3. Imamo par zajedničkih favorita, a africare je na listi kad sledeći put budem naručivala nešto sa iherb-a, deluje baš obećavajuće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zasto ali svaki put se radujem kao malo dete kad jos neko ima iste favorite :) Nadam se da ce ti biti ok, ja ga obozavam :)

      Delete
  4. Drago mi je pa ti odgovara Micelarna. :)) Sundance sprej obožavam, i od letos samo njega koristim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledeci put ako nadjes tako nesto, javi mi, da ne prodje opet par meseci dok ga ja primetim :)

      Delete
  5. Sprej mi super izgleda ali verujem da bi ga bilo vise po kupatilo nego po meni :) I ovaj crni sapun planiram da narucim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se nereda tice, budi bez brige, nigde ne ostaje :)

      Delete
  6. Obozavam tvoje favorite!!! Pitanjce: gde mogu da kupim tu insight masku za kosu? Veeeliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Ja sam je kupila u Alexandar Cosmetics-u a mozes i naruciti sa njihovog sajta. Na sajtu, cini mi se, mozes pronaci sva prodajna mesta :)

      Delete
  7. ovu baby kremu koristim za svoju djecu i savršena je, za moje masno lice nije najbolje rješenje… Garnier micelarnu kupujem kad potrošim gomilu koju sada imam… Garnier Neo ću takođe probati :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je izbegavam kada znam da mi je potrebno da mi sminka dugo stoji ali za neke krace periode mi je skroz super, cak i pored moje masne t-zone :)

      Delete
  8. baš mi je drago da toliko voliš insight masku :))
    jekoderm me je spasio nekoliko puta, ali meni užasno miriše :DD
    garnier micelarnu sam preskočila iako sam fan tog tipa čistača :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da sam ja jedina osoba na svetu koja voli miris Jekoderma :D

      Delete
  9. Mene je Garnier micelarna voda jako razocarala,nista mi ne skine...vidim toliko lepih recenzija,stvarno ne znam sta je sa mojim primerkom :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao :/ Ja sam pre nje potrosila bocicu L'oreal micelarne (za koju sam, cini mi se, cula i kod tebe da ti je dobra) i efekat mi je totalno identican...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...