Sunday, February 16, 2014

GARNIER NEO - Antiperspirant u formi suve kreme

Pre desetak dana, stigli su mi na kućnu adresu ovi preslatki stikovi koje sam želela da probam još od kada su se pojavili na tržištu. Micelarnom vodom i Perfect Blur prajmerom (o kojima neću piati jer već postoji dosta dobrih recenzija) sam bila prezadovoljna čim sam ih nabavila i to je razlog više zbog kojeg sam se dodatno radovala isprobavanju neo antiperspiranata.


Na prvi pogled, a i zbog mirisa, Fruity flower me je prvi privukao jer obožavam voćne mirise. Upravo njega sam i zadržala za sebe dok sam ostale podelila drugaricama, sestri i mami jer sam želela da čujem i druga mišljenja kako bih napisala što realniji post sa različitim mišljenjima. Već nakon dva dana, shvatila sam da nema ništa od ''različitih mišljenja'' jer su mi sve rekle istu stvar a to je da su jako zadovoljne :)

Šta je NEO?

Neo predstavlja novi koncept dezodoransa u formi suve kreme. Formulom koja sadrži 80% aktivnih sastojaka za negu kože, neo pruža prijatan osećaj na koži. Između ostalog, neo ima potpuno novu strukturu formule ''vosak u vodi''. Mikro čestice voska se tope u dodiru sa kožom i stvaraju zaštitini sloj. U kontaktu sa kožom, kremasta struktura oslobađa vodu koja brzo isparava i za sobom ostavlja osećaj svežine.

Kod ovog antiperspiranta, posebno mi se sviđa aplikator koji se sastoji od tri proreza pomoću kojih se proizvod lako dozira. Napravljen je od gume zahvaljujući kojoj lako prijanja na pazuh bez osećaja hladnoće. Aplikator je napravljen tako da sva istisnuta količina kreme bude upotrebljena, što ga čini više higijenskim.


Neo dolazi u pet različitih boja koje predstavljaju pet različitih mirisa (tačnije, četiri mirisa + jedan bez mirisa) što ga čini lako prilagodljivim svačijem ukusu. 








Rezultati korisničkoč testa

Rezultati korisničkog testa su pokazali da su 94% žena zadovoljne, 74% se slaže da je koža ostala suva i da nije lepljiva nakon nanošenja neo-a, dok se 84% slaže da neo ne ostavlja tragove na koži i odeći.

Šta ja kažem?

Da li je istina da neo štiti 72 sata od neprijatnih mirisa (kao što reklama kaže) zaista ne mogu da potvrdim jer nisam probala ali ono što svakako mogu da potvrdim jeste to da mi nije ostavljao tragove na odeći, da je aplikator jako prijatan i da štiti od znojenja i neprijatnih mirisa. 
Drugarice, sestra i mama, kojima sam podelila ostatak, takođe imaju isto mišljenje. 

Sastav

AQUA/WATER, DIMETHICONE, ALUMINIUM CHLOROHYDRATE, ISOPROPYL PALMITATE, CERA ALBA/BEESWAX, TALC, ARACHIDYL ALCOHOL, PARFUM/FRAGRANCE, ZINC GLUCONATE, SILICA, ARACHIDYL GLUCOSIDE, HYDROXYPROPYL, STARCH PHOSPHATE, PHENOXYETANOL, STEARETH-100/PEG-136/HDI COPOLYMER, PEG-100 STEARATE, BEHENYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, PERLITE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, GLYCERYL STEARATE.
* Bez etanola

Kada potrošim svoj Fruity flower, sigurno ću kupiti i Fresh blossom i Soft cotton jer mi se najviše sviđaju i svakako planiram da nastavim da ih koristim :)

Kakva su vaša iskustva sa ovim Garnier novitetima?


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Ako naletimnegdje na ovo čudo, možda ću i probati iako sam ja, kao osoba sa hiperhidrozom, skeptična kad je u pitanju isprobavanje novih deo stickova, krema i sprejeva... Ali ako cijena bude OK, probaću pa sve i kad bi ga bacila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, i ja sam :) Do nedavno sam koristila sam Dove sa mirisom krastavca i verovatno bih nastavila da nisam probala ove... Dove-u cu se sigurno jednom vratiti jer ga mnogo volim ali trenutno mi prija malo promene :)

      Delete
  2. Moja iskustva su takva da sam danas došla do Bipe u nameri da ga kupim, no drogerija se zatvorila 10 minuta ranije :D Ha!
    Sutra ću otići ponovo i moram napomenuti da mi je ovaj tekst pomogao u donošenju užeg izbora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako sam pomogla :) Taman da se oduzim jer sam zbog tvog teksta ja postala korisnik njihove micelarne :)

      Delete
  3. Ja sam stojala u Lilly-ju i dvoumila se: hocu-necu,na kraju uzeh Niveu,standardno jer mi se ucinilo da mirisu suvise blago i da nece biti efikasni,ali sledeci put kupujem obavezno.Svideo mi se soft cotton.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soft cotton je stvarno lep, mirise na cisto :)

      Delete
  4. Tvoje slike su ubedljivo najbolje u celoj blogosferi :-)
    Nisam jos probala ali planiram mada ne mogu da se odlucim koji da uzmem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Koji god da uzmes, neces pogresiti :)

      Delete
  5. Meni su se bas svideli. Nije mi isto ostavio nista belo po odeci, a lepo stiti od neprijatnih mirisa. Ja se i dalje znojim, mada ja sam posebna prica, ali i ne zelim da prestane to skroz, ne valja :D Svidja mi se nekako imam osecaj kao da mi i neguje kozu. Svakako vise od nekih stikova i tako toga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, ne valja :) I ja sam bas prijatno iznenadjena :)

      Delete
  6. Replies
    1. Jeej <3 Bas me zanima tvoje misljenje :)

      Delete
  7. Čula sam da preparati koji imalu aluminijum hlorid nisu zdravi. Da li može neko da mi kaže da li je ovo štetno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne zelim da pricam o necemu u sta se ne razumem tako da ne mogu tacno da ti odgovorim. Mnogo stvari je danas ''stetno'' a ja se nekako trudim da se ne opterecujem previse i gledam da koristim ono sto mi prija. Najbolje da posetis blog http://sminkajeljubav.blogspot.com/ koji pise jedna divna devojka koja je spominjala da ne koristi proizvode koji sadrze Al pa da se posavetujes sa njom :)

      Delete
    2. Hvala. Pogledaću. Imam problem mnogo se znojim (neprijatno mirišem) pa mi treba neki preparat koji nije štetan a da sprečim miris. Ako imate neki preparat da mi preporučite bila bi vam veoma zahvalna.

      Delete
    3. Da li si probala stik u obliku kristala, koji se pokvasi vodom i nanese? Ima da se kupi u Dm-u pa mozes probati ako zelis.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...