Thursday, February 27, 2014

Februar kroz Instagram

Ne znam za vas ali meni je ovaj mesec bukvalno proleteo... Moguće da je zbog toga što mi se dešavalo dosta stvari a moguće i jer je najkraći u godini. Kako god, prošao je i kada se sve sabere i oduzme, bio je lep :) Samim tim što je kraj meseca, vreme je za novi Instagram post i moj mesec u slikama, iako imam osećaj da sam prethodni juče pisala :)

Kao i uvek, moj svaki dan je ispunjen kafama pa je tako i ovaj mesec na Instagramu započeo kafom... Jakom, crnom i gorkom...


Garnier me je obradovao ovim slatkim stikovima u formi suve kreme, koje sam za kratko vreme mnogo zavolela... Posebno Fruity Flower koji mi je postao najdraži :)


U februaru sam bila i vredna pa sam pravila domaći hleb sa voćem...


A onda i uživala uz isti...


Među mojim slikama na Instagramu, našla se i družina koja mi pomaže da ukrotim svoju kosu, koje imam bar za još dve osobe :)


Ubrzo je došlo i vreme koje sam morala da preležim i skoro da nisam ni izlazila napolje... Zato sam se ponovo vratila svojoj omiljenoj igrici koja mi je pravila društvo :)


Pored igrice, društvo mi je pravilo i moje najdraže, bodljikavo, stvorenje <3


Prvu šetnju nakon par dana provedenih u stanu, upotpunili su mi upravo oni...


Dom zdravlja i čekanje mi je bilo dovoljno teško i bez serije koju, ne znam zašto, ali jednostavno ne volim...


Došao je i 14. februar koji me je inspirisao da se oprobam u pravljenju kapkejka, za koje sam recept napisala u OVOM postu :) Ako ih je neko još pravio, neka mi slobodno ostavi sliku na Facebook-u jer me zanima kako su još nekome ispali :)



Baš čudno, ali eto opet kafe... :)


Suncu u februaru se, pored mene, radovala i moja kornjača koja obožava da se sunča :)


Pripremali su se i novi postovi...


... i delila sa sestrom jedna krempita i jedan Somersby...


Prelep, sunčan februarski dan bio je rezervisan za promociju Vichy Teint Ideal linije, o kojoj ću uskoro više pisati. Promocija je održana na brodu Da Vinča, gde smo imali priliku da isprobamo nove prizvode i uživamo u divnom posluženju. Moram priznati da ukus čokoladnih kolačića još nisam zaboravila :)




Bilo je i slika nekih dragih suvenira...


...i drugih sitnica...


I za kraj, današnji detalji :)


To bi bilo sve od mog februara u slikama... Ako želite, možete me pratiti na jovanininstagram :)

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

4 comments:

  1. Eto meni odmora nakon posla <3 Baš lep post, kao i obično.
    Nadam se da si uživala u februaru :*

    ReplyDelete
  2. Koja je ovo igrica? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...