Monday, March 31, 2014

Favoriti u martu


Poslednji je dan marta i pravo je vreme da podelim sa vama šta sam to volela ovog meseca...
Tokom marta, koristila sam dosta proizvoda o kojima sam pisala u nekim ranijim postovima sa favoritima i njih ne želim da ponavljam ali vam zato predstavljam malu ali jako voljenu grupu novih :)


Bioten CC krema je proizvod za koji sam mislila da je nešto najgore što sam probala... Nanela sam je na lice i imala sam osećaj da je koža nikada neće upiti. Krenula sam do kupatila da se umijem kako bih je skinula i tada se desila ljubav :) Bilo je potrebno svega pet minuta da totalno promenim mišljenje... Koža mi je bila neverovatno meka a ten ujednačen i opet nekako prirodan. Bioten CC krema je za mene bila jedno veliko otkriće :)
Ako želite da probate ovu kremu, mislim da je najjeftinija u Mercatoru gde sam je i sama kupila po ceni od 390 dinara.


Avon Garden of Eden piling za tuširanje sam kupila sasvim slučajno. Svoj stari piling sam potrošila a ovaj je bio na popustu pa sam odlučila da ga naručim. Iskreno, čim sam ga dobila, pomislila sam da je kao da sam ga ja pravila :) Tačnije, ima sve što meni treba... Lep miris, lepo pakovanje, roze je boje i što je najvažnije odlično radi posao :) Ako tražite dobar a jeftin piling za telo, ovo je moja topla preporuka.


Golden Rose Velvet Matte ruž 04 me je oduševio svojom postojanošću, lepom bojom, čvrstim pakovanjem i načinom na koji hidrira usne a sve to po ceni od 250 dinara. Jasmina sa bloga MakeUp Arena je bila vredna i napravila fotografije svih nijansi pa koga zanima može pogledati OVDE


Maybelline BABY LIPS Peach Kiss je još jedan proizvod za usne koji sam mnogo volela u martu. Odavno sam želela da probam Baby Lips balzame ali nažalost kod nas nisu stigli. Da priča dobije Happy End pobrinula se moja draga Maja (Hvala Majo još jednom, divna si <3) koja mi ga je donela sa putovanja iako nije ni znala koliko dugo želim ovo ljubičasto čudo :) Miriše divno i na usnama blago ostavlja boju breskve... Odličan proizvod za tople dane :)


Vichy Teint Ideal u nijansi 25 Sand je puder o kojem sam već pisala u OVOM postu tako da neću dužiti. Sve u svemu, puder baš po mom ukusu :)


Za kraj sam ostavila tri favorita koja nemaju veze sa kozmetikom ali nisam mogla da ih ne spomenem jer sam ih mnogo volela proteklih mesec dana :)

Prvi među njima je Profissimo sveća koja ima neverovatno zarazan miris koji otvara apetit za čokoladom :) Čak i ako ne planirate da je kupite, bar je u prolazu onjušite i videćete da sam u pravu :)


Još jedno čokoladno zadovoljstvo u martu bila mi je Rocky Rice poslastica sa pirinčem i cimetom. Kutija sadrži 6 odvojenih pakovanja a cena je oko 90 dinara. Pored odličnog ukusa, ne sadrži gluten i veoma je povoljno s obzirom da jedan komad izađe oko 15 dinara.


Za sam kraj, ali ništa manje bitna, omiljena mi je bila i Coccolino Orchid voda za peglu. Mnogo volim miris svežine čistog veša a ova voda svakako pomaže u tome :) 


Toliko od mojih favorita u martu :)


Da li možda imamo i neke zajedničke favorite? :)

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

46 comments:

  1. Au, sve je divno! Sveću imam i volim, Garden of Eden sam imala kupku, divan miris :) Imam želju da probam ovu CC kremu, baš je hvalite svi. GR mat bih rado isprobala, da nisam na odvikavanju! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka, i pauza od kupovine je dobra... ima vremena za GR :)

      Delete
  2. Nažalost, nemamo zajedničke favorite, ali rado bih probala Baby Lips i Bioten Cc kremu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako odlucis da probas Bioten CC kremu nadam se da ce ti se dopasti koliko i meni :)

      Delete
  3. obavezno probaj i Rocky Rice sa mlekom i Rocky Rice sa jagodom :D ..svi su savršeni i tako zarazni :D a plus i zdravi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obzirom da me je ovaj sa cimetom odusevio, sigurno cu probati i ostale :) Hvala na predlogu :)

      Delete
  4. Gde si nabavila coccolino vodu :) nadam se da lepo i bebeci mirise :) ?!Super blog uvek nesto novo i vredno paznje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Kupujem je (a jedino je tu i vidjam) na pijaci, na onim tezgama gde prodaju slatkise, hemikalije i kozmetiku iz Madjarske :) Mirise osvezavajuce i cvetno :)

      Delete
    2. Na kojoj pijaci u NSu :) i kolika je cena ako nije tajna :) ?

      Delete
    3. Zaboravih da pitam jel ima vise vrsta te vode,sad me ovo cvece zbunilo,ja bas cvece nemirisem :) Vise sam za one talk mirise bebece :)

      Delete
    4. Limanska ima najveci izbor tih tezgi, ili se meni bar tako cini i uglavom tu kupujem. Iskreno, ni ja ne volim cvetne mirise ali ovaj mi je stvarno prijatan :) Ima vise vrsta, cesto i menjaju mirise kao i kod omeksivaca pa pronjuskaj sve :)

      Delete
    5. Hvala na odgovoru :) Ne znam,slabo posecujem limansku,mada mislim da je najbolji i najveci asortiman tih uvoznih stvari na najlonu ili kvantasu i jeftiniji dosta od ostalih pijaca.Koliko litara se dobije u toj boci :) ?Bas me zanima jel imaju neke bebece mirise,onako da mirisu nezno i cisto :)

      Delete
    6. Nema na cemu :) Ne znam da li ima ali znam da je bilo jer sam pre ove imala takavu neku neznu... U boci ima 1 litra :)

      Delete
  5. volim što kod tebe na blogu uvek mogu pored kozmetike videti i nešto iz totalno druge priče :)
    baš sam srećna što ti se bioten krema dopala toliko <3
    probala bih tu poslasticu sa pirinčem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta cu, trudim se da razbijem monotoniju :) Hvala <3
      Probaj obavezno Rocky Rice, super je :)

      Delete
  6. Gde si kupila Coccolino Orchid voda za peglu? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je kupujem u Novom Sadu na pijaci, na tezgama gde su stvari iz Madjarske. Ne znam gde zivis ali se nadam da je informacija bila od koristi :)

      Delete
    2. Ja sam iz Zemuna, pogledacu kod nas na pijaci :) Hvala na odgovoru :)

      Delete
  7. Gde kupujete rocky rice :)?

    ReplyDelete
  8. Bas me zanima ova CC krema... Koliko nijansi uopste postoji? Znam da mnogi ljudi imaju problema sa pronalazenjem odgovarajuce nijanse za BB kremu jer su sve previse tamne na nasem trzistu. Meni bi odgovarala neka svetlija. :) I zanima me gde imaju da se kupe ove "cokoladice" sa pirincem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji dve nijanse i ja trenutno koristim svetliju koja mi savrseno odgovara iako sam dosta svetla :) A cokoladice sa pirincem su iz Dm-a :)

      Delete
  9. lijepi favoriti :)
    golden rose 04 i sama imam, ali nisam još probala jer čeka vrijeme za fotkanje za blog haha :D
    baby lips imam cherry me nijansu, i stvarno su jako dobri, odlično hidratiziraju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Apsolutno razumem taj deo oko cekanja da se prvo slika :D

      Delete
  10. Bioten CC je i za mene bila ljubav na drugi pogled. :)

    ReplyDelete
  11. CC je divna,ja sam odusevljena kao i sa GR ruzevima.Divan post!

    ReplyDelete
  12. Jao bas sam pre neki dan kupila istu kutiju tih pirincanih cokoladica. :D GArden of Eden piling sve nesto merkam...ta linija im mnogo lepo mirise.

    ReplyDelete
  13. USkoro postajem i ja domaćica :) pa obozavam ove vode za pegle i baš se radujem što ću moći da koristim u svom stanu.
    TAkodje, sveće iz dm-a se vrte isto kao i one iz Ikee, pa koja se prva potroši trčim po nove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikea svece nazalost nisam probala, sve se nadam da ce stici kod nas pa jedva cekam :)

      Delete
  14. CC krema je stvarno super i super povoljna! Ali voda za peglu! :D To nikad ne pipam! :D
    Gde si kupila ovaj GR Velvet Matte? U mojoj parfimeriji gde kupujem GR nemaju Velvet Matte kolekciju još uvek... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, blago tebi :) Kupila sam ga u NS-u u parfimerijici u ulici Pavla Papa. Ne znam da li si iz NS-a i koliko ce ti adresa biti od koristi :)

      Delete
  15. Divan post, ja tvoj blog obozavam! xo

    ReplyDelete
  16. Nasmijala si me s Cocolinom haha :D
    Ja nisam uspjela uloviti ovu čokoladu svijeću u dmu :(( ostatak favorita ti je divan, posebno GR ruz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da jesam :D
      Kod mene jos ima sveca tako da nije problem ako treba da se salje :)

      Delete
  17. Jovana,citam svaki tvoj post,blog ti je super,puno stvarcica sam kupila posle tvojih recenzija.Delimo ljubav prema GR Velvet Matte,ja imam nijansu 12,malo je upadljiv na mom svetlom tenu ali je diiivan,pigmentacija savrsenstvo!Joj,raspisah se:) Pozz,Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Nadam se da su ti proizvodi o kojima sam pisala odgovarali koliko i meni :)

      Delete
  18. Zajednicki su nam piling i karmin ;) Piling mnooogo lepo mirise, imas osecaj kao da si na nekom pustom ostrvu :D A karmin sam uzela u nijansi 20 i svaki dan ga mazem, odusevila me je ova kolekcija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno si opisala miris pilinga a odusevljenje GR kolekcijom delimo <3 :)

      Delete
  19. Cocolino omekšivač sam kupila kada sam ga videla u tvojim favoritima (sad se i ne sećam koji su tačno bili) i od tada ga redovno koristimo i svi su oduševljeni. :D Znači, uskoro uzimam i vodu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svideo a nadam se da ce i voda :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...