Thursday, March 13, 2014

INSIGHT ŠAMPON I MASKA ZA SUVU KOSU


Početkom janura, u Alexandar Cosmetics-u sam naletela na Insight proizvode koji su me privukli na prvi pogled. Nakon čitanja, mirisanja i razmišljanja, odlučila sam da prvo probam šampon i masku. Sada, nakon malo više od dva meseca korišćenja, sa jasnom slikom o njima, odlučila sam da svoje mišljenje podelim sa vama :) Zapravo, jasnu sliku sam imala vrlo brzo nakon prve upotrebe ali sam strpljivo čekala da vidim da li će mi se mišljenje promeniti... Još jedna stvar koju želim na početku da napomenem je to da tokom protekla dva meseca nisam koristila druge proizvode iz pomenutih kategorija osim prilikom jednog odlaska kod frizera.

INSIGHT ŠAMPON ZA SUVU KOSU


Šampon dolazi u simpatičnoj bočici u dve dimenzije. Ja sam se (za početak) odlučila za manju, koja sadrži 500 ml proizvoda. Na vrhu se nalazi pumpica, koja je, bar meni veliki plus jer su mi takva pakovanja mnogo lakša za korišćenje. 
Za moju kosu, koja je dosta gusta i dužine do pola leđa, potrebno je tri pumpice za jedno šamponiranje. Iz navike, uvek kosu šamponiram dva puta pa sam isto radila i sa ovim šamponom. Kosu perem na svakih pet dana i za dva meseca sam potrošila oko pola bočice. 


Šampon je gelast, providan i najmanje peni od svih šampona koje sam probala. Nedostatak pene me je prvi put ''zabrinuo'' jer po nekoj mojoj logici, ako nema pene, kosa nije dobro oprana :) Naravno, već nakon prvog pranja sam shvatila da nema potrebe za uzbuđivanjem i da mi je kosa savršeno čista :) 
Ono što je meni najbitnije kod šampona, a i ostalih proizvoda za kosu, je da mi ne ulepe kosu i ne stvaraju osećaj težine. Upravo to sam sa ovim proizvodima i dobila... Čistu kosu, bez osećaja težine i lepljenja... Miris šampona je neobičan ali prijatan i moja kosa ga dugo zadržava.

Šampon ne sadrži parabene, silikone, mineralna ulja, alergene i boje.

Sastav:

Aqua, Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Avena Sativa (Oat) Bran Extract, Shorea Stenoptera Seed Butter, Parfum, Polyquaternium- 10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Cena je oko 400 dinara.

INSIGHT MASKA ZA SUVU KOSU


Maska dolazi u pakovanju od 500 ml. Ispod poklopca, nalazi se još jedan, zaštitni. Maska je bele boje i gustine je, kao i većina maski. Ja sam je koristila nakon svakog pranja, umesto regeneratora. Držala sam je na kosi između pet i deset minuta, kao što piše na pakovanju. Potrebna je mala količina i meni, nakon dva meseca upotrebe, ne fali ni polovina pakovanja.
Nakon ispiranja, kosa mi je bila meka, lako se raščešljavala i jako je lepo mirisala.

Koliko volim ovu masku, pokazuje i činjenica da se nalazi u mom poslednjem postu sa mesečnim favoritima :)


Kao i šampon, ni maska ne sadrži parabene, silikone, alergene i mineralna ulja.

Sastav:

Aqua, Cetearly Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Avena Sativa (Oat) Bran Extract, Shorea Stenoptera Seed Butter, Parfum, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium ChlorideMethylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Cena maske je oko 500 dinara.

Kada se sve sabere i oduzme, ovo su dva proizvoda koja su veoma prijala mojoj kosi i koje ću sigurno nastaviti da koristim, sve dok ih se ona ne zasiti :) 


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. Jedva cekam da probam i pisem o ovim proizvodima. Jos vise si me zainteresovala :)

    ReplyDelete
  2. Bilo bi divno da napises post o celokupnoj nezi kose, samponi, maske, ukljucujuci sve proizvode koje koristis retko ili cak i svakodnevno, pa do farbe koju koristis. Puno pozdrava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na predlogu :) Takav post sam vec pisala pa ako te zanima mozes pogledati ovde:
      http://jovaninkutak.blogspot.com/2013/05/moja-rutina-za-negu-kose.html
      Od tada mi se rutina nije mnogo promenila osim sto sam zamenila sampon i dodala ovu masku. Jos sam dodala Aussie sprej za zastitu od toplote a povremeno i njihovu masku. Kada promenim nesto malo vise, bice novi post :)

      Delete
  3. Ovo je definitivno nesto sto planiram da sledece kupim. I masku i sampon, samo cekam da potrosim trenutne proizvode koje imam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do sada sam cula samo pozitivna misljenja tako da probaj, nadam se da ce i tebi odgovarati :)

      Delete
  4. Imam i šampon i masku i malo je reći da sam oduševljena :) Nisam očekivala tako dobar proizvod za tako malo novca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, ni ja ali eto, drago mi je da sam pogresila :)

      Delete
  5. Još jedan razlog za doći u Novi Sad :)

    ReplyDelete
  6. Naletela sam slucajno na tvoj blog.Super,za oko mi je zapao cesalj tangle teezer pa me zanima kako si ga kupila,jer mislim da za Srbiju nema isporuka ili se varam?A ne bih macadamiinu cetku cini mi se da ima krace iglice od tangle teezera ili gresim :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga narucila sa sajta www.feelunique.com, oni salju za Srbiju i besplatna je dostava :) Mislim da nije neka velika razlika u duzini iglica mada mozda gresim :)

      Delete
    2. Hvala na odgovoru.Mislim da sam negde procitala da je razlika u iglicama da su duze od tt,a od nt su krace.Mada videcu sad jos,razmisljam se,nadam se da je tt super kao sto pricaju i da nekida kosu i necupa kao obicne cetke ili cesljevi :)

      Delete
    3. Nema na cemu :) Ne znam da li svima odgovara ali ja mogu da ti kazem iz licnog iskustva da je meni super. Moja kosa je plava, farbana i kada je mokra mogu da je rascesljam samo sa njim :)

      Delete
  7. Htela bih da probam ovaj sampon i masku, hvale ga mnogi, al meni se kosa brzo masti i ja moram da je perem svaki drugi il treci dan maximalno. Jos sam i farbana plavusa, a krajevi su mi suvi. Tvoja kosa je pretpostavljam suva? I da, preporuka svim devojkama koje razmisljaju, Macadamia zelena cetka je savrsena, ne cupa mi kosu, ne kida, svi koji su se barem jednom ocesljali sa tom cetkom, odusevili su se. Divan blog, puno pozdrava! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja kosa je suva i mogu slobodno da je perem na svakih pet dana ako mi bas nije potrebna "sveza" frizura :) Mislim da ti onda ova maska ne bi odgovarala jer ni mojoj sestri ne odgovara ali zato imaju i proizvode za osobe koje cesto (svakodnevno) peru kosu pa mozda to da probas... Slazem se za cetku :)
      Hvala puno <3

      Delete
  8. Pre neki dan sam u Uscu gledala ovaj sampon i odlucila da ga kupim i probam kada potrosim Biomelem koji trenutno testiram i koristim ;) Sada, nakon tvoje recenzije cu definitivno kupiti i sampon i masku ;) Privuklo me je odsustvo silikona i parabena ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ce ti se svideti. U mojoj okolini sam cula samo pozitivne kritike :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...