Sunday, March 30, 2014

Mart kroz Instagram

Nedelja, popodne i kraj meseca... Sigurni znaci da je vreme za još jedan, opušten, Instagram post... Ako ima onih koje zanima moj mesec u slikama, neka ostanu sa mnom do kraja posta :)

Mart je počeo jednim slatkim doručkom uz kafu i prelistavanje omiljenih novina...


Usled viška slobodnog vremena, desi se da na slikama završi i detalj kao sa slike ispod :)


Početkom marta, osim što sam uživala u odličnom Vichy puderu, ni uživanje u čokoladicama nije bilo na odmet...


Milica, sa bloga Moje malo carstvo me je tagovala u izazovu na Instagramu, gde sam imala zadatak da postavim sliku trenutne situacije i mesta gde se nalazim. Ja sam u tom momentu pila kafu (baš čudno :)) na železničkoj stanici...


7. mart bio je rezervisan za Gerovital promociju u beogradskom restoranu Radost Fina Kuhinjica. Nešto više o tome pisaću uskoro a do tada evo par sličica...




Nakon Gerovital druženja, družili smo se i u Metropolitenu. Jedan post sam već posvetila pomenutom druženju, gde sam pisala i o najčudnijim parfemima koje sam pomirisala a neki od njih su upravo ovi sa slike :)


Lame su mi jedne od najsimpatičnijih životinja i naravno da sam ih u prolazu morala i ovekovečiti :)


Novi Sad je konačno dobio Inglot i u tu čast... :D


Instagram slike ne mogu da prođu bez mog Bocka pa tako ni ovaj post...


Šta reći osim kafa... Opet...


I opet... Ali ovaj put uz poklončiće sa putovanja <3


Lečilo se i srce... :) Uz šta drugo nego uz minjone :)


Moja drugarica Sandra je znala kako da me (de)motiviše :)


Tokom par dana marta, nokte mi je krasio divni CG Hello Gorgeous! lak...


Jele su se i prve jagode ove godine...


... i šetalo se  najdražim gradom...



20. mart bio je obeležen sloganom ''Nađi vreme, ne gubi život'' a slika ispod bila je moj skromni doprinos Nacionalnom danu borbe protiv raka dojke.


Istog dana, u 17 časova i 57 minuta, stiglo nam je proleće...


Društvene mreže su preplavljene čuvenim ''selfie'' fotografijama i shodno tome, moja bodljikava ljubav je dala svoj doprinos novonastaloj pomami :) 


Kraj marta je obeležen nekim lepim događajima... Moja baka je proslavila rođendan...


... a išla sam i u posetu jednoj preslatkoj devojčici i moralo je ostati zabeleženo ko joj je kupio prvu šminku :)


Nadam se da je i vaš mart bio lep :)

Ukoliko želite, možete me pratiti na jovanininstagram :)

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

26 comments:

  1. divan je post, i prelep ti je bio mart mesec <3

    ReplyDelete
  2. Krasan ti je bio mjesec, ali Bocko... Divan! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lenka i od mene i od Bocka :) <3

      Delete
  3. Joj, nisam trebala otvoriti ovaj post. Kasno je da sad idem tražiti jagode :D
    Posebno je lijepa "bakina" fotografija i ovaj buket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danas je mozda kasno ali zato sutra nije :) Hvala <3

      Delete
  4. Ajme Bocko <3
    Ljubi baku puno, svaki njen rođendan je veliko slavlje.
    I ove Vichy čokoladice su mi baš bile fine, sad si me podsjetila na njih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno su bile fine iako to nisam ocekivala... Mislila sam da su samo fora uz puder ali bile su njam, njam :) Baka je bila izljubljena mnogo puta :) <3

      Delete
  5. amazing photos

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  6. Sve mi je palo u drugi plan kad sam ugledala albino ježa. Ajmeeee <3 Sladak je za poludjeti <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Osim sto je sladak, prava je dobrica :)

      Delete
  7. Imaš ježića, ajme... predivan je! :) Kakvi su oni kao kućni ljubimci i kako si ga nabavila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Mogu se kupiti u bolje snabdevenim Pet Sopovima i zaista su divni kao ljubimci :) Nisu zahtevni, trebaju im samo granule za macke i cista voda... Veci deo dana prespavaju i mogu ziveti van kaveza u stanu jer ne prave nikakvu stetu :)

      Delete
  8. Obožavam tvoje instagram sličice! :) Od ovih sa slatkišima, ogladnim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 A mene grize savest kada vidim tvoje sa ukusnom a zdravom hranom :)

      Delete
  9. Hocu i ja instagram :( haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bar nije problem :) Ajde, cekamo te :D

      Delete
  10. Bocko je presladak, i izgleda da je on glavna zvezda u ovom postu - zasluzno :-)

    Sve mi se dopalo, od pocetka do kraja, a posebno to sto ne pises samo i kozm. proizvodima
    vec i o baki, jagodama, danima, prijateljima, i nekim drugim proizvodima, sitnim ali koji nas zivot cine lepsim.

    Ja jako volim Avon piling ali Lagoon (ovaj na sl. nisam probala) Vrlo prijatan, nezan miris,
    kao da uronis u more..mene na to podseca.

    Rocky Rise je super, ja sam kupovala sa cokoladom (mislim da nije bilo cimeta) ali vec dugo ga nema u zdravoj hrani.

    Btw, prvi put vidim ovu tecnost za peglanje, jel ima to da se kupi kod nas? (u Srb)

    Veliki pozdrav :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocko mi je ukrao "Show" :)
      Hvala <3 Koliko god da volim kozmetiku, trudim se da ne pisem samo o njoj jer to nije glavni razlog zbog kojeg pisem blog :)
      Lagoon nisam probala ali pogledacu sledeci put, sad me bas mami taj miris mora... A tecnost za peglu sam kod nas vidjala samo na pijacama, gde ima tezgi sa uvoznim slatkisima i kozmetikom... Ako treba, saljem :)

      Delete
  11. Hvala Jovana :-) Pogledacu i ja ovde (u Bgd-u), mora da ima da se nadje.

    btw, jesi uspela da nadjes Missbon? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu :)
      Nisam :( Gledala sam na par mesta i nema nigde pa sam kupila Kavabon da se tesim :) Ali ovih dana dolazim u Bg pa cu pogledati i tu, ne odustajem tako lako od Missbon-a sa kafom :)

      Delete
  12. :(
    U Bgd ces ga naci sigurno, ima po privatn. radnjama, a ja sam videla u Rodi u TC Stadion.

    A i da ne nadjes, poslacu ti ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena, bas lepo od tebe ali pronaci cu u Bg-u sigurno, ovaj put mi nece promaci :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...