Tuesday, March 4, 2014

Potrošeni proizvodi #4


Kod mene se proteklih dana nakupila gomilica proizvoda koje sam potrošila i kako ne bih nastavila da ih gomilam, evo još jednog posta ovog tipa :)


L'oreal micelarnu vodu sam već spominjala u OVOM postu i zbog toga sada neću dužiti o njoj. Moje mišljenje je ostalo isto... Mnogo sam zadovoljna ovim proizvodom i iako trenuto koristim Garnier sa kojom sam takođe zadovoljna, ovoj ću se sigurno opet vratiti.


Macadamia Leave-In krema je proizvod kojem se uvek uvećam i koji uvek moram da imam. Obožavam njen miris i način na koji mi neguje kosu... Sviđa mi se jer mi kosu ne čini lepljivom i teškom. To je ono što mi je najbitnije kod proizvoda za kosu, pogotovo kada se radi o proizvodu koji se ne ispira. Potrebna je jako mala količina proizvoda i ovo pakovanje od 60ml vam može dosta dugo trajati.


Balea dezodorans sa mirisom tropskog voća sam kupila letos. S obzirom da će uskoro biti godinu dana kako ga imam, moram da priznam da sam ga već silom koristila da ga potrošim. Ima 200ml i imam osećaj da je bilo gotovo nemoguće potrošiti ga. Miris me je oduševio čim sam ga prvi put pomirisala ali kako je vreme prolazilo, tako je počeo da mi smeta... Konačno sam ga potrošila i sada mogu, mirnog srca, da kupim neki novi za nadolazeće tople dane :)


La Roche-Posay termalnu vodu nije bilo teško potrošiti jer ih koristim svaki put nakon šminkanja kako bih izbegla brašnjav izgled lica nakon pudera u kamenu. Termalne vode se mogu koristiti i na čistom licu, kako bi osvežili lice i smirili crvenilo ali ja ih najčešće koristim nakon šminkanja. LRP mi je jedna od omiljenih i nastavljam da je koristim.


Ziaja gel za tuširanje sa mirisom kruške sam spominjala u postu o proizvodima za tuširanje koje volim da koristim OVDE. Ovo je inače i jedan od mojih omiljenih gelova za tuširanje jer mnogo volim sve što ima veze sa kruškama :)


Vichy Aqualia Thermal je gel-krema za lice koja me je skroz oduševila. Tester (7ml) mi je trajao skoro dve nedelje i za te dve nedelje mi je lice bilo jako lepo i delovalo sveže. Kada potrošim neke druge kreme koje imam, jer ne volim da gomilam, definitivno kupujem redovno pakovanje ove kreme. 


Blistex Lip Relief je bio moj spas tokom hladnih dana. Potrošila sam ga u pravo vreme jer mislim da ga baš i ne bih koristila tokom proleća i leta. Odlično mi je negovao usne i njegova struktura koja liči na kremu mi je mnogo prijala. Sledeće zime mu se sigurno ponovo vraćam :)


Fitogal gel za dezinfekciju ruku je proizvod o kojem nemam mnogo toga da kažem... Ovakve proizvode uvek imam kod sebe i trošim ih jako brzo... Svi su mi manje-više slični, jedina je razlika u tome što neki mnogo više isušuju ruke. Fitogal mi nije bio loš ali ni nešto preterano dobar... Zlatna sredina :)


Mixa krema za veoma suve ruke je proizvod koji sam svakodnevno koristila. U jednom od ranijih postova sam spomenula da ne volim miris Mixa proizvoda ali kvalitet im nikako ne mogu osporiti. Tako je i sa ovom kremom... Miris mi nije baš najdraži ali zato ima sve što mi je potrebno kod jedne kreme za ruke a to je brzo upijanje i lepo negovanje. Kada se to uzme u obzir, ova krema ima od mene jedan veliki plus :)


Toliko od mojih potrošenih proizvoda za ovaj put... Ako ste probali neki od ovih proizvoda, napišite mi svoja iskustva :)

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Slazem se za Macadamiu, savrsen proizvod!

    ReplyDelete
  2. Makadamija kremu obožavam, kao i čitavu kolekciju, baš prijaju mojoj suvoj kosi.
    Mixa kremu za ruke sam skoro kupila i oduševljena sam, odavno nisam imala tako dobru kremu!
    Ovaj gel za dezinfekciju imam i ne isušuje mi ruke, što je najbitnije.
    Ne znam jesi li videla negde Ziaja dečije kupke sa mirisom Coca Cole i žvakica, ako voliš takve mirise :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao videla sam, vec sam u razmatranju za onu sa mirisom Coca-Cole :)

      Delete
  3. svaka čast vrednice :)
    obavezno kupi vichy, odlična je krema,
    i ja je baš volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma prava sam vrednica :)
      Hocu, odusevila me je :)

      Delete
  4. Izgleda da sam ja jedina koja nema nikakve koristi od termalnih voda :D
    Koristila sam LRP i niti mi je smanjilo crvenilo ništa. Moguće je da je ne kotistim na pravi način :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice crvenila, kao sto sam napisala, ne znam jer nemam tih problema, ja je koristim nakon sminkanja, da fiksiram sminku i ublazim brasnjav izgled pudera :) Verovarno sve zavisi od tipa koze...

      Delete
    2. Ja termalnu vodu koristim nakon čišćenja lica, ali zaista ne primećujem ništa posebno :( Na mojoj koži ne radi dovoljno, očigledno :) I ne znam da li mi se to samo čini ili se jako brzo troši? Možda ja prskam previše..

      Delete
    3. Ja je koristim samo nakon sminkanja i za to mi je odlicna a i ne trosi mi se jako brzo jer mi je dovoljna jako mala kolicina da ne bih dobila kontra efekat pa razmazala sminku :)

      Delete
  5. L'oreal micelarna i Mixa krema su moji favoriti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni su mi medju drazim proizvodima sa slike :)

      Delete
  6. Blog ti je divan, obozavam ga i volela bih da jos i cesce izbacujes postove jer su savrseni. Ma sve je divno! Puno pohvala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! <3 Ne zelim da ih izbacujem silom vec onda kada imam inspiraciju ali hvala na predlogu i komentaru, trudicu se da bude cesce :)

      Delete
    2. Zaboravila sam da napisem ali nekako kad god udjem na tvoj blog imam osecaj (kada bi to moglo da se oseti) da mirise na vanilu i sveze ispecene kolacice ;)

      Delete
    3. S obzirom koliko volim te dve stvari, za mene je ovo jedan od najlepsih komplimenata i hvala ti na tome <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...