Sunday, March 2, 2014

Šta sam volela da pijem ove zime?

Nedelja je, napolju je kišovito i hladno i dosla sam na ideju da napišem post o tome šta me je grejalo i u čemu sam uživala ove zime :)

Svako ko me poznaje, ili prati na Instagramu, verovatno već zna koliko sam opsednuta kafama, čajevima i svim drugim vrstama napitaka :) Proleće nam uskoro stiže a ja sam želela da se na ovaj, malo drugačiji način osvrnem na zimu... 


Počeću od čajeva jer pored kafe, oni su moja velika ljubav. Pijem ih svakodnevno, bez obzira da li je leto, zima, toplo, hladno... Postoji dosta vrsta čajeva koje volim ali sam se trudila da izdvojim samo one koje sam u poslednje vreme najčešće pila.

Milford (Trešnja-Jogurt) je čaj koji se nalazi u mojoj ''stalnoj postavi'' već jako dugo. Prvi put sam ga probala pre par godina i od tada ga stalno pijem i jednostavno ne može da mi dosadi... Pored ovog čaja, dugo sam pila i Jagoda-Jogurt ali mi je pre izvesnog vremena dosadio i sada ne mogu da mu podnesem čak ni miris...

Nana sa medom je čaj koji sam prvi put probala početkom ove zime i mnogo mi se svideo. Nanu uvek moram da imam, nebitno da li je iz kesice, rinfuze ili domaća sušena...

Celestial Gingerbread Spice je čaj koji sam prvi put, sasvim slučajno, naručila sa iHerb-a (više možete pročitati OVDE)i od tada ga stalno pijem. Ima snažan ukus začina koji idu i u medeljake i s obzirom da obožavam medenjake, nije ni čudno što toliko volim ovaj čaj... Divan je...

Hibiskus ne volim da pijem kada je iz kesice ali zato iz rinfize obožavam. Pored ukusa, nema mi ništa lepše od prelepih crvenih cvetova koji počnu da se formiraju u dodiru sa vrelom vodom...


Još jedan čaj koji mnogo volim je Ekland čaj u granulama sa ukusom šumskog voća. Ovaj čaj je mnogo ukusan, potrebno je samo tri kašike granula (tačnije, po ukusu) preliti vodom i čaj je spreman. Ja volim da dodam i kolut limuna koji daje ravnotežu slatkim granulama.



Kada se radi o ukusu čokolade u tečnom obliku, evo mojih omiljenih napitaka...


Kraš Express je ukus koji me uvek vrati u detinjstvo... Iako je period detinjstva daleko iza mene, Kraš Express ne puštam :) Nema mi lepšeg osečaja od gledanja filma pre spavanja uz šolju toplog kakao napitka :)


Alnatura Kakao i Vanila je organski čaj koji se može kupiti u DM drogerijama. Moji ukućani ne mogu da podnesu miris ovog čaja ali ja ga obožavam. Kakao je ukus koji preovladava u ovom čaju i dosta je jak. Jedina mana mu je to da kako god da otvorim kutiju, ona se raspadne :)

Nestle Mini Marshmallows je još jedan napitak koji sam naručila preko iHerb-a. Cena mu je oko 2$ a u kutiji se nalazi 6 kesica. Sličan je kao Kraš Express ali je nekako gušći i kremastiji...


Quick Milk Magic Sipper su slamčice u kojima se nalaze čokoladne granule. Kada pijete mleko, ono prolazi kroz slamčicu sa granulama i dobijate ukus čokoladnog mleka. Uz običnu šolju mleka i ovu slamčicu, dobićete čokoladni napitak :) Cena im je oko 70 dinara za pet slamčica (jedno pakovanje).


Voda koju sam pila celu zimu je Donat Mg. Jako čudna voda kada je prvi put probate... Mnogo je slana a ako je ostavite u čaši malo duže, na površiti će se stvoriti beličasti sloj... Pomaže kod mnogih zdravstvenih problema i daje drobre rezultate. Ako nekog zanima nešto više, na njihovom sajtu može pronaći detaljna objašnjenja i savete.


Na kraju ali ništa manje bitne su i kafe :) Postoji dosta onih koje volim da pijem ali izdvojila sam samo tri koje najčešće konzumiram.


La Festa Cappuccino sa čokoladom mnogo volim jer je dovoljno sladak a opet i blag, ne presladak, kao što ovakve kesice kapućina znaju da budu...

Nescafe Cafe & Latte je još jedan kapućino sa ukusom čokolade koji volim. Postoji više varijanti ovog kapućina, sa drugačijim aromama ali meni je ova najdraža. Isto kao i kod La Festa kapućina, sviđa mi se jer je ukus prilično blag jer ne volim preslatke kafe i takve mi nikako ne prijaju.

Grand Choco Orange pijem od kako se pojavio u prodaji. Kombinacija čokolade i narandže mi je jedna od omiljenih i zbog toga se svaki put obradujem ovoj narandžastoj kesici :)


Ja idem da uživam u poslednjoj kafi za danas a vi pišite ako imate neki predlog, nešto što volite i što bih i sama mogla da probam :)

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

29 comments:

  1. Cim sam videla na FB post i slicicu - privuklo me je da odmah dodjem i procitam, posebno slika u uvodu sa svim ti sarenim i slatkim pakovanjima.

    Skoro nista od toga navedenog nisam probala
    ali sto se cajeva tice isprobala sam mnogo ali se uvek vracam onim standardnim biljkama, klasicnim cajevima - kamilica, nana, kopriva..itd.

    Usput mnogo su slatka pakovanja, a kad vidim caj ili kafu u limenoj kutiji - kupila bih svaki.

    Kad su kafe u pitanju meni se n.pr nije dopao taj Nescaffe latte, ali zato ove obozavam
    http://www.nestle.rs/brands/nescafe/nescaf%C3%89cappuccino
    s tim sto mi je Vanila na prvom mestu. Nisu mnogo slatki, imaju fino pene, i meni se bas dopadaju
    zato ako (vec) nisi probala - probaj.

    Jedno vreme sam pila i La Fesa toplu cokoladu i preterivala u tome :/ pa kad je vaga pocela da pokazuje vise onda sam je i izbacila mada mi je malo i dosadila. Ima crna i bela, ali meni se vise dopala crna.

    Ove slamcice sam videla negde kod nas (u Beogradu)ne secam se sada gde ali tada me nisu privukle..
    Skoro ih nisam vidjala, ali ako vidim ove cokoladne - bas cu probati.

    Sumnjam da nisi probala nesto od mojih predloga, ali ako se ipak desi da nisi
    probaj i napisi utiske.

    Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena, kao prvo zelim da ti se zahvalim na ovako detaljnom komentaru! <3

      Slazem se sa tobom da su najbolji ti standardni cajevi a jos bolje ako su domaci. Ja se trudim da ih uvek imam i koristim :)

      Slamice su kupljene u Mercatoru pa je moguce da si ih tamo i videla :)

      Probala sam par puta Nescafe kapucino za koji si ostavila link i jedno vreme sam samo njega pila, bas Vanilu, dok mi nije dosadio ali sigurno cu mu se jednom opet vratiti :)

      Delete
    2. Hvala tebi Jovana :-)
      Sad videh da sam progutala jedno slovo La Festa topla cokolada, na nju sam mislila.
      Ima je u Maxiju.

      Slamcice sam mozda videla u Maxiju ali ne skoro.

      Sto se cajeva tice ja ih kupujem uglavnom na meru ali bih volela da na terasi imam par saksijica sa tim biljcicama - nana, majcica dusica i nesto sl.Vodim se tom mislju da bar u jednu posadim nesto - pa sta bude :D Ali to je tek u razmatranju :D

      Samo jos da dodam - kad se primim na nesto
      ja ne umem da se kontrolisem, pa onda odem u drugu krajnost - da mi to dosadi (da ne kazem da mi se smuci :D )

      Delete
    3. Nema veze, desava se, bitno da se razumemo :)
      Ja sam sadila na terasi ali mi je samo nana uspela i bila sam srecna kao malo dete :)

      Delete
    4. A gde mogu da kupim Ekland čaj u granulama?

      Delete
  2. Jedino sto mogu da dodam je njam njam :) sve je odlicno, imamo slican ukus za pica :)

    ReplyDelete
  3. Koliko divnih stvari na jednom mestu. Nekoliko stvarčica sam probala sa tvog spiska, kafice sve volim, trešnja i jogurt fenomenalni, a cevčice nosim sa sobom na posao povremeno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, to za nosenje na posao ti je super ideja :)

      Delete
  4. Milford ne volim ali ovi domaći Macval čajevi su mi pravo otkriće! Ove slamčice mi nisu bile dobre. Meni je omiljeni čaj Teekanne Roibos crveni čaj sa vanilom, ako već nisi, probaj :) (http://www.teekanne.ro/rooibosvanilla.php)

    Moja majka je skoro počela da kupuje čajeve koje beru ljudi po selima itd. i mogu da kažem da su neuporedivo bolji u odnosu na ove u kesicama. Ja nisam veliki ljubitelj čajeva ali zbog tih "domaćih" počinjem da menjam mišljenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala ali hvala na predlogu, sigurno cu ga probati :) Bas mi treba neki novi :)
      Slazem se da su mnogo bolji jer se zna sta je u njima a kod ovih u kesici, nikad ne mozes biti siguran sta melju :)

      Delete
  5. Divan post! Stvarno sam uzivala citajuci ga i mislim da si jedina blogerka kojoj je ovo palo na pamet.:)
    Ja takodje ne mogu dan da zamislim bez kafe i probala sam skoro sve ove instant u kesici koje imaju kod nas da se kupe. Moji favoriti su Grandova cokolada-pomorandza koju obozavam( imam osecaj da pijem jafa keks :)), takodje i banana-cokolada je odlicna. Pre nekoliko meseci sam otkrila i Jacobs Ice coffee Mint flavor(http://www.google.com/imgres?sa=X&espvd=210&es_sm=122&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=ZdTPlGKfrSBk_M%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FJACOBS-MINT-FLAVOUR-ICE-COFFEE-MIXES-%2F251438516635&docid=eaSl9wzES5maDM&itg=1&imgurl=http%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2Ft%2FJACOBS-MINT-FLAVOUR-ICE-COFFEE-MIXES-%2F00%2Fs%2FNTcxWDcyMA%253D%253D%2Fz%2Fn9UAAMXQlgtS2q0Z%2F%2524_35.JPG&w=300&h=238&ei=PqETU8H6KoWe7Aa28IFg&zoom=1&ved=0CFkQhBwwAg&iact=rc&dur=866&page=1&start=0&ndsp=20) koju ja samo pronalazim u Ideinim supermarketima (nema je u Maxiju ni u ovim nekim manjim prodavnicama). Pa, mozes da probas ako volis miks kafe i mentola, meni je odlicna stvarno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da si uzivala! <3 Bilo je jos slicnih postova u kojima sam i ja uzivala citajuci ih kod drugih :)
      Grandova banana-cokolada mi je dugo bila omiljena iako sam mislila da mi se nece svideti ali sam toliko preterivala da mi je dosadima :)
      Nisam videla jos ovu Jacobs a inace obozavam kombinaciju mint-cokolada, potrazicu je sigurno! Hvala puno na predlogu <3

      Delete
  6. Ako vec nisi probala do sad, predlažem ti Nescafe Mokate (da li je sa 2k ili sa 2t ne sećam se). Ima u Rodiću da se kupi veeelika kesa sa 10-20 tih kesica :-) Nisam baš ljubitelj tih 2u1 i 3u1 varijanti, ali Mokate je mnogo lepa. Još ako možeš da je napraviš i sa vodom i sa mlekom - pun pogodak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mama takodje obozava Mokate i samo nju pije ali meni nekako nikada nije prijala :/ Ne znam zasto, cak sam par puta pokusala ponovo da je probam i nije mi islo... Pojma nemam zasto :) Ali hvala za predlog <3

      Delete
  7. Super ideja za post :) Joj ove čokoladne slamke sam nekad davno imala i ba bih voljela ponovo doći do njih. Problem je što nikako ne mogu da se sjetim gdje sam kupovala. Ah, starim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto se i meni desava... Znam da sam nesto videla a pojma nemam gde i onda ludim dok se ne setim :)

      Delete
  8. Kraš ekspres vlada! Obožavam ga! :D Čajeve pijem najčešće biljne tipa bazga (zova), šipak, kamilica, kopriva, stolisnik... Ali volim i Yogi Tea marku čajeva, razne sam probala. Kavu ne pijem niti sam je ikad pila, ali nekoliko puta godišnje napravim sebi bijelu kavu, a u zadnje vrijeme čak i Divku. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caj od zove mislim da nisam pila ali bih bas volela da probam jer se u soku od zove davim :)

      Delete
  9. Obožavam da stalno pijuckam nešto i baš sam uživala u ovom postu, iako sam preko Instagrama upućena u svašta nešto što piješ :)) Volim ove instant kafe, ali ih u poslednje vreme izbegavam jer mi se dešava da mi nakon njih naglo padne šećer... Zato se u čajevima davim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom... Samo da se nesto pijucka :D

      Delete
  10. I jao kakav post, oduševio me je!
    Obožavam čajeve i sada čeznem za ovim nedostupnim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skokni do NS-a, rado cu ti skuvati jedan :D

      Delete
  11. Aaaaaaaaa <3 kako me je ugrejao ovaj post!
    :) doslovno!
    Sad idem pripremiti čaj! Možda čak Kraš ekspress :D
    Moj muž je ovisan o tome, uvek imamo kilogram u zalihama haha
    Gde si kupila Quick Milk Magic Sipper?
    Ja bih to!

    Ono što bih preskočila je Nestle Mini Marshmallows (tužna, teška srca) zato što sam saznala da sadrži GMO.
    Jesam party breaker, ha?
    :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je <3
      Quick Milk kupujem u Mercatoru, ne znam da li ih jos negde ima, mislim da nisam vidjala :)
      Nisi party beaker :) Takve sam stvari prezivela da mislim da mi ni malo GMO-a ne moze mnogo naskoditi :D

      Delete
  12. I mene zanima gde mogu da se kupe slamcice sa ukusima. Ja sam detetu to kupovala u Becu.

    ReplyDelete
  13. Da li jos imaju da se kupe slamcice? Hvala

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...