Monday, March 24, 2014

VICHY Teint Ideal (Promocija + Recenzija kremastog pudera za suvu kožu)


19. februar bio je rezervisan za brod Da Vinča i promociju nove Vichy Teint Ideal linije proizvoda. Naime, linija Teint Ideal se sastoji od četiri vrste proizvoda, namenjena postizanju idealnog tena, a to su: 

Tečni puder (namenjen osobama sa normalnom i mešovitom kožom)

Kremasti puder (namenjen osobama sa suvom kožom)

Bronzer i

Kompaktni puder (namenjen svim tipovima kože)



Tom prilikom, šminkerka Maja Radaković nam je na pevačici Zoe Kidah pokazala kako postići ujednačen ten uz prirodan izgled.

* Slika preuzeta sa Vichy stranice 

Nakon završene prezentacije, imale smo priliku da i same isprobamo nove proizvode...



Di Golubović, sa bloga ''Sasvim obična devojka'' (KLIK) je na svom YT kanalu podelila i snimak sa događaja pa ako želite, možete pogledati delić atmosfere  na sledećem linku:


Na kraju druženja, dobile smo i poklončiće...


Pored preslatkih čokoladica u nijansama pudera, u mojoj kutiji se našao i Teint Ideal kremasti puder u nijansi 25 Sand, kojem ću posvetiti ostatak posta.


Priču o puderu ću započeti rečenicom koju sam čula prilikom prezentacije Teint Ideal linije a to je da Vichy puderi ne pružaju licu samo vizuelno lep izgled već i neguju lice. Sada, nakon više od mesec dana korišćenja, mogu da se složim sa rečenicom koja me je odmah privukla...

Puder koji sam dobila je namenjen suvoj koži i bila sam ubeđena da mi neće odgovarati. Zašto? Jer već par meseci mučim muku sa masnom T-zonom. Pored masne T-zone, imam problema i sa suvim delovima koji se perutaju i to baš na delu koji se i masti. Vesela kombinacija ali šta da se radi :) 

Kada sam prvi put nanela puder, bila sam prijatno iznenađena osećajem koji ostavlja na licu ali sam očekivala da će mi dodatno mastiti T-zonu jer je namenjen suvoj koži. Još prijatnije sam bila iznenađena kada mi nakon par sati T-zona nije prosijala ništa više nego uobičajno. Kasnije sam videla i kod drugih devojaka da su imale manje-više slična iskustva.


Puder dolazi u jednostavnom a opet jako lepom pakovanju od 30 ml. Dostupan je u četiri nijanse i u svom sastavu sadrži SPH 20. Tehnologija tečne svetlosti ''Liquid Light Technology'' i kompleks aktivnih sastojaka koriguju ten i čine ga blistavim. Vichy termalna voda je takođe jedna od sastojaka pudera.


S obzirom da sam neko ko preferira pudere koji nemaju veliku moć prekrivanja i da mi je draže da mi se vidi neka sitna nepravilnost umesto ''zacementiranog'' izgleda, Teint Ideal mi je odlično došao. 

Ono što mogu da primetim na svom licu je da mi ten čini ujednačenim a opet prirodnim. Nakon 2-3 sata, potrebno mi je da matiram T-zonu i to je sve. Na kutiji se može naći i podatak o 14-časovnom prekrivanju ali to ne mogu ni da potvrdim a ni da demantujem jer ga nisam toliko dugo nosila. Nosila sam ga najduže 8-9 sati i tada se odlično pokazao uz povremeno matiranje dela čela i nosa.

Nijansa 25 se odlično poklopila sa mojom bojom tena. Najčešće ga nanosim četkom za tečni puder ili sunđerom i u oba slučaja nemam zamerke.
Nažalost, moj aparat nije želeo da sarađuje i bilo mi je jako teško da uslikam puder na licu tako da su ispod fotografije pudera na ruci, nanetog četkom i sunđerom, na kojima se vidi kako se puder lepo stapa sa kožom.




* Puder nanet četkom


* Puder nanet sunđerom
U slučaju potrebe za većom prekrivenošću, veoma lako se može naneti još jedan sloj a da ten i dalje deluje prirodno. 

Puder je pogodan i za osetljivu kožu. Hipoalergen je i ne sadrži parabene.


Sastav:



Preporučena cena Teint Ideal kremastog pudera je oko 2300 dinara.




Da li ste probale nešto iz Teint Ideal linije i kakva su vaša iskustva?


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

6 comments:

  1. Probala sam tester onog za masnu kozu i mogu ti reci da se na mojoj masnoj T zoni lose pokazao, kao da sam stavila masku koja se sija. Mislim da bi mi ovaj za suvu bio odlican.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom... Mnogi puderi za masnu kozu mi se nisu dobro pokazali i eto, ispostavilo se da mi ovaj za suvu bas odgovara a nikad mi ne bi palo na pamet da ga probam :) Moguce ali obavezno prvo probaj :)

      Delete
  2. Joj divan je. Stvarno ti se pogodila nijansa. Bas mi je drago da ti je ok i ta verzija za suvu kozu. Ja sam dobila onaj za mesovitu pa sam se skroz obradovala. Te nijanse su doduse malo narandzastije, ali je meni i dalje nijansa predobra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam birala ne bih bolju odabrala :) Super je sto nam svima odgovaraju nijanse :)

      Delete
  3. Kakvo divno pakovanje! Lepa pakovanja me uvek oduseve, sta cu slaba sam na njih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom :) Da, stvarno je divno <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...