Wednesday, April 2, 2014

China Glaze - AT VASE VALUE


O tome koliko volim China Glaze lakove, mislim da nema potrebe ni da pišem. Većina nijansi me oduševljava ali ima jedna koja mi je posebno draga... Sada već nije teško pogoditi da se radi o nijansi At Vase Value :) Ovaj lak je deo relativno nove kolekcije - City Flourish

* Slika preuzeta sa sajta Alexandar Cosmetics-a

Sam pogled na ovaj lak asocira me na tirkizno more i leto a to je dovoljan razlog da ga volim :)



Meni, koja nisam naročito vešta u lakiranju noktiju, je malo teže da ga precizno namažem za razliku od svih prethodnih China Glaze lakova, ali ne mnogo. 

Na slikama imam dva sloja laka, bez baze i nadlaka.







Da li ste probale neki lak iz City Flourish kolekcije i imate li neku preporuku? :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

26 comments:

  1. Vase je prelep, kao Tifani plava. Divno ti stoji i nokti su ti super. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, prava Tifani plava :) Hvala Tijana <3 Nisu bas super ali sta da radim, bolje ne moze :)

      Delete
  2. Imaš preslatke nokte, a AVV ti stoji savršeno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno mada ja bas i nisam najzadovoljnija svojim noktima, jako su slabi i bolji ne mogu da budu :) <3

      Delete
  3. Noktići mali plavi <3 Divna boja. Volim tvoje fotke.

    ReplyDelete
  4. Nijansa je bas,bas lepa,letnja.Par dana unazad samo gleduckam swatcheve ove nijanse.Prvom prilikom kada budem skoknula do Beograda-kupujem obavezno,pod uslovom da ga nadjem u ponudi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je bas zahvalna za slikanje tako da je prilicno verodostojna na slikama... Ako ti se svidjaju swatchevi, svidece ti se i uzivo :)

      Delete
  5. Replies
    1. To cemo lako resiti... Ti meni nokte, ja tebi lak :D

      Delete
  6. Predivan je :) Iz ove kolekcije sam kupila Spring in my step i Lotus begin, ali kako se čini tu neće biti kraj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta dva su mi zajedno sa ovim, Top 3 iz ove kolekcije :) Pogotovo Spring In My Step, koji mi je savrsenstvo :)

      Delete
  7. Opet sam došla da pogledam ovu nijansu koju moram imati :-) nokti su ti prekrasni…. i divno nalakirani…..

    ReplyDelete
  8. Nokti kao bombone - fenomenalna boja!

    ReplyDelete
  9. Wow, kako lijepo izgleda na noktima <3

    ReplyDelete
  10. Nisam nažalost probala nijedan lak iz te kolekcije, ali znajući sebe brzo će se to promeniti zbog tvoje recenzije. Prelepa je boja stvarno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako sam bar malo pomogla u izboru :)

      Delete
  11. Divan je. Na spisku. Mislim da sam jedina blogerka na ovim prostorima koja jos nije uzela ni jedan lak iz ove kolekcije. A lakovi su moja tiha patnja i glavna tema mog bloga. Paradoks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti imas toliko divnih lakova da nece biti steta ako i ne uzmes vise ni jedan novi :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...