Wednesday, April 9, 2014

GEROVITAL (Plant) - Hranljiva noćna krema


Početkom marta, dobila sam poziv za promociju Gerovital kozmetike i zaista sam bila srećna što ću imati priliku da se susretnem sa nečim što ranije nisam probala. Ne znam za vas ali ja o većini brendova imam donekle izgrađenu sliku i već znam koji mi više odgovaraju a koji manje. Baš zbog toga mi se desi da preskočim neki proizvod koji bi mi verovatno odgovarao, samo zbog ranijeg lošeg iskustva sa određenim brendom. Sa Gerovitalom je bilo skroz dugačije i baš mi se to i svidelo. Svidelo mi se to što o Gerovitalovim proizvodima nisam imala nikakvo mišljenje, ni pozitivno a ni negativno i što sam mogla da se prepustim isprobavanju bez predrasuda.

Promocija je održana u beogradskom restoranu ''Radost Fina Kuhinjica'', gde smo uz druženje u prijatnom ambijentu, imali priliku i da isprobamo neke proizvode, čujemo nešto o prof. dr Ani Aslan - ženi koja je svoj život posvetila traganju za formulom protiv starenja, kao i uopšteno o Gerovital proizvodima.


Prigušeno svetlo u restoranu činilo je atmosferu toplom i prijatnom a celokupan događaj mi se veoma svideo. Nažalost, baš zbog pomenutog prigušenog svetla, moj fotoaparat nije želeo da sarađuje pa nemam kvalitetne fotografije sa kojima bih vam dočarala sam događaj. Da bih se bar malo iskupila, evo par fotografija sa promocije, koje ste mogli da vidite i u Instagram postu.





Na kraju promocije, dobile smo i poklončiće a u mojoj kesici se našla noćna krema iz Gerovitalove Plant linije o kojoj će biti reči u nastavku teksta.


Hranljiva krema za noć, sa još sedam drugih proizvoda, deo je Plant linije. Namenjena je osobama starijim od 20 godina, sa normalnom kožom. 

Šta kažu o kremi iz Gerovitala?

* Kombinacija prirodnih ulja (soje, jojobe, pšeničnih klica) i vitamina A i E poboljšava elastičnost kože i sprečava starenje. Ceramid omega, aktivni sastojak biljnog porekla, inicira proces epidermalnog restrukturiranja, vraća koži zaštitni sloj od štetnih faktora iz okruženja. Bore se smanjuju, poboljšava se hidratacija, elastičnost i osećaj komfora. Herbatonik kompleks biljne flore ima važnu ulogu u hidrataciji, hranjenju i remineralizaciji kože. Vitamin E deluje sinergetski sa ekstraktom runolista tako što neutrališe slobodne radikale i štiti kožu od spoljnih faktora (UV zračenja, pušenja, zagađenja, gama zračenja)

* Tekst o kremi sa Gerovitalovog sajta

Svi Gerovital proizvodi sadrže u sebi H3 formulu koju je osmislila dr Ana Aslan. Formula je bazirana na prokainu koji se do tada koristio kao lokalni anestetik.

Evo i nekih informacija sa kutije:



Šta ja kažem?

Nakon zanimljive priče o prof. dr Ani Aslan, H3 formuli i još nekim zanimljivostima, jedva sam čekala da isprobam kremu koju sam dobila. Počela sam da je koristim isto veče kada sam je dobila a koristim je i danas.

Iako je krema namenjena normalnoj koži, nisam se bojala da mi neće odgovarati jer bez obzira na to što je moja koža mešovita, retko se desi da mi neki proizvod, namenjen normalnoj koži, ne odgovara. Kremu sam par dana koristila uveče, kao što je i propisano, međutim moji suvi delovi na licu nisu baš najbolje reagovali. Poslednjih par meseci, uveče koristim masnije kreme jer mi jedino tako suvi delovi lica preko dana izgledaju normalno. Da imam normalnu kožu, kakvoj je krema i namenjena, verovatno bi mi savršeno odgovarala za noćnu negu.

Svidelo mi se kako krema deluje na ostatak lica i bilo mi je žao da prestanem da je koristim samo zbog suvog dela oko nosa. Tada mi je kliknulo u glavi pitanje ''Zašto ne bih probala da je koristim danju, kad su mi suvi delovi nahranjeni?''. Novo rešenje se odlično pokazalo jer krema nije teška, kožu čini mekom a vrlo brzo nakon mazanja mogu i da se našminkam, bez ikakvih problema.

Kremu nanosim ujutru, nakon umivanja, bez obzira da li ću se taj dan šminkati ili ne. Pored prijatnog mirisa, sviđa mi se i osećaj na koži koji krema ostavlja. Koža bude glatka ali ne onako neprirodno zagađena već naprotiv, baršunasto glatka. Još jedna stvar koja mi se svidela je kako se krema pokazala na masnijim delovima mog lica. Čelo, koje mi se u poslednje vreme dosta masti, je jako lepo reagovalo i koža mi je bila ujednačena, bez preteranog mašćenja.

Sastav:


Način na koji trenutno koristim kremu mi savršeno odgovara ali to ne znači da bi svima odgovarao. Iako je krema namenjena normalnoj koži, mislim da je mogu bez problema koristiti i osobe sa mešovitom kožom, pod uslovom da suvi delovi nisu mnogo naglašeni, kao što je trenutno slučaj kod mene.

Cena kreme je 850,00 RSD a više o asortimanu proizvoda možete pogledati na sajtu Gerovital.rspreko kojeg možete i naručiti željeni proizvod.



Da li ste upoznati sa Gerovital kozmetikom i da li ste imali priliku da probate nešto iz njihove ponude?





Do narednog posta,

xoxo

Jovana

4 comments:

  1. nisam probala ovu kremu, ali po tvom opisu deluje zadovoljavajuće :)
    idealno je ako tebi skroz odgovara :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je i vise nego zadovoljavajuca :)

      Delete
  2. Zanimljiv tekst,vidim da imamo isti problem. Mi mesovite persone smo komplikovane,a sto se samog proizvoda tice,ne znam da li bi me privukla da je kupim. Takodje bi mogli malo da porade na ambalazi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem tvoju sugestiju vezano za ambalazu jer sam ja jedna od onih koji prvo "padnu" na lepo pakovanje ali su na promociji dali obrazlozenje. Naime, politika kompanije je takva da se novac, koji se ustedi na marketingu, ulozi u kvalitet proizvoda :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...