Wednesday, April 30, 2014

April kroz Instagram

April na Instagramu, započeo mi je slikom bića kojeg sam se neverovatno bojala kad je stiglo kod mene a sada ga obožavam i ne mogu da zamislim život bez njega <3


Danima koji su bili hladni i kišoviti, prisećala sam se toplih letnjih večeri...


Moj Bocko i ja, uživali smo u prolećnoj atmosferi dvorišta :)


Kafa - moj sastavni deo svakog dana...


Uživala sam i u nedeljnom popodnevu sa sestrom i najboljim krempitama u Novom Sadu a i šire :)


Neke od uspomena sa putovanja, pored magnetića kojima ne mogu da odolim, su i obeleživači za knjige a jedan od omiljenih mi je upravo ovaj...


Na povratku kući, uvek se iznova divim lepoti crkve koja jedina noću sija u mom komšiluku...


Tokom aprila, pronašla sam svoju omiljenu kombinaciju - ovsenu kašu sa šumskim voćem i svežim jagodama...


Visterija koja ulepšava moje dvorište je opet procvetala i svake godine je sve lepša i lepša...


Moja mama je proslavila svoj rođendan a ja sam se prisetla slike na kojoj smo par godina mlađe :) I da, ovo na čelu je srce :)


Po busu sam i u aprilu, kao i svih meseci do sada, pravila svoj mali haos :) 


Bilo je i dana kada sam prvi put dobila na nekoj nagradnoj igri...


Roze za nju i plava za njega... I predlog proizvođačima, da počnu da prave pakovanja samo sa roze i plavim slamčicama jer samo njih koristim i posle prosto ne znam šra ću sa zelenim i narandžastim :D


Još malo kafe...


... i još malo...


... i nespretnih događaja sa kafom koji su me prisetili na jedan od citata Crnog Oblaka...


Na Uskrs me je posetio zeka i kao i svake godine, ostavio slatkiše.


Jedna od lepših kafa ovog meseca, bila mi je kafa iz Koffein-a.


Kada je bilo lepo vreme, uživala sam u dvorištu uz knjigu i naravno - kafu :)


I opet kafa ali ovaj put uz omiljeni vafel i lakiranje noktiju...


Bilo je dana kada sam poželela da se kloniram jer je to bio jedini način da stignem da uradim sve što moram...


Na poklon sam dobila činiju sa Mumijevima koju obožavam isto koliko sam i istoimeni crtani kad sam bila mala :)


Bocko je pospano gledao dok ga českam i tako zaspao... Skoro svako veče... :)


Pred kraj aprila, počela sam zdravije da se hranim ali sam sebi dala dozvolu da jedan dan u nedelji varam :)


Ostalim danima sam se pridržavala novog režima i tešila se bar lepim izgledom voća :)


Jučerašnji dan je bio jedan od stresnijih koje pamtim i kafa sa drugom je bila jedino lepo ovog 29. aprila.


A naletela sam i na fotografiju koja se odlično slagala sa mojim jučerašnjim danom :) U mom slučaju je bilo ''don't ask''. Fotografija je preuzeta sa stranice Design +.  Žao mi je što se april u slikama završio u takvom raspoloženju ali neke stvari se valjda dese sa razlogom a u to sam se uverila vrlo brzo - već danas :)


Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

28 comments:

  1. hehe, kafa, kafa i još malo kafe. a onda kafa :DDD
    Bocko je jedno jako čudno i belo, i pomalo strašno, ali
    opet slatko stvorenje...deluje tako bespomoćno jadničak :DD

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa ljubičice malene <3 Predivni ste oboje. Jako volim tvoje Instagram postove, razvesele me nakon sažvakanog dana :* :* :*

    ReplyDelete
  3. Mama Muu :D :D :D Jaoo, kako je slatka činija! Nadam se da si danas bolje raspoložena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama Muu je divna :) Danas je super, hvala <3

      Delete
  4. Divne su slike:)! Bocko mi je presladak<3, visterija me odmah podsetila na Ocajne domacice,a vidim da si pravi,osvedoceni kafoman:) Kris

    ReplyDelete
  5. Bocko je opet zvijezda posta, preslatko malo biće :) a količina kave na fotkama me baš nasmijala, i ja sam junkie... evo upravo se probudila i shvatila da nemam mlijeka za u kavu i sve se nadam da moj dućan radi sad za 1. maj...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da si nasla mleko :) Ipak je to ozbiljan problem kad nestane mleka za kafu :D Hvala <3

      Delete
  6. Ništa bez kafe :D ;) Divne su sličice i lepo je videti ih i ovako na okupu :)

    ReplyDelete
  7. Divne su slicice..vedre i optimisticne..ali ona sa mamom <3

    Sve je tako slatko,
    od kafe, kafe i onda za promenu - kafe :D (i ja volim da ih isprobavam)
    solja, cinijice..

    Divna je slika sa knjigom i soljom, tako jednostavna a bas mi se dopada..
    i precakan roze neseser :DD Mnogo mi se svidja :-)
    (zasto imam osecaj da nije ovde kupljen? :/ :D)

    Pozz za tebe Jovana :-) i vrlo rado dolazim na tvoj blog, jedan od retkih na kome se prijatno osecam
    i sa nekim osecajem da se znamo..iako se zapravo ne znamo.

    Samo nastavi tako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Jelena <3
      Neseser je kupljen ovde, u Benetonu ali odavno, pre mozda dve ili tri godine, mada cesto imaju slicne, na isti fazon :)
      Hvala jos jednom na ovako lepim recima <3

      Delete
  8. Bocko je mnogo, mnogo sladak! Gde si nabavila ona milka jaja? :D Svi slatkiši sa slika su mi njami, gde ih nalaziš? I ima li neki recept za kaficu, hladan nes? Vidim da ima puno kafice koje nisu ove klasične turske, koje su mi baš teške za zeludac, već ove lagane za uživanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milka jaja i svi drugi slatkisi su kupljeni na pijaci, tamo gde su stvari iz Madjarske :) Nemam neki poseban recept, uvek eksperimentisrm i stavljam sta imam, nekad sladoled, nekad cimet, rum,... :)

      Delete
  9. Bocko je neodoljiv, poseban i divan! <3

    ReplyDelete
  10. Izgleda da delimo ljubav prema kafi, Mumijevima i onim mljac vaflima! :)

    ReplyDelete
  11. Čestitam na nagradnoj igri. Joj kako je samo Bocko presladak. Hvala na preporuci za ovsenu kašu sa svežim jagodama, moraću da probam tu kombinaciju. Blago tebi kao kad imaš tako dobrog uskršnjeg zeku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Nema na cemu, mislim da ce ti se svideti :)

      Delete
  12. Ježić je pobedio! Meni su oni tako slatki <3
    Ovsenu kašu ne volim, znam da je zdrava ali ne mogu na silu da jedem.
    A citat za kafu je hit, baš sam se nasmejala, iako je ni ne pijem xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divni su <3
      Ni ja ne volim ovsene kase ali ova je izuzetak :)

      Delete
  13. Jovana, Molim te, reci mi, da li je Bocko Africki beli jez? I gde moze da se nabavi? Super ti je blog.. redovno citam, ali nemam naviku da komentarisem, sve pohvale!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :) Imas ih po bolje snabdevenim pet sopovima a mozes pogledati i na sajtu Kupujem Prodajem, tamo se mogu rezervisati od ljudi koji ih uzgajaju i jeftiniji su.
      Hvala puno <3

      Delete
  14. Omg, vidi jezonje kakav je lep!!! Morala sam da zapratim blog zbog njega :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...