Sunday, April 13, 2014

Kupka za lepše nokte


Nedelja je dan kada većina nas ima najviše vremena za sitna ''beauty'' zadovoljstva i baš zato sam odlučila da današnji post posvetim jednom od mojih omiljenih.
Moji nokti su daleko od savršenih, lako se lome, savijaju se pri najmanjem pritisku, listaju se i sporo rastu. Baš zbog toga, trudim se da im pružim odgovarajuću negu koliko god je to moguće. 

U svojim ranim tinejdžerskim danima, mnogo toga sam pogrešno radila pa sam tako i silom želela duge nokte koji su mi tada bili pojam ženstvenosti. Brojne nadogradnje su mi oštetile već slabe nokte i to se pretvorilo u začarani krug. Na kraju, koliko god da su mi dugi nokti lepi na drugima, odlučila sam se za kratke, i koliko god je moguće, zdrave nokte. Kupka o kojoj ću danas pisati mi je dosta pomogla a pored toga što je dobra za nokte, meni je i veoma relaksirajuća.


Upravo tada, dok sam imala nadograđene nokte, naišla sam na članak u novinama o kupki koja neguje i hrani nokte. Tada me to nije mnogo zanimalo i nisam se preterano trudila da zapamtim recept. Posle nekog vremena, poželela sam da i sama probam kupku ali se nisam u potpunosti sećala recepta koji sam pročitala. Par puta sam kombinovala sastojke kojih sam se sećala, dodavala neke svoje i na kraju došla do svoje kombinacije koju sam počela redovno da pravim.

Pre nego što napravim kupku, obavezno uradim piling kako bih skinula mrtvu kožu i kako bi mi koža što bolje upila sastojke kupke.


Važno je napomenuti i da bi lak trebao biti skinut. 

Šta je potrebno za kupku?


Glavne satojke verovatno već imate u svojoj kuhinji a to su: voda, morska so, limun i maslinovo ulje. Ružina vodica je sastojak koji takođe stavljam ali nije neizbežan. 

Priprema je veoma jednostavna. Potrebno je uzeti oko pola litre vode i u nju se dodaje:


Morska so je odavno poznata po svojim blagodetima. Minerali koji se nalaze u morskoj soli pomažu u regeneraciji ćelija kože i smanjuju upalne procese koji mogu nastati zbog zanoktica. Morska so povoljno deluje i na omekšavanje zanoktica a samim tim i na njihovo zaceljenje. 


Pored toga što će vam pomoći da vam nokti ne budu žuti, limun će ih i ojačati. U sebi sadrži mnoštvo vitamina a najviše vitamina C koji je dobro poznat antioksidans.


Maslinovo ulje je sastojak o kojem je suvišno bilo šta govoriti jer svi već dobro znaju koliko je ono korisno za kožu, kosu pa i nokte. Pre nego što ga dodate u kupku, najbolje bi bilo da ga sipate u neku manju šolju i blago zagrejete.


Ružina vodica je nešto što volim svakodnevno da koristim. Ima više namena (o kojima sam već pisala) a neke od njih su nega i hidratacija. Dobra je za mnogo toga pa sam zato došla i na ideju da je dodajem u kupku.


Ruke je najbolje držati dvadesetak minuta i to najbolje istovremeno kako ne biste izgubili 40 umesto 20 minuta. Znam, logično... ali da ne bude da nisam spomenula :)

I da, latice su samo dekoracija jer i vizuelno uživanje je, barem meni, veoma bitno :)




Divan je osećaj potopiti ruke u toplu vodu i maslinovo ulje, pogotovo ako ste umorni a nemate vremena za pravu kupku i izležavanje u kadi.

Ako još niste, probajte i javite rezultate :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

24 comments:

  1. Sjajno, moraću da isprobam ovako nešto tokom nedeljnog sređivanja :) Deluje totalno relaksirajuće. Odličan post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je relaksirajuce, bar meni :) Hvala <3

      Delete
  2. ovo izgleda divno i verujem da je veoma relaksirajuće :))

    ReplyDelete
  3. ovo cu probati sljedeci vikend :) (niki)

    ReplyDelete
  4. Super post, ovo je odlična ideja! Isprobaću već večeras! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobaj, nadam se da ces uzivati koliko i ja :)

      Delete
  5. Ovo moram probati. Divne su ti fotografije,divne :)

    ReplyDelete
  6. Imam jako slabe nokte, ali mi nikada nije palo na pamet da ih ovako negujem, tj. da pravim kupku za njih. Probacu ovih dana. Deluje super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom... Znam da nikada nece biti onakvi kakve zelim ali mogu bar malo da im pomognem :) Javi utiske :)

      Delete
  7. Probaću, baš je kao stvoreno za nedeljne rituale. Hvala :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, prava uzivancija :) Nema na cemu <3

      Delete
  8. Meni su nokti u poslednje vreme zuti (verovatno zbog konstantnog lakiranja). Nadam se da ce mi ova kupka pomoci da bar malo to smanjim, tako da cu sto pre da isprobam. Hvala na savetu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce pomoci... Ako nista drugo, bar ne moze da odmogne :) Nema na cemu <3

      Delete
  9. Uglavnom nemam nekih problema sa noktima ali ovo deluje divno, lako i korisno tako da ću isprobati sigurno. Dopada mi se mnogo kako si napisala post, kao i svaka fotografija i detalj :)

    ReplyDelete
  10. Sjajna ideja, Jovana. Čini mi se da nisam pre videla tvoj blog, baš lepe slike imaš :-)
    A kupku ću da isprobam prvom prilikom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Nadam se da ces uzivati :)

      Delete
  11. Super post, definitivno jako jako koristan ♥
    Bila bih ti jako zahvalna ako posetis moj blog i uclanis se
    Hvala unapred
    Evo i linka: http://fashionandyou94.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja imam kupku od istih sastojaka..ali ide ovako: u 200ml tople vode stavim dve kasike morske soli i drzim ruke unutra 10min, onda utrljam krisku limuna u nokte, ostavim da osdstoji oko 5min, da upije, onda to sve isperem i lepo osusim i tada nanesm maslinovo ulje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svidja mi se tvoj nacin, moracu da probam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...