Sunday, April 27, 2014

NYX ''Wicked Dreams'' (Swatches)


Današnji post o Wicked Dreams paleti biće baziran na slikama (swatchevima) i ponekoj informaciji. S obzirom da sam paletu kupila pre tri dana i da je sve do danas bilo tmurno vreme, sa žudnjom sam je gledala i čekala da se razvedri kako bih mogla da je slikam i napokon počnem da je koristim :)

Poslednjih mesec dana, nakon što sam potrošila senke koje najčešće koristim iz svoje prethodne palete, bila sam u potrazi za nekom novom. Zbog mog konstantnog ''šetanja'' na relaciji Novi Sad - Beograd, bila mi je potrebna paleta koja mi neće zauzimati mnogo mesta u već pretrpanom neseseru a koja ima nijanse koje najčešće koristim. Na kraju, Wicked Dreams paleta je ispunila sve ono što mi je bilo potrebno - čvrsto pakovanje, mnogo nijansi koje mogu poslužiti za dnevni ali i za večernji look, a dodatni plus joj je i veliko ogledalo.


Paleta sadrži 24 senke, od kojih mi se većina svidela na prvi pogled. Prava zaljubljenost je nastala onog momenta kada sam ih sve isprobala. Tada su mi se svidela čak i one koje mi, iskreno, nisu izgledale naročito zanimljivo dok sam ih samo gledala.

Bez blica:


Sa blicem:


Prvi red senki, blago nanetih, bez baze:


Drugi red senki, blago nanetih, bez baze:


Treći red senki, blago nanetih, bez baze:


Prve četiri senke iz prvog reda, sa bazom:


Druge četiri senke iz prvog reda, sa bazom:


Prve četiri senke iz drugog reda, sa bazom:


Druge četiri senke iz drugog reda, sa bazom:


Prve četiri senke iz trećeg reda, sa bazom:


Druge četiri senke iz trećeg reda, sa bazom:


Senke su fotografisane na dnevnom svetlu i boje su prilično realne.


Cena Wicked Dreams palete je 1350 dinara.

Ako trežite paletu sa lepo pigmentovanim senkama i sa približno istim brojem mat i sjajnih nijansi, paleta Wicked Dreams je moja iskrena preporuka.


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

26 comments:

  1. Predivna paleta <3 Četvrta senka u prvom redu je čista ljubav :)

    ReplyDelete
  2. Prelijepa je! Dugo nisam vidjela paletu da mi se u njoj svidja vecina, ako ne i sve sjene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam pronasla jos neke u kojima mi se svidjaju skoro sve nijanse ali mi nije bila prakticna za neseser :)

      Delete
  3. Baš je lepa i raznolika paleta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, mnogo senki a malo mesta :)

      Delete
  4. koliko senki na jednom mestu :))
    hvala za preporuku, mislim da je ova paletica super za poklon :))

    ReplyDelete
  5. Divan izbor boja! Ja inače ne volim velike palete jer pola senki ne koristim uoptše.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom :) Potrosim one koje mi se najvise svide a ostale budu netaknute :)

      Delete
  6. Kada sam gledala preko sajta nije me oduševila,a sada kada je vidim kod tebe ispada je mi baš ona odgovara.Jedino mi je roza mnogo blaga ,skoro ne vidljiva,a ja bih malo da se vidi.U svakom slučaju dobra kombinacija boja.
    Ovakvi postovi,verujem,da svima znače jer je bezbroj paleta i teško je izabrati,a mnoge nas mame. :)
    Pozdrav od Emine svastare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni inace ne stoje roze senke tako da mi ovo skroz odgovara :) Slazem se sa tobom, skroz su drugacije boje na slici na sajtu od onoga kakve su zapravo :)

      Delete
  7. Bas su lepe, i dobre pigmentacije, imaju i veoma dobar izbor boja. Bas mi je za oko zapala ova paleta.

    ReplyDelete
  8. Ovo je baš ono "basic" paleta, odlična je i cijena joj je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se Lenka, sve joj je na mestu :)

      Delete
  9. Odlicna paleta, pogotovo za "pocetnike". Sve potrebne boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prezadovoljna, sve "moje" boje :)

      Delete
  10. Divna jeee, želim je! :) Neverovatno koliko su pigmentovanije sve senke sa bazom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako su pigmentovane preko baze, divne su :)

      Delete
  11. Replies
    1. Ako mislis u ovom postu, koristila sam NYX-ovu ali generalno mi se Artdeco (bar meni) pokazala kao najbolja :)

      Delete
  12. Gde se mogu kupiti ove senke? I da li znate da li moze preko Interneta? I jos jedno pitanje,da li bi ste mogli da mi preporucite neki sajt gde mogu da kupujem sminku? Hvala unapred. Inace,paleta je divna. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paletu sam kupila u Alexanrad Cosmetics-u a moze se naruciti i preko njihovog sajta. Sto se drugih sajtova tice, sminku (i mnogo toga drugog) narucujem sa sajta iHerb, ako te zanima, mozes vise pogledati u ovom postu: http://jovaninkutak.blogspot.com/2014/01/iherb-saveti-popust-favoriti-iskustva.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...