Monday, May 5, 2014

Aprilski favoriti


Tokom aprila, kod mene nije bilo mnogo proizvoda koje sam volela a da ih već nisam spomenula u nekom ranijem postu sa mesečnim favoritima. Štaviše, razmišljala sam da ovaj mesec ni ne napišem post sa najčešće korišćenim proizvodima i da par proizvoda koje sam volela tokom aprila spojim sa nekim novim u maju, koje sam skoro počela da koristim a već mnogo volim. Ipak, mnogo volim postove ovog tipa i nisam mogla toliko da čekam :)

KALLOS ljubičasti šampon je za mene bio pravo otkriće i namerno ovaj post započinjem baš sa njim. Svako ko ima plavu, farbanu, kosu zna koliko narandžast izrastak može da bude iritantan... Moja borba sa njim traje godinama i do sada sam probala mnogo šampona ovog tipa, od onih za profesionalnu upotrebu koji se mogu kupiti u frizerskim salonima po ceni od oko 2000-3000 dinara, do onih iz drogerija po ceni od oko 300 dinara kao što je Balein. Iako mi je Balea šampon bio prilično solidan, Kallos šampon mi je mnogo bolji i mogu slobodno da kažem da je na mojoj kosi efekat potpuno isti kao i sa mnogo skupljim šamponima ovog tipa. Naravno, to ne znači da će verovatno svima odgovarati ali kada se uzme u obzir cena, koja je oko 100 dinara za 200 ml šampona, mislim da se ne gubi mnogo čak i ako se desi da ne ispuni nečija očekivanja. 

Jedna mala napomena, u slučaju da probate ovaj šampon, potrudite se da ga ne ostavite dugo na kosi jer se može desiti da budete ljubičasti.

Što se tiče kupovine, nisam sigurna da li se kod nas može naći u slobodnoj prodaji, za sada znam samo za stranicu na koju sam slučajno naišla (OVDE) preko koje se mogu naručiti.


Na fotografiji ispod, možete videti poređenje boje Kallos i Balea šampona.


China Glaze - At Vase Value je jedan od lakova koji koristim skoro stalno od kako sam ga kupila. Boja je apsolutno prelepa i ne mogu dovoljno da je se nagledam :) Već sam pisala o ovom laku pa ako nekog zanima, može pogledati OVDE.


ZIAJA krema za ruke je još jedan veoma pristupačan proizvod koji mi se mnogo dopao. Inače sam veliki ljubitelj većine Ziaja proizvoda i mislim da sam ih sve probala tako da me je ova krema privukla čim sam videla da se pojavila. Miris je prijatan, potrebna je veoma mala količina kreme koju koža relativno brzo upije. Ruke nakon mazanja budu veoma meke i nežne. Cena kreme je oko 150 dinara za 100 ml. 


Ebelin papirni peškiri svakako nisu nešto što je bilo kome neophodno ali su meni mnogo olakšali život. U pakovanju se nalazi 30 komada i svaki ima šest slojeva. Mogu da upiju veliku količinu vode a da se ne raspadnu. Veoma su korisni ako niste kod kuće a potreban vam je čist peškir koji ćete nakon upotrebe jednostavno baciti. Cena je oko 200 dinara za jedno pakovanje.


SEVENTEEN lak za nokte broj 208 je moj favorit već drugo proleće. Kupila sam ga prošle godine, mazala sam ga jedno vreme konstantno a onda je došla zima i jednostavno sam ga zanemarila. Sada sam ga ponovo pronašla i iako sam mislila da će biti spreman za bacanje i da je suv, on je ostao apsolutno isti. Formula je odlična, lako se maže, ima lep sjaj i prilično dugo traje. Lak sam kupila u apoteci, po ceni od oko 500 dinara. Ako neko zna gde kod nas mogu da se nabave ovi lakovi, neka mi napiše, biću mu veoma zahvalna :)


Essence olovka za oči 02 GREY-HEADED LOVEBIRD je deo Love Letters kolekcije. Sa jedne strane se nalazi olovka a sa druge sunđerčić kojim je možete razmazati. Boja mi se mnogo sviđa i lako se kombinuje. Cena je oko 200 dinara i mislim da je ovo odličan proizvod za te pare.



Blush četkica broj 11 me je oduševila čim sam je prvi put isprobala. Koristim je za nanošenje senke za obrve i veoma je precizna. Do sada sam koristila takođe Blush četkicu ali broj 25B koja mi je takođe dobra ali broj 11 mi mnogo više odgovara. Cena četkice broj 11 je, ako se ne varam, 170 dinara.


Na fotografiji ispod, možete videti poređenje četkice broj 11, koja ima kraće dlačice i četkice broj 25B koju sam do sada koristila, koja ima malo duže dlačice. Obe su mi dobre ali za obrve mi je broj 11 mnogo bolja.



Toliko od mojih aprilskih favorita, nadam se da ćete među njima pronaći nešto zanimljivo za sebe :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. Odlični favoriti ! Ne znaš koliko dugo sam tražila paprine peškiriće,već danas idem da ih kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nadam se da ces biti zadovoljna koliko i ja :)

      Delete
  2. moram pogledati ove Ebelin papirnate ručnike, nisam ih zamjetila kod nas, a to je suepr stvar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam do skoro ali cim su stigli kod nas, sigurno ces ih pronaci i kod vas :)

      Delete
  3. Da stvarno dobri favoriti, bas treba da kupim novi ljubicasti sampon i zainteresovala si me sa Kallosom, nisam ga nigde videla u slobodnoj prodaji, dopada mi se sto je jace boje jer to nagovestava da je sigurno delotovrniji :D Lepa je boja i ovog laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je delotvoran, imala sam srece pa sam procitala da ga ne drzim duze od dva minuta inace bih bila ljubicasta :)

      Delete
  4. Lepi favoriti. CG lak sam probala i mene je isto odusevio. I boja i trajnost su odlicni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana :) Drago mi je da je i tebe odusevio :)

      Delete
  5. Ebelin peskiri? Nisam znala da to postoji, odlicna stvar. Koliko sam puta prodjem kroz Dm i promaknu mi dobre stvari. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni cudo kad toliko toga imaju i stalno nesto menjaju da se mora otvoriti cetvoro ociju :D

      Delete
  6. Imam tu essence olovku i super je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je samo sto nisam kupila i onu drugu nijansu a posle je nisam nasla :/

      Delete
  7. Baš fini favoriti. Meni se takođe dopadaju ove Ziaja kremice, ja imam onu sa kašmir proteinima i shea butterom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko sam zadovoljna sa ovom da cu sigurno probati i tu drugu :)

      Delete
  8. Super izbor proizvoda :D morat cu probati ziaja kremu za ruke ! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell :) Probaj, svima u mom okruzenju se svidela, mislim da ce i tebi :)

      Delete
  9. Imam ovu Essence olovku i razocarala me,u DMu sam je probala na ruci i bas je bila lepa,medjutim na ocima-nista,nema je nigde,ne vidi se:( Tako da je koristim za waterline,bar necemu da sluzi:) Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas cudno :/ Meni je potpuno ista kao i na ruci. Dobro je da je bar necemu posluzila :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...