Saturday, May 31, 2014

Dobitnica je...


Početkom maja, blog je proslavio svoj 1. rođendan i tim povodom sam napravila jedno malo darivanje sa par proizvoda koje volim da koristim a kao što sam i obećala, danas objavljujem ime dobitnice. Pre toga, želela bih da se zahvalim na divnim rečima i čestitkama! Hvala puno još jednom svima, zaista ste mi ulepšavale svaki dan svojim komentarima! <3

Sve komentare ispod posta kao i one koje sam dobila na e-mail sam složila redom, po datumu i vremenu kada su napisani i da ne bih preterano odugovlačila, evo i imena dobitnice.
Da broj 13 ne mora uvek da bude baksuzan, pokazalo se u ovom slučaju i to je redni broj komentara, koji je odredio Random.org. Iza broja 13 krije se ime Marina a evo i njenog komentara.



Čestitam!

Marina će danas biti kontaktirana a ostalim devojkama želim još jednom da se zahvalim na divnim čestitkama!


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...