Saturday, May 10, 2014

Nakon godinu dana... + Malo iznenađenje


Pre godinu dana, tačnije 4. maja 2013. otkucala sam svoj prvi post i pokrenula blog Jovanin Kutak. Ideja je nastala nešto ranije ali kako nisam bila preterano vešta u baratanju sa svim tim sitnicama, podešavanjima i kodovima, blog je čekao da jedna plavuša shvati kako sve to funkcioniše :) 

Zašto baš pre godinu dana?! Vrlo lako pitanje. Pre godinu dana sam završila fakultet, posao nisam imala a desile su mi se neke jako loše stvari. Nakon turbulentnog perioda oko polaganja najtežih ispita i završetka fakulteta, odjednom sam imala previše vremena bez obaveza, koje bi mi zaokupile misli. Tačnije, imala sam mnogo vremena da sedim i nesvesno razmišljam o stvarima koje su me bolele. Tada sam shvatila da mi je pisanje o nečemu što volim, jedini način da se zaokupim nečim kreativnim i pomognem sebi da se bolje osećam. Da sve ovo ne bi zvučalo patetično, ''crne'' teme ostavljam iza sebe i želim da kažem da mi je jako drago što sam tako postupila. Sve se odvijalo baš onako kako sam mislila, čak i mnogo bolje! :)

Proteklih godinu dana, promenila sam neke životne navike, upoznala divne ljude i naučila dosta novih stvari. Za sebe ne mislim da sam najpametnija i najkompetentnija da bilo kome pričam o tome koji proizvod valja a koji ne. Naprotiv, mnogo toga ne znam i svakim danom naučim nešto novo od devojaka koje znaju mnogo više. Baš zbog toga, svoj blog nisam zamislila kao mesto na kojem ću deliti savete i pisati samo recenzije. Zamislila sam ga kao dnevnik proizvoda, navika i stvari koje volim kao i životnih trenutaka kroz Instagram postove. 

Ako bar malo pratite moj blog, sigurno znate da nisam preterano nadarena za igranje rečima. Naprotiv, trudim se da sasvim jednostavno, kako znam i umem, iznesem svoje mišljenje o nečemu što, najčešće, volim. Baš zbog toga, uglavnom pišem o stvarima koje mi se dopadaju ili o proizvodima koje ne smatram lošim već jednostavno proizvodima koji meni nisu odgovarali. Baš sa par takvih proizvoda (onih koje volim) sam rešila da nagradim jednu od vas...


Kako bismo izbegli eventualne neprijatnosti, zamolila bih sve koji žele da učestvuju, da dobro pročitaju pravila koja zaista nisu komplikovana.

Nagrada su proizvodi sa slike.
Pravo učešća imaju svi iz Srbije i komšijskih zemalja.
Nije potrebno pratiti blog ni preko jedne društvene mreže jer želim da nagradim jednu čitateljku a ne da ''dobijem'' nove članove koji će nestati čim objavim ime dobitnice.
Potrebno je u komentaru ispod, napisati kakav tip postova volite i koje postove biste voleli da vidite u budućnosti. U svom komentaru ostavite i e-mail adresu preko koje ću vas kontaktirati. 
Ako ne želite javno da ostavljate svoju e-mail adresu, pošaljite mi je na jovaninkutak@gmail.com
Igraćemo se do 30. maja jer početkom juna idem na put i želim da pre toga stignem da dobitnici pošaljem paket.
31. maja ću objaviti ime dobitnice koju ću kontaktirati i koja će imati 24h da mi se javi inače izvlačim ponovo. 
Pobednicu biram pomoću aplikacije Random.org
Troškove slanja snosim ja a svi proizvodi su novi i kupljeni vlastitim novcem.
Za sva dodatna pitanja, možete mi pisati na jovaninkutak@gmail.com

Kao što sam već napisala na svojoj starnici, HVALA od srca svima vama koji ste mi pravili društvo tokom proteklih godinu dana u mom virtuelnom kutku <3


Srećno svima!

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

104 comments:

  1. Prvi utisak o novom proizvodu i potroseni proizvodi - teme koje mene uvek interesuju.Meni takav tip postova olaksa odluku o kupovini proizvoda u vezi kojih se dvoumim .. lipcajtandrea@gmail.com :)

    ReplyDelete
  2. *Pratim blog od ranije.Ti imaš malog belog ježa i voliš tematske,ne uvek kozmetičke postove sa puno fotografija.Voliš da obeležiš praznike.Pratim te redovno.Nemam nikakvih zamerki.
    Nataša Pivnički
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. *Jovana imam jedno pitanje,o Milka uskršnjim jajima.Nigde ne mogu da ih pronađem.
      Da li si ih kupila u Novom Sadu?

      Delete
    2. Da, kupljena su u NS-u ali ih ima samo par dana oko Uskrsa, zato verovatno i ne mozes da ih nadjes.

      Delete
  3. dragana11111991@gmail.com
    Volim da procitam recenzije o nekim novim proizvodima :)

    ReplyDelete
  4. Ja najvise volim da citam favorite meseca, ali i utiske o sminci koju nisam koristila. Volela bih da nastavis kako si i do sada. :) mirjana_ms@live.com

    ReplyDelete
  5. Najpre, jos jednom cestitke za rodjendan bloga :-)

    Prvo bih da napomenem da ovo ne pisem zbog nagrade jer me nagrade, pokloni i sl. stvari
    na to ne podsticu, vec zelim da napisem ono sto iskreno mislim
    zato i ne zelim da ucestvujem u nagradnoj igri vec samo da napisem ponesto.

    Sasvim slucajno sam naisla na tvoj blog, trazeci nesto po netu, i tu sam ostala do sada.
    Mogu reci da mi je ovo jedan od najdrazih jer se osecam prijatno,
    mogu da procitam o svemu pomalo - o kozmetici, o Bocku :-), o cajevima, kafama, mirisima..cokoladicama., a i Jovana je jedna prijatna osoba, ljubazno odgovara svima (sto nije bas redovna pojava po blogovima, uz izuzetke naravno)

    Volim sve postove, nekad najvise one gde je jedan mesec u celom postu, sa jednostavnim slikama
    dana, popijene kafe, slike sa mamom, drugaricom/ama..slike Novog Sada..
    stvarno uzivam dok gledam te slicice..Volim i one za svaciji dzep - do 4, 5 eu,
    volim i one na kojima je pink neseser :DDDDD,
    ima ih stvarno puno....

    Ja sam 'malo' starija od Jovane, ali eto..svaki post na blogu rado procitam, i osecam kao da sam kroz njene postove pomalo upoznala i nju, odn. tebe Jovana.

    Drago mi je da je los period iza tebe, zelim ti jos mnogo lepih i vedrih postova
    i svima srecno ucesce u nagradnoj igri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi Jelena na svakom detaljnom komentaru koji si se potrudila da napises <3 Znam da ti svakako nisi lovac na nagrade i da si uvek tu, bas zbog toga bih i volela da se predomislis i ipak ucestvujes jer ovo je prvenstveno sitnica kao znak zahvalnosti za redovne citateljke a ti to svakako jesi :)

      Delete
    2. Hvala ti Jovana :) Bice jos nagradnih igara :-)

      Delete
  6. Srecan prvi blogorodjendan! :) Ja volim postove o mesecnim favoritima kao i tvoje Instagram postove. :) U buducnosti samo tako nastavi, a jedva cekam da vidim jos Instagram postova. :) kacuskica@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. upućujem pomalo zakasnele, rođendanske čestitke :))
    da nam još dugo pišeš i neguješ ovaj slatki online kutak <3
    meni se veoma dopada to što pišeš nepretenciozno, nimalo nadobudno,
    čitljivo i dopadljivo. Samo napred i drago mi je da si pokrenula svoj/naš Kutak :))

    ReplyDelete
  8. Srecan blogorodjendan. Volim da citam najvise preporuke proizvoda jer sve sto sam do sada kupila ,sto si preporucila mi se dopalo i odgovaralo mi je. Tako da se tome najvise radujem u buducnosti da vidim. :)
    tamara90nbg@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tamara, zaista mi je drago da su ti moje preporuke odgovarale <3

      Delete
  9. Cestitam Jovana! Meni se svidja sve u sustini a narocito postovi Potroseni proizvodi i Mesecni favoriti,tu se moze dosta saznati o proizvodima koji nas zanimaju.I slozila bih se s Jeleninim komentarom iznad,a to je da uvek odgovoris i to ljubazno,sto je za svaku pohvalu:). Pratim te i nadalje,srecno! Kristina (ranije sam se potpisivala Kris:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kristina <3 Sto se odgovaranja tice, vodim se time da ako nekome nije tesko da nesto napise, ne vidim razlog da meni bude tesko da odgovorim, makar to bilo samo jedno srce :) Da imam po 1000 komentara dnevno, sigurno ne bih mogla svima da odgovorima ali dok je ovo mala (ali odabrana :)) grupa, nije mi ni najmanje tesko :)

      Delete
  10. Srecan rodjendancic! :)
    Meni je tvoj blog girly i volim sve sta postavis, narocito recepte i instagram fotke. :) Samo nam daj jos vise svega sto si do sad radila i verujem da cemo svi biti zadovoljni. :)
    amy90vr@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I svaka cast sto se trudis da svakome odgovoris :)

      Delete
  11. Mnogo mi se dopada tvoj blog. Topao je i imam utisak da te poznajem, mozda baš zbog toga što pišeš jednostavnim, svakodnevnim jezikom. Najviše volim postove o potrošenim proizvodima i naravno instagram.
    Srecan rođendan :-)
    katarinakovacevic91@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Mnogo volim tvoj blog,tvoje fotografije i tvoj nacin pisanja. Srecan blogorodjendan i samo tako nastavi. <3 :*

    ReplyDelete
  13. Draga Jovana, sretan ti prvi blogorođendan i želim ti ih još puno, puno! :)
    Nagrade prepuštam drugim curama, ja se inače ne igram... Sretno svima! :D
    I poljubac Bocku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lenka, Bocko uzvraca poljubac :)

      Delete
  14. Cestitke ♥
    danijelaaa96@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Omiljene proizvode ili budget buys :)
    suzanamilosevic89@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Neću se igrati, samo da ti napišem par reči... Sve najlepše za prvi blogo-rođendan i da ih bude još puno :)

    ReplyDelete
  17. Čestitam prvi blogorođendan! :)

    ReplyDelete
  18. Srecan blogorodjendan!!!! :)))) Zelim ti da pises jos dugo i jos mogo lepih postova. Ja iskreno mnogo volim recenzije svega i svacega. Mozda bi od preparative volela da vidim neke okoloocne kremice, jer su mi one nekako uvek zanimljive i u potrazi sam za dobrim. A od sminke ruzevi...swatchevi swatchevi! :D
    aleksdobardzic@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Bas volim ovo kad nema nekih posebnih uslova za ucestvovanje,podeli ovo,lajkuj ono... i ostalo... igram se,nije da nje,ali nekad i preteruju!!
    Ja bas volim da citam o tecnim puderima,i o kremicama za lice,pa eto predloga!!
    Ovo Coka Radojicic mi je NICK NAME,nadam se da ti to ne smeta,
    a evo i maila stamena007@gmail.com !!
    :)

    ReplyDelete
  20. Neka je sa srećom ovaj 1. i da ih bude još puno :)
    Volim tvoj blog i prelepe fotografije koje prate svaki post! Lidija <3

    ReplyDelete
  21. Srecan blogorodjendan :) Pratim te vec duze vreme i volim tvoj blog, narocito kad kacis slike tvog preslatkog jeza i nekozmetickih stvarcica :) Odusevljavas me svojom neposrednoscu i nenametljivoscu :)
    Najvise volim postovi tipa Empties (jer pokusavam da sprovedem neki svoj Make out, Project pan pa mi je uzivanje da vidim da neko zaista trosi svoje proizvode) i volim postove poput Preparati koji su me razocarali, nekako uvek prvo zapamtim sta ne valja :) i postove sa cruelty free kozmetikom (kao veliki ljubitelj zivotinja trenutno pokusavam da potrosim svu svoju kozmetiku cije kompanije testiraju na zivotinjama i kupujem samo onu koja je cruelty free)
    Pratim te pod nickom Marina, a mail mi je marina.horvat.di@gmail.com :)
    Raspisah se :) Pozdrav :)

    ReplyDelete
  22. Dopadaju mi se ovi postovi npr Dekorativa do 4e, i generalno volim postove sa novitetima :)
    Volela bih da čitam o nekim praktičnim postovima, o nečemu što bi nam pomoglo, npr. kako održavaš četkice za šminku, ili što sam ja pisala kod mene, kako se spakovati za kraći put..itd. :)
    email: stancia@sezampro.rs
    Ana Stančev
    Srećno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana, potrudicu se da bude i takvih postova :)

      Delete
  23. Srecan blogorodjendan.Ruzevi,cc kreme i nesto bez cega ne mozes.mihajlovicdaliborka@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Volim da citam najvise postove na temu favoriti ali i potroseni proizvodi. Meni se jako svidja tvoj stil pisanja. Pratim blog stalno. Jelena
    jelena_bojic@live.com

    ReplyDelete
  25. Cestitam prvi blogo-rodjendan, da ih bude jos mnogo! :) lepo je sto ti je blog pomogao da preguras tezak period, pomalo se i sama pronalazim u tome... Pratilac sam od nedavno, ali mogu reci da su mi se za sad najvise svideli postovi o lakovima i nezi noktiju, jer me to generalno najvise zanima, a i instagram postovi, posto delim ljubav ka zivotinjicama i slaktisima! :)

    ReplyDelete
  26. Cao Jovana:))skoro sam otkrila tvoj blog i jako mi se svideo:))Volim da citam o kozmetici koju si koristila i koju preporucujes:))Zahvaljujuci tebi sam kupila Bioten cc kremu i odusevila se:))i jos neke proizvode:))Puno pozdrava:)) stanisic.snezana@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snezana, drago mi je da ti se svidela :)

      Delete
  27. Srecan rodjus, nadam se da ces da ih slavis jos mnogo :)... Inace, volim sve postove sa "dobrim" proizvodima, obicno se razocaram kad o nekom procitam nesto lose (narocito, na kraju posta, ono sve reci hvale na njegov racun i samo jedna sitnica me totalno razocara). Takodje mi se dopada kad vidim gomile proizvoda na jednom mestu (npr. favoriti ili poredjenja ili potroseni proizvodi). Super su postovi o jeftinijim proizvodima, koji vrede vise nego sto kostaju. I za kraj, samo da dodam da ti je blog super i da bih volela da tako nastavis :D
    I, naravno, igram se (uvek se nadam da cu da nadmudrim nekako svoj baksuzluk:) )
    dragana.andj993@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Dragana i srecno sa nadmudrivanjem baksuzluka :)

      Delete
  28. Tvoj blog sam sasvim slučajno otkrila početkom godine i otada te redovno pratim :) Volim postove koje se tiču mesečnih favorita, recenzija lakova za nokte i potrošenih proizvoda . Samo ovako nastavi i biće super :) Stvarno si divna .

    Sanja

    smalusic@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Recenzije proizvoda :))
    gaga.j.90@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Ne ucestvujem u darivanju ali samo zelim da ti kazem da je tvoj blog divan i da je zadovoljstvo pratiti te. Da bi bila autor bloga nije potrebno da budes vrhunski strucnjak u ovoj oblasti. Bitno je da umes da preneses svoje utiske na kvalitetan nacin, objektivno i realno, kako bi nas sto bolje upoznala sa nekim proizvodom. Ti si odlican bloger i zelim ti puno uspeha.

    ReplyDelete
  31. Ja samo želim da ti čestitam rođendančić i da ti poželim još puno godina u blogerskim vodama. :) Meni se sviđaju svi tvoji postovi, jer su lepo i zanimljivno napisani, a i propraćeni su super fotkicama. Nekad prokometarišem, nekad ne, ali uvek pročitam. :) :* :* :*

    ReplyDelete
  32. Srećan blogorodjendan! :D Malo kasnim, ali oprostićeš mi. :)

    ReplyDelete
  33. Sretan rođendan tvom blogiću! :) Volim tvoje postove, ne komentiram puno, ali čitam. Recenzije proizvoda su uvijek dobrodošle, a ja bih i koji post o ježiću :))
    lilmee13@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Vidis, to nije losa ideja :)

      Delete
  34. Uvijek se obradujem novom postu na tvom blogu. Iako rijetko komentiram, vjerujem da si svjesna da ima nas dosta koji redovno čitamo. Sviđa mi se što ima fini balans raznolikih tema (oni beauty i onih malo osobnijih, chit-chat popraćen super slikama) i naravno potrošeni proizvodi uvijek ubace poneki novi proizvod u opticaj(barem kod mene)
    I naravno, sretan blogorockas
    marija.bandic1@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Prvo srecan rodjendan!<3
    Na tvom blogu,volim sve ali omiljeni su mi recepti (volela bih da ih malo cesce pises) i mesecni favoriti!
    ninalina232@gmai.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Bice uskoro jedan fin recept :)

      Delete
  36. Srecan blogorodjendan!
    Recenzije jeftinijih proizvoda a omiljeni su mi favoriti :)
    savictamara88@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Najpre želim da čestitam rođendan tvom nadasve inspirišućem i nekako drugačijem blogu od ostalih!
    Ono što meni naviše privlači pažnju i izaziva oduševljenje su tvoji postovi sa receptima, kao i instagram postovi. Na pitanje ''koje postove biste voleli da vidite u budućnosti'' odgovaram da samo pustiš mašti i inspiraciji na volju kao i do sada, i ja ću uživati, vrlo, vrlo uživati! :)
    mmmmilica@hotmail.com
    Pozdrav za tebe i za čarobnog Bocka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Bocko i ja uzvracamo pozdrav :)

      Delete
  38. Čestitam, draga Jovana :) Želim ti da i dalje nastaviš da radiš to što voliš i da svima nama i dalje ulepšavaš trenutke svojim postovima, i moram da dodam, i slikama sa Instagrama ;)

    ReplyDelete
  39. Pratim te od Nove Godine i zaista imas divan blog,nije fraza,svidja mi se to sto ima od svega po nesto,od kada sam procitala recept za ciz kejk od tada stalno po njemu pravim,favoriti meseca su mi super,instagram slike, Volela bi neki post o letnjoj nezi tela i lica i sl.tome Veliki pozdrav, Sladjana
    predrag.gajica@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sladjana, drago mi je da ti se svideo :)

      Delete
  40. Sretan blogrodjendan :D Zelim ti da napises jos mogo ljepih postova. A najzanimljivije su mi recenzije svega i svačega kao i favorite mjeseca :D
    Velik pozdrav.

    Amra

    mehmedovic.amra@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. Posto imam bas problematicnu kozu volela bih da vidim vise postova o kozmetici za istu :)
    zorana.jondzic@gmail.com
    P.S. Srecan blogorodjendan i neka ih bude jos punoooo :)

    ReplyDelete
  42. Sve postove rado čitam,volim i novitete i iskustva sa proizvodima i šminku i kreme. :)
    emilija.ema82@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Pre svega srećan blogorodjendan.
    Ja svaku vrstu posta volim da čitam, ali najviše me oduševljavaju tvoji recepti. :)
    lolinsvetbeograd@gmail.com

    ReplyDelete
  44. sve najbolje!
    Pa meni je najinteresantnije kad se saraju teme cas sminka, cas recepti...
    nina4n@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Srecan blogorodjendan prvo a mogu da vam kazem da volim sve,ipak je sarenilo najbolje citati.Tako se sve snaga .

    ReplyDelete
  46. SVE NAJBOlJE Vam ZeLIM U DaLjEM RadU.NajvisE me intEresuje nEga licA,koZe,tEla...
    tosicjaca@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Najzanimljivije su mi tvoje recenzije o novim proizvodima,favoriti meseca.. Tacnije sve :D
    Srecan rodjendan,zelim ti puno dobrih postova :)
    pavletamara@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Srecan blogorodjendan! Zelim ti jos puno, puno dobrih postova!
    Ja volim sve vrste postova, ako treba izdvojicu recepte i recenzije proizvoda, narocito lakova za nokte.
    andjelkovic.tijana@gmail.com

    ReplyDelete
  49. pantelic.porodica@yahoo.com
    Iskrena da budem tek sam sada lajkovala vasu stranu ali pocecu od ovog trenutka da je pratim i citam ono sto me zanima a vidim da imate puno toga.
    I na kraju SRECNO vam bilo u daljem radu od <3

    ReplyDelete
  50. cestitke :) svidjaju mi se svi postovi, a najvise oni o mesecnim favoritima :)
    nexa4brigada@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...