Monday, May 12, 2014

Potrošeni proizvodi #5


Nedavno sam shvatila jednu stvar u koju još ne mogu da poverujem.... Iako mi zvuči nestvarno ali shvatila sam da se više obradujem nekom proizvodu koji potrošim nego novom. Razlog tome verovatno leži u tome da me obuzme osećaj zadovoljstva što nisam samo ''bacila'' pare, nego i zaista potrošila to što sam kupila. 

Već par meseci pišem postove o proizvodima koje sam potrošila i još uvek ne mogu da se naviknem da čuvam ambalaže pa mi se par puta desilo da sam nešto i bacila ali šta je - tu je. Danas pišem o proizvodima koje sam potrošila a koji su se spasili prevremenog bacanja :)

L'OREAL - ELSEVE FULL REPAIR 5 

Šampon koji sam kupila iz jednog jedinog razloga a to je jer par dana nisam bila kod kuće a zaboravila sam da ponesem moj INSIGHT šampon, koji u poslednje vreme redovno koristim. Ušla sam u prviu prodavnicu, koja je imala jako mali izbor šampona i uzela sam L'oreal jer mi je od ponuđenih jedino on odgovarao. Elem, šampon nije loš, lepo opere kosu i daje bogatu penu. Nisam razočarana ali ni preterano oduševljena.


AMIKA - LEAVE IN CREAM

Već par puta sam kupila kesicu Amika kreme za kosu koja se ne ispira. Jedna kesica mi bude dovoljna za dve upotrebe jer ako stavim celu, kosa mi se ulepi. Kosu mi čini mekšom i lakše je raščešljavam. Mojoj kosi ova kremica odgovara i sigurno ću nastaviti da je koristim kao i do sada.


GARNIER - BB Cream

BB krema kojoj sam davala mnogo šansi i na kraju je bacam iako nije potrošena do kraja. Za mene je ova krema bila totalni promašaj. Da li nesto nije bilo kako treba sa mojim primerkom ili jednostavno meni nije odgovarala ili je nešto treće u pitanju - ne znam ali nas dve se nikako nismo našle. Svaki put kada sam je stavila (a stavljala sam je na sve moguće načine) lice mi je bilo masno, narandžasto i sa flekama. 


Ebelin - papirni peškiri za jednokratnu upotrebu

Proizvod koji se našao u mojim aprilskim favoritima. Mislim da to sve govori o tome šta mislim o njima. Mogu da upiju veliku količinu vode a da se ne raspadnu. Odlični su za putovanje ili situacije kada nam je potreban čist peškir koji ćemo nakon upotrebe jednostavno baciti.


S-he - quick eye styler

Još jedan proizvod koji mnogo volim. Ajlajner koji sam, bukvalno, izrabljivala više od godinu dana a da mu je vrh ostao isti kao prvog dana. Jedina mana je to što se malo teže skida ali uz malo micelarne vode se sve skine bez problema.


Cozy Footcare - foot lotion

Odličan proizvod ali na moju veliku žalost, nije dostupan kod nas. Ako slučajno grešim i neko zna da ga negde ima, neka mi javi :) Mislim da nema svrhe da se raspisujem previše o nečemu što nije dostupno kod nas, tako da ću samo reći da dugo nisam imala ovako dobar losion koji otklanja osećaj težine u nogama. Dugo mi je trajao i sada sam u potrazi za novim, ako neko ima preporuku - slušam :)


Nail Polish Removal PEN

Olovka za precizno skidanje grešaka nastalih prilikom lakiranja noktiju uz koju se dobije i par rezervnih nastavaka. Kupila sam je pre oko godinu dana u Alexandar Cosmetics-u i nisam očekivala da će mi ovoliko dugo trajati. Nastavci su veoma čvrsti i nisu mi se rascvetali kao kod sličnih proizvoda koje sam koristila. Zaista solidan proizvod koji ću sigurno kupiti ponovo.


GARNIER - NEO

Neo, dezodorans u formi kreme sam dobila i u voćkasti miris Fruity Flower-a sam se odmah zaljubila. Ostale sam podelila a sebi zadržala samo njega. Ja nemam prevelikih problema sa znojenjem i za moje potrebe se Neo pokazao više nego odlično. Definitivno postajem veran kupac a sledeći u planu mi je narandžasti.


RIMMEL - MATCH PERFECTION COMPACT POWDER

Puder koji mi se mnogo svideo ali takođe i puder koji sam nabrže potrošila. Nikada mi se nije desilo da neki puder, čak ni tečne koje mnogo brže trošim, potrošim ovom brzinom. Ako zanemarim brzinu trošenja, sve ostalo mi se mnogo sviđa. Sviđa mi se pakovanje, koje je od tvrde plastike a ispod dela sa puderom, nalazi se ogledalo i sunđer, koje sam otkrila tek nakon mesec dana :) Nijansa koju sam koristila je 100 IVORY i na licu mi je delovala prirodno, a prekrivenost mi je bila na zadovoljavajućem nivou. Definitivno bih ga ponovo kupila.


NYX - Mega Shine Lip Gloss

Sjaj koji sam obožavala ali mi se slomio i iscureo po torbi. Ni sama ne znam kako se to desilo ali eto, iako ga je ostalo više od pola, mora da završi u korpi za smeće. Planiram ponovo da ga kupim jer mi nedostaje njegov miris koji me asocira na marcipan :)


STRONG NATURE - Gel protiv celulita

Gel koji sadrži sve one sastojke koji obećavaju rezultate ali kod mene su ti rezultati nekako izostali. I pored toga što nisam primetila da mi se celulit smanjio, ne mislim da je ovo loš proizvod već prvenstveno krivim sebe. Nisam ga redovno koristila ali imam opravdanje :) Svi sastojci mi se sviđaju ali me je jednostavno mrzelo da ga mažem svako veče jer se neverovatno mnogo lepi i treba mu čitava večnost da ga koža upije. Definitivno ga sledeći put preskačem.


MAYBELLINE - FOREVER STRONG (205 - Tender Rose)

Lak za nokte koji je jedan od mojih favorita već godinu i po dana. Boja mi je prelepa i uvek mi dobro dođe kad poželim da se odmorim od raznih upadljivih nijansi. Jedina zamerka je jer se svi lakovi iz ove kolekcije, bar meni, zgusnu mnogo brže od drugih lakova.


NIVEA - Soft

Uzorak koji sam dobila u novinama i koji mi je poslužio za dva mazanja :) Mislim da se o Nivea Soft kremi nema šta mnogo reći i da su je već svi probali. Ja nisam ljubitelj ove kolekcije i svaki put kada sam kupila redovno pakovanje, nisam uspela da je potrošim pre isteka roka trajanja.


Fa - Yoghurt (Vanilla Honey)

Gel za tuširanje koji se uvek nalazi u mom kupatilu. Od onog momenta kada sam ga prvi put pomirisala pa sve do danas, isto ga volim. Pre par dana sam kupila dva nova mirisa i sad je mrtva trka koji mi je najlepši :)


GULAB JAL - Rose Water

Još jedan u nizu proizvoda koje iznova kupujem. Već sam u par postova pisala o Gulab Jal ružinoj vodici koju obožavam. Može se koristiti kao tonik za lice, dodatak kremama i kupkama, za kuvanje... Nisam osoba koja voli miris ruže ali ovu vodicu obožavama a najbolji pokazatelj je činjenica da je ovo verovatno šesta bočica koju sam kupila.


Sa ružinom vodicom završavam ovaj, peti post sa potrošenim proizvodima i bacam se na trošenje novih :)



Ako imate iskustva sa nekim proizvodom koji sam spomenula, podelite ga sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

35 comments:

  1. I ja sam Garnier BB kremi pruzala iznova sanse i sanse ali ne vredi, i moja ce uskoro u kantu a nisam ni pola potrosila, imam isti problem sa njom kao i ti. A ruzina vodica je cudo, ne koristim ruzinu vodicu ovog proizvodjaca ali sam je opet kupila i super je stvar.

    ReplyDelete
  2. Ovdje još jedna nezadovoljna Garnier BB kremom :) Blago rečeno grozna je. Samo smeta na licu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da znam da nije u meni problem :)

      Delete
  3. Slazem se za garnier BB,cist promasaj,gusta struktura,i nikako nisam mogla ravnomerno da je nanesem na lice,i na kraju odustala!! Elseve sanpon sam koristila,kao i regenerator,i onaj u spreju,i bas sam zadovoljna,mada moja kosa nije tretirana,i ne zahteva mnogo nege, miris je divan!! :) I ja sam primetila da mi se Rimmel puderi jako brzo trose!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da nas je dosta sa istim misljenjem za Garnier BB kremu :) I drago mi je da ne isparava samo moj Rimmel puder brzinom svetlosti :)

      Delete
  4. Ja nisam neki veliki potrosac kozmetike, pa ima dosta stvari koje nisam probala,
    ali volim sve da znam :)

    Obozavam zuti Fa otkada se pojavio a to je poodavno. Mnogo mi se dopada taj topli miris vanile
    a opet ne gusi, divan je.

    S-he eyeliner mi je u planu, bas ovde sam citala da je dobar.

    Volela bih da probam Neo Garnier, generalno volim njiihove dezodoranse. Meni se u kremici pokazao kao dobar i Lycia deo krema, mada je skoro nisam videla, pitanje da li je jos uvek ima.
    Blagog mirisa, slicno pakovanje, i ako se dobro secam - ne ostavlja fleke, mislim da je dobra
    za one koji se ne znoje previse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi put cujem za taj Lycia dezodorans, bas sam se sad zainteresovala :) Potrazicu ga sigurno, nadam se da ga jos uvek ima :)

      Delete
    2. U poslednje vreme ga nisam vidjala, barem u Bgd.
      (btw, sad videh da ga nema ni na stranici uvoznika Lycia za Srb :/)

      Delete
    3. Eh, sad sam se razocarala :)

      Delete
  5. Meni je taj Elseve najgori šampon ikada, ništa mi nije uništilo kosu kao on. Svakako ću isprobati Rimmel puderčić. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je daleko od najgoreg ali i od najboljeg :) Verovatno jer je moju kosu tesko unistiti pa i nisam merodavna :)

      Delete
  6. Nisam znala za ove Ebelin jednokratne krpe. Super se čini :D Bacit ću oko. Zainteresirala si me za S-he eyeliner, a bivši Maybelline lak je divan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, divan je i jako mi je zao sto je bivsi :)

      Delete
  7. Tako su i meni Loreal šamponi ni sim ni tam. Ok su, ali nisam oduševljena. I isto sikustvo imam s Garnier BB kremom, mastila me UŽASNO i više sam bila narančasta nego da sam narančasto rumenilo stavila :|

    ReplyDelete
  8. Gde si uzela Rimmel puder, nisam ga vidjala ni u Liliju, ni u Dm-u, ni u Mauricijusu? :o Da li matira? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzela sam ga u Liliju. Meni matira i to veoma lepo, ne previse :)

      Delete
  9. Slažem se sa Tijanom za Elseve šampon, mislim da nikada nisam stavila nešto tako užasno na kosu :/ A Fa tuširalicu i ja obožavam, miris je predivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni na srecu nije unistio ali nije ni mnogo pomogao :) Slazem se za Fa, miris je divan :)

      Delete
  10. Ja sam izgleda jedina kojoj Garnier BB odgovara! Možda je formula ovde drugačija :D Takođe obožavam Nivea Soft, to mi je možda omiljena krema ikada, a sa ostalim se slažem, bar sa onim što sam probala, naravno. I dešava mi se ista stvar, neizmerno zadovoljstvo kad potrošim neki proizvod :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi me cudilo da je formula drugacija... Znam po tome koliko sam se cudila razlici u proizvodima koje sam kupila u Spaniji ili nekim drugim zemljama i kod nas :/

      Delete
  11. evo nekog sa totalno suprotnim utiskom u vezi tog šampona :D
    ja sam ga obožavala, njega, kao i balzam iz te linije :)
    ali pretpostavljam da veliku ulogu igra to da mi kosa nije mnogo zahtevna
    po pitanju nege, pa i nisam u nekoj opasnosti da mi nešto tooooliko ne prija.
    Za moju kosu to je bio jako dobar šampon :)
    koristila sam ovu ružinu vodicu, i fina je. Nisam je skoro kupovala, odlično si me
    podsetila da je uzmem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto dokaza da smo svi razliciti :) Volim kad ima ovako podeljenih utisaka :)

      Delete
  12. Jel ovaj polomljeni sjaj Oh la la (ili tako neki naziv)? Ja sam taj uzela nedavno, mnogo je dobar :-D A imala sam neki she ajlajner sa aplikatorom, bio je dobar, za male pare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije, ovo je Nude Pink :) Sad si me zainteresovala, moram videti i taj tvoj, kad je tako dobar :)

      Delete
  13. Imala sam Neo plavi i bas je prijao,narocito posle brijanja,ali potrosio se dok rekoh keks.A Garnier BB ..e to mi je konfuzno,potrosila sam 2 tube,super mi je bila,ali onda je moja koza naprasno presla iz normalne u mesovitu,i sada sa 3.tubom mi se masti lice,i cim je potrosim to je to,zavrsili smo saradnju:) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne cudi me da ti je bila dobra, ipak smo svi razliciti i razlicite stvari nam odgovaraju. Mozda ti se koza zasitila ili su promenili sastav :)

      Delete
  14. Ja koristim Garnier BB kremu, ali je u pitanju svetlija nijansa, i nije ova Anti Ageing verzija, i oduševljena sam. Imam suvu kožu i koristim je u kombinaciji sa Garnier Moisture Match kremom. Istina, malo je masnija, ali kroz par minuta nakon nanošenja izgleda odlično. :)
    A Rimmel-ov puder mi je fenomenalan. Takođe sam ogledalce otkrila kasnije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro da nisam jedina koja ga je tek kasnije otkrila :)

      Delete
  15. I ja se uvek obradujem kad potrošim neki proizvod jer to znači da mogu mirne savesti da kupim novi.
    Nisam znala za ove papirne peškire, deluju vrlo korisno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda me razumes :) Meni su super i veoma korisni :)

      Delete
  16. Kada ce novi postovi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za dva, tri dana, hvala na interesovanju <3

      Delete
  17. I ja cu baciti BB kremu,jer je i meni masna i od nje su mi izlazile one potkozne bubuljice. Jelena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...