Friday, June 27, 2014

Favoriti maja i juna


Krajem maja sam shvatila da imam samo tri nova proizvoda koja sam volela da koristim i da nema svrhe da pišem post sa mesečnim favoritima. Na sreću, tokom juna ih je bilo više i zato sam odlučila da ova dva meseca spojim u jedan post.

Balea Sensitive dezodorans je proizvod koji sam uvek imala u svojoj torbi. Iako je miris sličan većini dezodoranasa, meni je ovaj bio omiljen zbog svoje veličine. Sa svojih 50 ml mi ne zauzima mnogo mesta u već pretrpanoj torbi i to mi je veoma bitno. Koristim drugu bočicu i sigurno ću nastaviti da ga kupujem.


NYX Wicked Dreams paleta je bila moj spas protekla dva meseca. Nosila sam je svuda sa sobom jer sam tako na jednom mestu imala mnogo različitih senki. O ovoj paleti sam već pisala pa ako nekog zanima, swatcheve svih nijansi može pogledati u OVOM postu.


Multiactiv losion sa šljokicama sam dobila krajem maja, na druženju u proizvodnom pogonu kompanije. Losion sadrži ulje jojobe, vitamin E i pantenol. Koža ga veoma brzo upije a diskretne zlatne šljokice ostaju na koži dugo. 


Essence četka za rumenilo je bila deo ograničene kolekcije. Uz pomoć drugarice, uspela sam da dođem do skoro svih četki koje su bile u ponudi ali ovu sam najčešće koristila. Iako je predviđena za rumenilo, ja sam je koristila za puder ili BB/CC kreme. Pored toga što mi se mnogo sviđa sam izgled, mislim da je veoma kvalitetno urađena. Do sada sam je par puta prala i sve je ostalo na svom mestu.


Dve mazalice za usne koje sam gotovo svakodnevno koristila su NYX - Apple Strudel sjaj i Body Drench - Cotton Candy balzam. Oba proizvoda imaju slatkast miris. Cotton Candy je na usnama bezbojan dok Apple Strudel ostavlja blagu narandžasto-nude boju.


DR COLIĆ gel za ublažavanje otoka, modrica i ujeda sam kupila jer su me komarci voleli više nego bilo koga u mojoj okolini. Ne znam da li se meni samo čini ili su komarci ove godine najgori do sada. Bila sam izujedana po celom telu i morala sam nešto da preduzmem. Gel mi je odmah nakon nanošenja smirivao svrab i pomagao oko već iziritiranih rana. Iskreno, nisam se nadala da će pomoći ali me je prijatno iznenadio.


Golden Rose - Color Expert lak broj 43 sam koristila najčešće tokom juna. Oduševljena sam bojom, i teksturom ali i dužinom trajanja za jako malo novca. Više o Color Expert lakovima sam pisala u OVOM postu.


I za kraj, tri nekozmetička favorita...

Štapiće sa speltom sam otkrila sasvim slučajno u jednom od mnogih pokušaja korigovanja ishrane. Svideli su mi se čim sam ih probala i od tada sam nastavila redovno da ih kupujem. Ako već ne mogu da se rešim grickalica, bar neka su zdrave :)

Fructus čajeve obožavam a ovog proleća i leta su mi omiljeni od dinje i borovnice, kao i od manga sa ananasom. Ukusi koji asociraju na leto... Jednostavno ih obožavam :)


To je sve što se tiče proizvoda koje sam najčešće koristila tokom maja i juna...


Ako ste imali iskustva sa nekim od ovih proizvoda, napišite mi :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

26 comments:

  1. U zadnje vrijeme se baš bruji o Nyx butter gloss sjajilima a ja nikako da naručim, buuhuu :D A primamljuje me strašnoa ali moram odoljeti barem jos malo :D
    NYX paleta mi je krasna i sadrzi sva sjenila koja bih i sama koristila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam odoljevala ali sam na kraju poklekla :)

      Delete
  2. lijepi favoriti ;D
    posebno me zanima Essence kist :) GR lak za nokte i NYX sjajilo za usne :) boja je sigurno divna :D
    i ovi čajevi <3

    ReplyDelete
  3. *Jovana,koristila sam Multiactiv losion za telo sa šljokicama.Probala sam i srebrni i zlatni sa uljem jajobe i bili su mi odlični.Takođe pijem Fructus čajeve,od kojih pravim ledeni čaj.Mislim da je u pitanju aroma borovnice ili kupine.
    Imala sam iskustva i sa Dr.Colić kozmetikom za telo (serum za bistu) koji me je prijatno iznenadio.
    Nisam probala Niks sjaj za usta,niti Bodi drenč.Trenutno imam neke druge sjajeve (Alverde,Yves Rocher,Oriflame Tender Care classic),pa nemam potrebu da isprobavam ove,mada bih želela.Samo mi napiši da li si ih nabavila u "Aleksandru"u Novom Sadu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da su se i tebi svideli Multiactiv losioni :) Da, BD sam kupila u Aleksandru :)

      Delete
  4. dam ti čokoladu za ovu essence četkicu :)
    ne, bolje šolju kafe....tri šolje kafe za essence četku :DDD
    nisam nigde mogla da je nađem, tugujem za njom ://
    moram da pogledam ovaj colicev gel, ima nas smotanih, valjda
    pomaže da modrice prođu brže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, ti bas znas cime da me namamis na menjanje :)

      Delete
  5. Jao ovaj Body Drench balzam moram kupiti, to "Cotton Candy" zvuči sjajno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I zvuci i mirise :) Svidece ti se sigurno :)

      Delete
  6. Imam Nyx sjaj i nekoliko GR lakova i stvarno su im dobri ovi lakovi.

    ReplyDelete
  7. Nyx paleta je odlična, sama bih nosila sva sjenila, super su.
    Meni baš žao što nisam uspjela ugrabiti ovu bockalicu a taako sam je htjela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, tolikom su brzinom nestale... Ja sam jedva dosla do nekih uz drugaricinu pomoc :)

      Delete
  8. Imam ovu cetkicu i koristim je kao da druge nemam. :D
    U tvojim nekozmetickim favoritima uvek nadjem dobre preporuke, tako da cu sigurno da potrazim cajeve, a interesuje me gde kupujes ove grickalice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom :) Grickalice su iz dm-a, ima raznih i sve su mi super :)

      Delete
  9. NYX Butter obožavam, kao i Candy Licious :) Summer Sweet čaj sam probala, pretpostavljam da je i mango super :) Nego, da nisi možda probala neki od ovih čajeva u Ice varijanti? Nikako da isprobam to, a nešto mi se ne pije topao čaj po ovom vremenu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adjo, nisam :( Trazila sam ih svuda ali nisam mogla da ih nadjem, mada sam sigurna da su super :) Ako nadjem, javim :)

      Delete
  10. Jao,slazem se sa tobom u vezi sa komarcima,ne znam sta je ovo,ranije ni ujed ne osetim a od pre par dana me tako svrbi na par mesta gde me ujeo,do krvi sam cesala,ni Synopen nije pomogao,ma nista..Od favorita imam bas ovu Essence cetkicu,koristim je za tecni puder,dobra mi je,samo sto je nekako bas malena..eto to je moja zamerka,jer iziskuje vise vremena. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci nisam jedina koja muku muci sa dosadnim krvopijama :)

      Delete
  11. Kad čitam favorites postove, mislim "nikad od mene žensko"... ja maskaru stavim jednom u dva meseca. Dobro, nokti me izvlače. :) Sviđa mi se ovaj plavi Golden Rose, ali sam u poslednje vreme isključivo u belom ili crnom fazonu. A čajevi super zvuče. Meni je trenutno favorit limeta+đumbir, i uvekprisutni rooibos. <3
    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi, ja bih volela da mogu tako ali kod mene je susta suprotnost :) Bas cu potraziti kombinaciju limete i djumbira :)

      Delete
  12. Imam ovu Essence četku,i ja sam jako zadovoljna sa njom!! :)
    A ovaj lakic 43,jos nisam uspela da nadjem da kupim,boja je hit!! :)

    ReplyDelete
  13. Jako mi je krivo sto sam propustila Essence cetku :/
    Expert lakici su prelepi, obozavam ih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko zna, mozda se opet pojave neke slicne :) I ja, i ja :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...