Friday, June 13, 2014

Golden Rose COLOR EXPERT (04, 12, 43, 47, 57)


Ako bi me neko pitao da li postoji kolekcija lakova za nokte iz koje mi se sviđaju baš sve nijanse, odgovor bi svakako bio - Golden Rose COLOR EXPERT. Isti odgovor bio bi i na pitanje da li znam koji mi je proizvod bio najteži za fotografisanje. Prelepe nijanse koje su me pošteno namučile.


Da li zbog toga što su nijanse pastelne ili iz nekog drugog razloga, zaista ne znam, ali aparat je odbijao da ih fokusira. Pored problema sa fokusiranjem, imala sam i poteškoća sa realnim prikazom boja. Sve u svemu, nekako sam uspela da se izborim sa svim i na kraju su boje na fotografijama prilično verodostojne. Da ne bih preterano dužila sa pričom, prelazim na pet nijansi koje sam odabrala za sebe.

04




12




43




47




57




 * Na svim fotografijama gde se lak nalazi na noktima, nalakirana su dva sloja laka, bez baze i nadlaka.

Nisam sigurna da li se cene lakova razlikuju u zavisnosti od prodajnog mesta ali ja sam svoje platila 120 dinara. Bočica sadrži 10,2 ml laka.




Nadam se da ćete pronaći neku nijansu za sebe jer su lakovi postojani, broj nijansi je velik a cene vrlo pristupačne. Ako ste već probale neki lak iz linije Color Expert i već imate svoju omiljenu nijansu, preporučite mi je :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

46 comments:

  1. Kako su lepiiii!!! Svaka cast Golden Rose-u. Svaki put se odusevim. U poslednje vreme su bas napredovali i to se vidi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako :) U poslednje vreme sve cesce posezem za njihovim proizvodima :)

      Delete
  2. A gde si ih kupila? U kojoj prodavnici?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Novom Sadu. Brace Ribnikara je ulica a ne znam kako se zove parfimerija :/

      Delete
  3. Fotke su divne, odmah sam ogladnila :)) 43 je moj favorit, predivno izgleda na noktima.

    ReplyDelete
  4. Prelepi su :3 Ja imam 04 i 56, i definitivno moram da uzmem jos boja =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da cu se i ja vratiti bar po jos tri nijanse koje sam videla na slikama a nije ih bilo :)

      Delete
  5. 47 je predivan! Nemam ni jedan iz ove kolekcije, nažalost...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek su se pojavili tako da nije jos kasno :)

      Delete
  6. Svi su divni, moram ih potraziti. Ako je i ova kolekcija dobra kao Rich Color i Holiday, definitivno GR svrstavam u proizvode sa najboljim odnosom cene i kvaliteta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je kvalitet isti kao i kod RC i Holiday kolekcije. Slazem se :)

      Delete
  7. Predivni su i lakovi i fotografije :D

    ReplyDelete
  8. Još uvek nemam ni jedan iz te kolekcije, ali planiam da probam :)
    Sve boje su jako lepe.

    ReplyDelete
  9. Pravi Candy Shop! Obozavam lakove za nokte! Nijanse se stvarno fantasticne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je sto nisu dobili sve nijanse jer ima bas mnogo lepih, nadam se da ce uskoro stici i ostatak :)

      Delete
  10. Odabrala si divne boje. :) Slike su prelepe <3

    ReplyDelete
  11. Lepi su! Ja imam 57,i verovatno cu ih kupiti jos. Jeca

    ReplyDelete
  12. KAKAVE BOJE,ZELIMIH SVEEEEEEEEEEEEE!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam Coko... Isti slucaj je i sa mnom :)

      Delete
  13. Prelepe boje, bukvalno svaku ovu nijansu bih "nosila"...:) i super si im ambijent napravila!

    ReplyDelete
  14. I sama sam se oduševila kada sam ih vidjela, tako mi je bilo teško odabrati samo nekoliko a onda da ih pokupim onoliko koliko mi se svidjelo na prvu to i nema smisla :) ali uzeću ih još, hoću hoću :) 57 je sljedeći, jako mi se dopada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam kupila sve sto mi se svidjaju, dosla bih kuci sa punom torbom lakova ali sam se trudila da razmisljam kao i ti :)

      Delete
  15. Možda si se namučila, ali isplatilo se, fotke su ti predivno ispale!!! A bojice su baš krasne, sve bi ih pokupovala :)

    ReplyDelete
  16. Slatkisi, premedeni su, a fotografije kao sa reklame. :)

    ReplyDelete
  17. Slike su predivne, meni su najlepša prva dva koja si pokazala :)

    ReplyDelete
  18. Sve su mi nijanse lijepe, teško da bih se mogla odlučiti za jednu, super si se sjetila slatkisa i ovih lakova, baš su fotogenični zajedno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se jedva odlucila za pet, a za jednu ne znam kako bih :) Hvala <3

      Delete
  19. Mnogo su lijepi. Boje odlične, a u kombinaciji sa ovim maršmelou bombonama odlični.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakovi i bombone kao da su iz iste fabrike :)

      Delete
  20. Prelepe slike i super odabir ambijenta :)

    ReplyDelete
  21. Jao kako su lepi, kao neki slatkiši <3

    ReplyDelete
  22. Vidjela sam kod tebe na blogu ovaj post o lakovima i planirala da ih kupim. Danas sam ih konacno kupila, i moram da kazem da ja nisam bas zadovoljna, ocekivala sam vise iako mislim da su se Golden Rose proizvodi dosta poboljsali. Tekstura mi se ne svidja, ni to sto dugo treba da se osuse, mada su boje jako lijepe.
    P.S pratim tvoj blog vec neko vrijeme i dopadaju mi se postovi i nadam se da ces cesce pisati. :)
    Pozz iz Banjaluke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto si imala lose iskustvo. Meni su bolji od vecine nekih skupljih lakova i dosta brzo mi se suse. Moguce da je tvoje lakove neko otvarao pre tebe... Ne znam ni sama sta da ti kazem jer je moje iskustvo bas pozitivno, cak sam nakon ovih kupila jos par nijansi i sa sakom sam zadovoljna. Hvala ti puno <3

      Delete
  23. A dali su 3 ili 5 free?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na spisku sastojaka nisam pronasla sastojke koji spadaju u 3 free grupu :) Za 5 free moram da priznam da nisam cula, potrazicu pa cu napisati :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...