Monday, June 30, 2014

Jun kroz Instagram

Iako svaki post pišem sa uživanjem i samo onda kada mi se stvarno piše, zbog čega nekad prođe par dana da me nema, postoje postovi u kojima najviše uživam. To su postovi o mesecima u slikama. Volim da ih čitam ali i da ih pišem jer me uvek nekako razvesele i podsete na sitna zadovoljstva i lepe trenutke iz proteklog meseca koje često vrlo brzo zaboravimo...

Moj jun je počeo štapićima sa speltom i šumećom tabletom magnezijuma, koji uvek pijem početkom novog godišnjeg doba jer mi otklanja osećaj umora i malaksalosti, koji je kod mene često prisutan.



Dok kuckam nove postove ili čitam one koji mi se učine zanimljivim, kafa je neizostavna. I poneki slatkiš nije na odmet :)


Početkom juna, pravila sam i čokoladne kapkejkove a recept sam objavila u OVOM postu. 



Bocko i njegova drugarica patkica su se kupali u kupki sa maslinovim uljem zbog suve kože sa kojom većina ježeva ima problem...


5. juna je došao dan za putovanje kojem sam se dugo radovala a na koje nisam ni otišla. Zbog neprofesionalnosti ljudi iz agencije, put je otkazan a ja sam to saznala onog momenta kada smo trebali da krenemo. Bila sam jako tužna ali sada vidim da je još bolje što se sve tako odigralo. Nadam se da naredno putovanje neće opet propasti :)


Mama zna kako da me oraspoloži pa sam dobila parfem koji sam dugo želela...


Pesma koju sam slušala ceo jun, bila je upravo ova...


Bilo je i lepih sunčanih dana za čitanje laganog, letnjeg štiva ali i sađenje cveća...



Zmajeve dečje igre ne propuštam jer me uvek vrate u neke bezbrižne dane. Obožavam da prošetam Novim Sadom koji tada zrači nekim posebnim osećajem sreće...


Jun volim i zbog voćki koje nam tada pristižu, koje iščekujem cele godine...


Sredinom juna, podsetila sam se i jedne slike iz juna 2013. koja je nastala sasvim slučajno, na jednoj prelepoj kafi u Solunu...


Moja sestra je položila jedan od najtežih ispita i to je bio razlog za malo slavlje... 


Uživala sam i u društvu jedne male princeze koja mi je bila u gostima. Divno popodne...


Jedan od postova tokom juna, bio je i post o Golden Rose lakovima. Uživala sam dok sam pripremala fotografije a ako nekog zanima, post može videti OVDE.



Predivan letnji čaj, koji se našao i u Favoritima juna, pravio mi je društvo skoro svaki dan. Uz dodatak leda, pomorandže i nane, pravi je letnji napitak.


Tokom juna, uz miris lavande lepše se spavalo...


Kafa kao sastavni deo mog (svakog) dana...


Bilo je još razloga za malo slavlje. Moja najbolja drugarica je napredovala na poslu i to se moralo obeležiti :)


Počela sam da čitam i knjigu koju sam kupila sredinom juna. Jako je zanimljiva i verovatno bih je pročitala u jednom dahu, da mi to obaveze dozvoljavaju. Svakako, moja preporuka za letnje dane...


Na poklon sam dobila šolju sa motivima Njujorka, koja mi je preslatka. Šolja poput moje, kao i one sa motivima Londona, Pariza i Rima, mogu se dobiti na poklon, kupovinom Grand kafe.


Jednog junskog utorka, imali smo još razloga za malo kućno slavlje...


Svaki put, pa tako i ovaj, sam se oduševljavala srcem u kafi...


S obzirom da u Novom Sadu ne postoji Koffein, svaki odlazak u Beograd je prilika da se snabdem zalihama...


a onda da po povratku u Novi Sad, uživam sa drugaricom u istoj toj kafi :)


Pred kraj meseca sam prvi put ove godine jela lubenicu, koja je inače moje omiljeno voće...


Uživala sam u kupovini, pa makar se radilo samo o par namirnica :)


Onda je došao 25. jun, dan kada sam rođena. Ceo dan je pljuštala kiša ali je za vreme mog rođendanskog doručka, na sreću, bilo sunčano :)


Ručak sa pogledom na Novi Sad, par minuta pred još jedan pljusak...


Poslednja nedelja juna, opuštanje uz kafu, novi lak i prelepu hortenziju iz strininog dvorišta <3


Kraj meseca nije mogao bolje da prođe, uz uživanje u sladoledu od pečenih jabuka i ruzmarina, nakon iscrpljujućeg šopinga sa mojom najdražom Z.<3



Nadam se da je i vaš jun bio lep <3


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

30 comments:

  1. Uživala sam čitajući, kao i uvek! <3

    ReplyDelete
  2. Divne su ti slike. Živ primer onoga što ja stalno pričam - džabe profi aparat, ako nemaš smisla za fotografiju. Tvoje, slikane telefonom, izgledaju mnogo bolje nego nečije ko je dao brdo para za aparat. :)

    ReplyDelete
  3. Jako, jako volim tvoje slike i zaista su divne :)

    ReplyDelete
  4. Ja tako volim tvoje slike, zato sto me ti tako podsecas na mene.. Uzivam dok gledam.. Ove teske dane za nas iz Obrenovca, bojis meni u vesele boje.. Hvala ti.. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na ovako divnom komentaru <3 Ako sam bar malo doprinela poboljsanju raspolozenja u tim strasnim momentima, srce mi je puno!

      Delete
  5. Obozavam ovakve postove, pogotovo tvoj instagram, koji je tako romantican i savrsen! :)

    ReplyDelete
  6. Kada vidim novi post na tvom blogi, dan mi je odma malo lepsi :) Srecan rodjendan!

    ReplyDelete
  7. I ja uživam u ovakvim postovima a u tvojima posebno, i to uz kafu, naravno! ;) Ne znam da li su mi lepše slike ili priča koja ih prati :)

    ReplyDelete
  8. Uglavnom preskačem ove postove, jer kao, videla sam već sve slike na IG. Slike su ti ovog meseca posebno lepe (bar se meni tako čini). Mada rekla bih da je bilo više kafe? ;)
    Valjda ćeš uskoro otići na taj zasluženi odmor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da... bilo je :) Nije bas zasluzeni ali ja se nadam cu ovaj put otici :) Hvala Smizlo <3

      Delete
  9. Divan mesec <3 Što se tiče nsuđenog putovanja, tako sam i ja prošla jednom :( Ali ispade bolje na kraju, pa ne treba ni žaliti. Biće prilika sigurna sam. Ovaj čaj sa tvojih slika me proganja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena, i ja mislim da na kraju ispadne bolje :) Probaj caj, super je :)

      Delete
  10. Bocko pobegulja je zasenio sve ostale favorite <3

    ReplyDelete
  11. Obožavam tvoje instagram postove, odlične slike i uvek me oraspolože. :) Jedna mala ispravka, nadam se da nećeš zameriti, ali lubenica nije voće već povrće. I meni je omiljena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Na fakultetu su nas ucili da je cak neki svrstavaju i u zitarice ali meni uz rec "lubenica" ide vocka i nista vise :)

      Delete
  12. Imam jedno pitanje gde si kupila macaron kolacice i koja je cena,u potraznji sam za njima,al nisam ih nigde pronasla u NSu?A da i ovaj marcipan gde si kupila,vise nema pravog marcipana da se kupi u obliku kuglica kao nekad,steta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U NS-u sam ih nasla samo u Hlebu i Kifli, komad je 100 dinara ali mi se iskreno nisu svideli, samo oblikom podsecaju na prave. Marcipan je iz Merkatora :)

      Delete
    2. Hvala na odgovoru,znaci da nekupujem :) Mislim da sam cula da imaju pravi macaron u ulici narodnog fronta broj je 50 i neki ne znam tacno,al liman 4 je upitanju svakako.A kako mi je marcipan prosao nezapazeno u merkatoru :) uvek vidim dobre slatkise na tvom blogu,nisam neki veliki fan kao ti,al volim da pojedem dobar slatkis :)

      Delete
    3. Mislim da znam na sta mislis ali nisam znala da imaju i njih, pogledacu sigurno. Hvala na informaciji :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...