Sunday, June 1, 2014

Maj kroz Instagram

Kraj aprila je bio prilično stresan pa sam se iz tog razloga potrudila da maj počne, koliko god je to moguće, lepo. Lepše od omiljenog minjona i kafe nije moglo :)



Kiša je nažalost obeležila ceo mesec a prvi put sam u maju pokisla dok sam rešavala neke obaveze po Beogradu. Tada još nisam ni slutila da će vreme postati mnogo gore... Koffein mi je bio utočište od kiše i pauza za kafu...


Početkom maja, stigla je Essence kolekcija sa divnim četkama. Pojedine četke je bilo veoma teško pronaći a ja sam uspela da ih ulovim uz pomoć drugarice i bila sam srećna kao malo dete :)


Bila sam i gost na slavi, gde sam uživala u domaćem vinu i društvu neverovatno umiljate mace...




Knjiga pesama Mike Antića mi je uvek na dohvat ruke i svaki put se iznova oduševim njegovom genijalnošću. Tako se u maju, među mojim Instagram slikama pronašla i jedna od meni omiljenih pesama...


Ako neko voli slatkiše, onda sam to ja. Baš zbog toga sam se obradovala kada sam ugledala čokoladicu za mršavljenje... Moje oduševljenje je trajalo samo dok je nisam probala. Moram da priznam da ništa ružnije u životu nisam okusila :)


Kao dete sam se oduševljavala i novoj, animiranoj pozadini za telefon koja se menja u zavisnosti od doba dana. I tako su mi se preko dana šetali po telefonu kuca, maca i ptičica a noću samo poneki auto :)


Bilo je i dana kada sam uživala u malim stvarima koje ulepšavaju dan... Jedna od njih je lakiranje noktiju uz kafu :)


Trudila sam se i da izbacim šećer iz svog života u što većoj meri. Kažem ''u što većoj meri'' jer obožavam slatkiše i mislim da nikada ne bih mogla skroz da ih se odreknem. Kuvane jabuke sa cimetom su mi pružale ukusnu zamenu za neku nezdravu poslasticu :)


Moja oaza mira i mesto na koje idem kada mi je potrebno da uživam u miru i tišini je splav na Dunavu. Priroda, mir, tišina, isti pogled i različita pića :)



Pardon pločice sa voćem sam sredinom maja prvi put probala i od tada sam postala zavisnik :)


Komšijinu višnju sam redovno nadgledala i čekala da sazri :)


Kiša je neumorno padala i bilo je potrebno pronaći zabavu između četiri zida...


Napolje sam izlazila samo u hitnim slučajevima, kao što je nestanak kafe :)


Maj me je podsetio i na četiri divna bića koja su mi do nedavno ulepšavala svaki dan. U maju, pre tri godine, kod mene su stigli Pahuljica i Prle. Ubrzo je Pahuljica postala mama a porodica je dobila dva nova člana, Pufi i Mikija. Za nekog ''samo obični miševi'' a za mene, dve i po godine ljubavi i radosti. Neverovatno je da tako male životinje čovek može toliko mnogo da zavoli... Svako od njih je bio po nečemu poseban. Pahuljica je bila brižna mama i volela je nepomično da stoji i gleda u mene dok se šminkam, čemu smo se svi uvek čudili. Pufi je volela satima da se ljulja na svojoj ljuljašci i da svira tako što je žubima vukla žice kaveza, poput gitare. Prle je bio čistunica i svako njegovo kupanje je trajalo po sat vremena, dok je Miki po celu noć vozio svoj točak. Bocko mi je donekle popunio prazninu za njima ali i dalje mi mnogo nedostaju <3


Dosadna kiša me je po ko zna koji put tokom maja pokvasila kao miša i naterala da se sušim u prvom kafiću na koji naletim...


Iz Istanbula sam dobila magnetić i prelep sapun od kozijeg mleka i maka. Hvala ti Maki <3


Mrak, kiša i pogled kroz prozor su me podsetili na deo pesme ''Ne daj se, Ines'' iz knjige koja mi je jedan od najdražih poklona i uspomena. Upravo su ta fotografija i stihovi, bili poslednje što sam objavila tih dana jer me je ujutru sačeko šok i gomila loših vesti iz zemlje i regiona. 


Nakon par dana ''pauze'', prva slika je kesica šarenog voća kao užina i vraćanje redovnim životnim aktivnostima...


Još jedna kafa, kao potpuno redovna stvar kod mene na Instagramu i u životu :)


Tokom maja, često nisam bila kod kuće i ovo malo stvorenje mi je mnogo nedostajalo. Svaki slobodan trenutak sam koristila da provedem sa njim a on se svaki put ušuškao i spavao u džepu mog bade mantila...


Nedelja je, kao i uvek, služila za leškarenje...


Bilo je i dana kada sam se ''kopčala na leđima'' :)


Skoro svako jutro, čaj i voće su bili zamena za kafu i peciva.


Konobari su se trudili da mi upropaste sliku za Instagram sa tortiljom u stiroporu :)


Još malo uživanja u kafi...


30. maj mi je počeo buđenjem veoma rano, kafom i spremanjem za posetu Multiactiv kozmetici, koju sam umalo propustila zbog gužve na putu prouzrokovane prevrtanjem cisterne...


Deo ''stajlinga'' iz proizvodnog pogona Multiactiv kozmetike, koji nam je bio posebno zanimljiv :)


Nakon posete proizvodnji, uživali smo u preukusnoj hrani i prezentaciji novih proizvoda...


Celodnevno druženje nam nije bilo dovoljno pa smo po povratku u Beograd, Marija, Dijana i ja nastavile sa druženjem uz kafu...


I za kraj, moje bodljikavo stvorenje koje mi se obradovalo nakon povratka kući :)



Ako želite, možete me pratiti na:  jovanininstagram.


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

14 comments:

  1. Uzivam u tvojim INST postovima, jer vidim kafu, sarenis i delove NS-a <3

    ReplyDelete
  2. Ovo je jos jedan post, retrospektiva meseca, u kom sam uzivala.

    Proputavala sam ceo maj sa tobom :))) a ono sto bih izdvojila je da mi se posle svih ovih raznih kafa
    sad i meni pije jedna -D
    a animacije za tel. su preslatke.:)

    I samo da pitam, sta se desilo sa Pahuljucom, Pufijem i ostalima? :(
    a ona slica gde je Prle sa igrackicom <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena <3
      Nazalost, svi su uginuli od starosti i to u jako malom vremenskom razmaku. Jako je strasno kada imas ljubimce koji su rodjeni u slicno vreme... Bio je to sok za sokom svakih par dana, samo sto nisam spominjala jer mi je bas tesko da pricam o tome :(

      Delete
    2. Verujem da jeste :( Ali sad imas Bocka <3
      I jos jedno pitanje - one bomonice, crno bele na kafi (na slici sa cvecem..dan i noc ako ne gresim)..jel to ima da se kupi negde?
      bas mi svidja kao dekoracija.

      Delete
    3. To inace i jeste namenjeno kao dekoracija od crne i bele cokolade. Nazalost nije kupljeno kod nas a mislim da nisam ni vidjala ovde :/ Proizvodi ih Dr.Oetker, pa mozda ima negde gde ima njihovih proizvoda, ja sam dugo trazila ali nisam imala srece da pronadjem :)

      Delete
    4. Nisam ni ja vidjala kod nas..ali rekoh da pitam za svaki slucaj.
      Hvala Jovana.

      Delete
  3. kava, kava, kava i Bocko - obožavam tvoje Instagram postove <3

    ReplyDelete
  4. Ovakve Instagram postove volim - kad dobijem i priču iza svake slike. :)

    ReplyDelete
  5. volim tvoje instagram postove :)
    zavidim na ovim essence četkicama, jer nisam uspela uloviti dve najveće, a njih sam najviše i htela iz cele linije :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Zbog cetkica je bila prava borba :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...