Monday, June 2, 2014

NYX Stick Blush (04 Tulip)


Aprilski kišan dan, raspoloženje u minus fazi i dve opcije. Otići kući ili svratiti po neke sitnice koje instant ulepšaju dan? Na sreću, odlučila sam se za ovo drugo :) 

NYX rumenilo u stiku sam imala već dugo na svojoj lišti želja. Apsolutno sve nijanse su mi lepe i pitanje je bilo samo koju za početak da odaberem od dostupnih osam nijansi.

* Fotografija sa sajta Alexandar Cosmetics


Iako mi je na listi želja dugo bila nijansa 06 Orchid, ipak sam se odlučila za 04 Tulip jer mi se uživo učinila kao prikladnija za moj ten. 


Moram priznati da do sada nisam koristila rumenila u stiku i da sam se malo bojala da li ću znati da ga lepo nanesem na lice. Na sreću, rumenilo se jako lako aplicira i blenda. 

Za kremasto rumenilo sam se opredelila isključivo zbg toga što dolaze sve topliji dani, kada se trudim da izbegavam pudere a pogotovo one u kamenu. Moj izbor su uglavnom BB ili CC kreme koje ne matiram. S obzirom da mi se par puta desilo da mi rumenilo u kamenu u kobinaciji sa BB kremom napravi fleke po licu, kremasto rumenilo mi je bilo jedino rešenje.



Nijansa Tulip mi se veoma svidela pa je ponekad koristim i kao ruž. Iako sam to probala čisto iz znatiželje jer mi se svidela boja, pokazalo se veoma dobro pa sam nastavila da ga koristim i u tu svrhu. Sasvim neplanirano, od jednog proizvoda sam dobila dva :)


Što se tiče postojanosti na licu, ja sam veoma zadovoljna. Ne mogu da kažem koliko dugo može da stoji jer mi se još nije desilo da mi se skine pre nego što ja sama skinem šminku, što je uvek par sati. Potrebno ga je eventualno popraviti nakon izvesnog vremena, kada je i dalje prisutno na licu ali ne istim intenzitetom kao nakon nanošenja.




Samo pakovanje je od tvrde plastike, simpatičnog izgleda i vrlo praktično. Stik sadrži 6,2 grama proizvoda, što smatram da je i više nego dovoljno za proizvod ovog tipa, pogotovo ako se uzme u obzir i cena (oko 500 dinara).

Kao i svi NYX proizvodi, tako i Stick Blush nije testiran na životinjama a evo i podataka sa poleđine (sastav):


Ukoliko tragate za kremastim rumenilom diskretne roze boje, sa odličnim odnosom cene i kvaliteta, Stick Blush je moja iskrena preporuka.


Da li ste probali neko rumenilo u stiku i kakva su vaša iskustva?


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

27 comments:

  1. Ja moram da pohvalim tvoje fotografije, ne znam da li si išta menjala, ali je kvalitet odličan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Sunce je "krivo", cekala sam ga dve nedelje da bi mi fotografije bile onakve kakve zelim :)

      Delete
  2. Divno,moracu da ga probam.Koje bb i cc kreme koristis i kako si zadovoljna sa njima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno najcesce koristim Bioten CC kremu i ja sam prezadovoljna :)

      Delete
  3. Boja je baš divna i moram priznati kako sam si od skoro dopustila ''izlet'' u svet kremastih rumenila, te sam shvatila kako ne moraju nužno igledati kao cirkus na obrazima. Dopada mi se tvoj odabir.

    ReplyDelete
  4. Koliko je samo lepa nijansa (i naziv moram priznati :)). I fotografije su baš divne. :)

    ReplyDelete
  5. Izuzetno mi se dopada vecina NYX-ovih proizvoda.Nisam se smirila dok nisam kupila Orchid rumenilo u stiku i malo je reci da sam odusevljenaaaa... Mojoj sreci nije bilo kraja kad sam videla kako je divna boja,kao kameleon,iz jednog ugla je rozikasta,a iz drugog breskvasta,a iz oba se jasno primeti zlatni simer.Lako se blenda,stapa sa kozom i daje onu divnu svezinu..Ja sam toplog podtona sa medno-zlatkastim prirodnim loknama i ova nijansa mi stoji tama kao da me je sunce dodirnulo..Ma savrsenstvo!! Shvativsi da mi dobro leze ovi kremasti proizvodi na normalno do suvim obrazima odlucila sam se i za kremasto rumenilo NYX u nijansi Natural i ponovo se odusevila.. POnovo divno stapanje sa kozom i predivan zdrav sjaj.Znam kako cu izgledati ovog leta,vec mesec dana ih samo rotiram..Praskasta rumenila su za mene proslost!! Prsticima blago utapkam,nekad pocastim i usne istim rumenilom i spremna..I najbolje od svega je sto me skoro svi pitaju kakva mi se to promena desila,jer prosto zracim... hhihihhihi... Pozdrav,moje tople preporuke za ova rumenila..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orchid planiram da uzmem sledece, bas zbog toga sto si napisala, zaista je predivno :)

      Delete
  6. moram već jednom probati nešto od NYX proizvoda
    ovo mi se jako dopada, ali mislim da je za mene više nijansa Tea Rose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su sve nijanse prelepe, pa tako i Tea Rose, ali se trudim da se iskontrolisem, mada bih najradije sve uzela :)

      Delete
  7. Krasne su ti fotke! *.*
    Jako mi se sviđa vaj NYX ljepotan u sticku, ali mislim da to nije za mene. Ja bih ga nosila kao ruž :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell <3 Super je i kao ruz tako da ne bi pogresila :)

      Delete
  8. Nijansa mi je jako lijepa! Volim kremasta rumenila, ali neko u sticku još nisam imala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ovo prvo u stiku ali sada ih sigurno vise necu zaobilaziti :)

      Delete
  9. Ja imam Poppy Love i divno je stvarno, ali ga slabo koristim, nekako sam navikla one u kamenu da stavljam i lakši su mi za nanošenje... Skroz sam ga zapostavila, sad si me podsetila na njega :) Možda mi sada ono više odgovara pošto mi je suva koža od solarijuma i zna da se peruta čim stavim nešto kameno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poppy Love mi je bilo u uzem izboru, divno je :)

      Delete
  10. Ja verovatno ne bih znala kako da ga stavim, bila bih kao iz cirkusa :D Al je prelepa nijansa svakako :)

    ReplyDelete
  11. Nijansa je prepreprepredivna :) :) :)

    Volela bih da vidim kako izgleda na tvom licu, ali mislim da ti super stoji s obzirom na ten i boju kose.

    ReplyDelete
  12. Krasan je! Baš sam prije nekoliko mjeseci gledala na netu ova rumenila i skoro naručila, ali sam se zaustavila jer imam nekoliko kremastih koje stalno koristim. Mada sam sigurna da ću i ove probat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se svideti koliko i meni :)

      Delete
  13. Hej super ti je rumenilo :)
    Juce sam ih bas gledala ali sam odustala jer nikako nisam moglda da se odlucim za nijansu. Koju bi ti nijansu preporucila za hladni svetli podton, a meni se cini da mi koza ima roze notu. Pozdrav i hvala unapred.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesko mi je ovako da kazem koja bi ti bila najbolja. Nekada ne znam ni za sebe dok ne probam a cesto se desi da mi se najmanje svidi bas nesti sto bi islo uz moj ten. Najbolje bi bilo da se posavetujes sa devojkama koje tamo rade, one ce ti sigurno pomoci :)

      Delete
  14. svidja mi se post jer mi je sad jasnije kako da za sebe odaberem rumenilo u stiku,sve pohvale,svaka čast
    posjetite i moj blog :) http://beautybylana26.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...