Tuesday, July 22, 2014

IBD - Chic to Chic


Desetak dana je prošlo od moje kupovine, drugog po redu, IBD laka i nisam mogla duže da izdržim a da mu ne posvetim ceo post :) Dugo me neka boja nije oduševila kao ova, mada je na fotografijama malo svetlija nego uživo. Na noktima ga imam od dana kada sam ga kupila i ne planiram uskoro da ga menjam :)

Da ja ne bih previše odugovlačila, prelazim na fotografije... 








Svaki put kada se oduševim nekom nijansom laka, fotoaparat odbija da je verodostojno predstavi. Ni ovaj put nije bio izuzetak pa tako nijansa Chic to Chic uživo izgleda malo tamnije nego na fotografijama.

Na fotografijama imam dva sloja laka i nadlak. Sve fotografije su načinjene na dnevnom svetlu.

Nadam se da će vam se ova nijansa svideti koliko i meni :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...