Sunday, July 13, 2014

Mezses Kremes

Kao što sam ranije već spomenula, u odeljku "Recepti" ćete moći da pronađete recepte za poslastice koje mnogo volim da pravim. Recepte nisam smislila sama i uvek ću, pored linka ka izvoru gde sam ih pronašla, napisati i da li sam napravila neke izmene. 

Današnji kolač je jedan od onih kojima se moja najbolja drugarica najviše raduje. Recept sam pronašla pre dve godine na sajtu Coolinarika i možete ga videti OVDE


Sastojci potrebni za kore:

- 180 g šećera u prahu
- 2 jajeta
- 60 g margarina
- 3 kašike mlakog meda
- 5 kašika mleka
- 600 g brašna
- 2 ravne kašičice sode bikarbone
- prstohvat soli

Sastojci potrebni za fil:

- 7 dcl mleka
- 7 kašika griza
- 1 vanil šećer
- 200 g margarina
- 250 g šećera u prahu
- 1 limun

Ostalo:

- Pekmez od kajsija
- 100 g čokolade za kuvanje (glazura)
- 3 kašike ulja (glazura)


Najbolje je početi od pripreme fila jer je njemu potrebno vreme da se ohladi. 
U 7 dcl mleka dodajte 250 g šećera u prahu i u to zakuvajte 7 kašika griza. Ostavite da se ohladi.

Kore:

Sve sastojke pomešajte kako biste dobili glatko testo. Ako je potrebno, dodajte još malo mleka. Testo podelite na četiri jednaka dela i pecite na poleđini pleha (na papiru za pečenje), 5 minuta na 180 stepeni. Potrudite se da vam sva četiri dela budu iste debljine i što tanji.

Fil:

Kada se fil (griz u mleku) ohladi, dodajte 1 vanil šećer, sok jednog limuna i 200 g umućenog margarina. 


Filujte redom kao na fotografiji (kora-beli fil-kora-pekmez-kora-beli fil-kora).

Glazuru nisam pravila po originalnom receptu jer mi se do sada najbolje pokazala glazura od 100 g istopljene čokolade za kuvanje i 3 kašike ulja.


Ako odlučite da isprobate ovaj kolač, javite mi rezultate :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

19 comments:

  1. Ijaaaaaaaaaooooo <3 Predivno, slatko, moram probati što pre :D

    ReplyDelete
  2. Predivno izgleda, moram probati! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nadam se da ce ti se svideti :)

      Delete
  3. Ovo je fantastično i izgleda prefino!!! :D

    ReplyDelete
  4. Uh, što ovo izgleda lijepo :)) U posljednje vrijeme sam jako lijena da napravim kolač, a samo čitam i lagerujem recepte. Ako pravila, slika o (ne)uspješnosti će negdje osvanuti da mi dodijeliš ocjenu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bice uspesno, sigurno :) Javi kako je ispalo :)

      Delete
  5. Taman u pravi cas sa ovim receptom :D da li mi mozes reci gde si nabavila ove srcice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srca su Dr.Oetker ali ih nisam vidjala kod nas, samo u susednim zemljama. Pogledaj na pijaci, na onim tezgama sa slatkisima i kozmetikom iz uvoza :)

      Delete
  6. Cao, znam da nema veze sa ovim postom, ali da li ces ubaciti post o hijaluronu? Pozz
    p.s. Kolac izgleda preukusno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planirala sam odavno ali sam se predomislila jer je tema malo specificna a ne bih zelela da uticem na necije misljenje o tome da li treba da stavi i sta treba da stavi... Sve u svemu, ja sam veoma zadovoljna i planiram da uskoro idem opet. Sve sto te zanima, mozes me pitati u mail-u i potrudicu se da ti sto detaljnije odgovorim :)

      Delete
    2. Poslala mail :) Cekam sa nestrpljenjem odgovor.. :)

      Delete
  7. Preporuka za sve: niposto nemojte citati Jovanin blog uvece, niti ako ste na nekoj dijeti, jer sve to pada u vodu posle ovih divnih slika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporuka za sve: Obavezno citajte Jovanin blog i prekrsite dijetu, da se Jovana ne oseca jedina krivom :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...