Sunday, August 31, 2014

Avgust kroz Instagram

Poslednji je dan meseca i vreme je za još jedan Instagram post. Avgust sam započela u Francuskoj. Tokom boravka tamo, ulavnom sam bila bez interneta a čak i onda kada mi je bio dostupan, trudila sam se da ga ne koristim i da se u potpunosti isključim iz "stvarnosti" i uživam u svakom momentu koji sam provela u Parizu. Ipak, nisam mogla a da ne ovekovečim neke momente i na Instagramu. 


Laduree posetim svaki put kada se nađem u nekom gradu gde postoji i to je postala moja slatka tradicija. Svako ko je probao neku njihovu poslasticu, verovatno će razumeti o čemu pričam (pišem) :)


Tradicionalni francuski kafei i bistroi su nešto što me oduvek oduševljava. Jedan takav je morao da se nađe i na mom Instagramu :)


Još od vremena kada sam bila mala, želja mi je bila da odem u Diznilend i da se provozam u čuvenim šoljicama iz ''Alise u zemlji čuda''. Što sam bila starija, želja nije jenjavala i konačno se ostvarila. Divan je osećaj doživeti nešto o čemu si toliko maštao :) 
Moja čitateljka Jelena je predložila da napišem ceo post o Diznilendu pa ako bi još nekome bilo zanimljivo da čita o tome, kao i o nekim savetima vezanim za isti, neka slobodno napiše :)


Uz kafu i francuske poslastice, bilo je lepše planirati narednu avanturu...


Ispred katedrale Notr Dam nalazi se i ''Point Zero''. Postoji nekoliko legendi vezanih za ovu tačku a jedna od njih kaže da ako stanete na nju, put će vas ponovo naneti u Pariz. Ja sam stala više puta, da budem sigurna da će se ostvariti :)


Pariz noću zrači nekom posebnom energijom... Delić te energije sam pokušala da sačuvam i na Instagramu. Savršeno letnje veče i šetnja do Trijumfalne kapije...


Još jedan, bar meni, čaroban momenat je poseta Ajfelovom tornju noću. Svetla na tornju se pale na svakih sat vremena i mislim da je to nešto što ne treba propustiti...


Osim što sam šetala po Parizu, malo sam i kupovala :)


Jedan od ''suvenira'' koji sam ponela sa sobom je i Monin sirup za kafu koji mi je vrlo brzo postao opsesija...


Iako sam se u Parizu prelepo provela, mislim da ne postoji lepši osećaj nego vratiti se svojoj kući. U nekom od ranijih Instagram postova, jedna čitateljka me je pitala da li sam probala makaronse iz poslastičarnice ''Kitch & Chic''. Moj odgovor je bio da nisam ali da planiram. To sam i uradila čim sam se vratila kući i to je ubrzo postalo jedno od mojih omiljenih mesta...


Nakon mnogo vremena, uživala sam i u popodnevnom ćaskanju sa drugaricom, kao u dobra stara vremena za vreme pauza između predavanja :)


Još nisam pošteno ni raspakovala kofere a Pariz je već počeo da mi nedostaje... Prisećala sam se jednog zanimljivog dana i posete Mulen Ružu...


S obzirom da u pravom letu ove godine nisam imala mnogo prilike da uživam, trudila sam se da to nadomestim sladoledom :) 


U avgustu sam prvi put u ruci držala svoje omiljene Instagram fotografije. Najveći problem je bio kako izabrati 45 :)


Kao i uvek, večeri su bile rezervisane za najdraže bodljikavo stvorenje...


Slavila sam svoj nerođendan :) Fotografija sa čajanke Ludog Šeširdžije je bila adekvatna za tu priliku :)


Krajem avgusta su se desile i neke nove ljubavi :)


Pretposlednji dan avgusta sam provela u manastiru Grgeteg. Manastiru koji odiše lepotom i mirom. Ako imate slobodan dan i put vas nanese ka Fruškoj gori, posetite Grgeteg i sigurno ćete se lepo provesti.


Za kraj avgusta, kafa (koje kod mene, morate priznati, nije bilo nikada manje nego u ovom postu) na Fruškoj gori, u hladovini kakva se u gradu ne može osetiti...



Nadam se da je i vaš avgust bio lep :) Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

24 comments:

  1. Predivne fotografije, vidi se da si se lepo provela. Ah, Pariz. :)

    ReplyDelete
  2. Neke nove ljubavi odnosi pobjedu kao najsimpatičnija od svih fotografija :D
    Ovo malo što vidim na zadnjoj fotografiji je sasvim dovoljno da znam da bih rado popila kafu na istom mjestu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neke nove ljubavi nisu nikako simpaticne jer mu ja vise nisam zanimljiva :) Hvala <3

      Delete
  3. Ponovo si me otrgla od stvarnosti i odvela na prekrasno putovanje <3 Hvala :*

    ReplyDelete
  4. Divan mesec, divne fotografije. Obavezno post o Diznilednu, koji je i moja dečija želja. Što da ne, svi ćemo uživati :)

    ReplyDelete
  5. Divan post, redovno te pratim. Volela bih kada bi napisala post o Diznilendu, budući da želim da ga posetim. Pozdrav. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Bice onda ovih dana post :)

      Delete
  6. Divan post stvarno, ti si kao i ja, ja sam bacila 10 novčića u Fontanu di Trevi haha šta je sigurno, sigurno je :D Laduree je baš posebno mjesto, i sestri sam čak donijela macaroons-e iako su stajali 3 dana prije nego ih je probala haha svidjeli su joj se :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako, sto je sigurno - sigurno je :) Meni ne bi smetalo ni 10 dana da su stajali :)

      Delete
  7. Divne su slike kao i uvek.:) I ja glasam za post o Diznilendu!:)
    A koju kafu mesas sa ovim sirupom? Nes ili neku onu 2 u1/ 3 u 1? Moze recept?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Nes kafu napravim sasvim obicno i dodam kasicicu sirupa i bude mi toliko lepo da mi nista vise ne treba :D

      Delete
  8. I moj glas za Diznilend. Vec sam ti pisala da jako volim i uzivam u tvojim instagram postovima jer su slike predivne i sve sto prikazujes kao da je iz nekog drugog sveta, onog lepog i magicnog. Uzivala i hvala na tome :*

    ReplyDelete
  9. Divne fotke. Ja sam u 8. mjesecu bila u Vojvodini, pa između ostaloga i u Novom Sadu i na Fruškoj gori, divno mi je bilo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Bas mi je drago da si se lepo provela :) Sledeci put dodji na kafu :)

      Delete
  10. Predivan post..Općenito obožavam postove ovakvog tipa :) A Disneyland je i meni velika želja od malena :)

    ReplyDelete
  11. I ja glasam za post o Disneyland-u, bila sam i znam koliko je magično i predivno mesto, svakom bih preporučila da ode. Macarons nažalost nisam probala. Ne znam da li si bila u Luvru, ako nisi iskreno ništa nisi ni propustila. :D
    Avgust ti je, po slikama koje vidim, baš lepo prošao :)

    ReplyDelete
  12. Odlične su fotografije. Volim kada vidim postove vezane za putovanja, pošto se osjećam pomalo usamljeno u blogerskom svijetu jer nema mnogo blogova na ovu temu kod nas. :) Nisam znao da se svjetla na Ajfelovom tornju pale na svaki sat, mislio sam da su upaljena cijelu noć. I koliko dugo traju kada se upale?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) U pravu si za svetla, upaljena su celu noc ali na svakih sat vremena se pale onako kao blicevi fotoaparata (malo se vidi na fotografiji sa desne strane) i traje oko 5-10 min.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...