Tuesday, August 26, 2014

PARIS HAUL! (Beauty + Random)


Nakon posta sa par fotografija Pariza (OVDE), odlučila sam da napišem i jedan "HAUL" post i podelim sa vama šta sam tamo kupila. 
Iako sam u Francuskoj već bila, ovo je bio prvi put da sam posetila Pariz. U glavi sam odavno imala listu lokacija koje želim da obiđem i složila sam se sama sa sobom da mi je to bitnije od kupovine raznih francuskih kremica. Ipak, nisam uspela da se u potpunosti suzdržim :)

THE BODY SHOP - Puter za telo (Mango)

Iako mi nije bila potrebna još jedna mazalica za telo jer ih već imam previše, odlučila sam se za ovaj puter zbog njegovog mirisa koji je prelep i zbog praktičnog pakovanja od 50 ml, koje mogu da nosim u neseseru kada idem negde na vikend. 


Cottage - Gel za tuširanje (Crna višnja i pistaći)

Još jedan proizvod koji mi nije bio potreban ali nisam mogla da ga ne kupim. Prvi put kada sam pomirisala ovaj gel za tuširanje, imala sam želju da ga neprestano njuškam. Pored ovog, kupila sam još jedan, sa mirisom dunje koji je takođe prelep.


NUXE - Reve de Miel

Za razliku od prva dva proizvoda koja sam kupila neplanski, Nuxe balzam za usne sam znala da ću kupiti. Mnogo sam pozitivnih kritika čula o njemu i jedva sam čekala da ga kupim.


HEMA - Tonik za normalnu i kombinovanu kožu

HEMA je lanac prodavnica poreklom iz Holandije. Prva prodavnica je otvorena u Amsterdamu 1926. godine. Nisam znala da HEMA postoji u Parizu i prijatno sam se iznenadila kada sam je ugledala. U ovoj prodavnici možete pronaći najrazličitiji spektar proizvoda po veoma povoljnim cenama. Ako naletite negde na HEMA prodavnicu, obavezno zavirite unutra. Ja sam sebi kupila tonik jer ga je dosta devojaka uzimalo. Još ga nisam probala ali se nadam da će biti dobar :)


Auchan - Krema za kosu (Karite i jojoba ulje)

Auchan je lanac marketa koji ima i svoju robnu marku. Krema koju sam kupila je namenjena suvoj kosi i prilično sam zadovoljna kako deluje na moju kosu. Miris joj je prelep i prilično dugo se zadržava u kosi.


BOURJOIS - Gel za tuširanje

Gel za tuširanje koji sadrži koncentrovani parfem i koji prelepo miriše. Ranije sam koristila neke Bourjois gelove za tuširanje i sećam se da sam bila prezadovoljna. Miris se zadržavao na koži i par sati nakon tuširanja. Zbog toga sam bila jako srećna kada sam naletela na ovaj gel. Nadam se da će se pokazati podjednako dobro kao i oni koje sam ranije koristila.


Le Petit Marseillais - Prskalica za kosu, balzam za usne i krema za lice i telo

LPM proizvodi su nedavno stigli i kod nas i to me je jako obradovalo. S obzirom da sam veoma zadovoljna sa svim proizvodima koje sam probala, odlučila sam da kupim i neke kojih nema kod nas u ponudi. Prskalicu za kosu još nisam probala, kao ni kremu a za balzam za usne imam samo reči hvale. Prelepo miriše i dugo se zadržava na usnama. Nadam se da će i kod nas proširiti ponudu jer mislim da LPM ima mnogo dobrih proizvoda po veoma pristupačnim cenama.


YVES ROCHER - Gel za tuširanje i balzam za usne

U Yves Rocher sam ušla da bih kupila drugarici nešto a izašla i sa sitnicom za sebe :) Šalu na stranu, balzam za usne sam kupila samo zato što me je čekala celodnevna šetnja a u žurbi sam zaboravila da spakujem u torbu neki od onih koje sam ponela. Gel za tuširanje ima miris mora i to je bio dovoljan razlog da sebi još malo dopunim kofer sa nečim što mi nije bilo potrebno :)


AUSSIE - Balzam za kosu

Aussie je još jedan brend koji mnogo volim a kojeg nema kod nas. Aussie proizvodi su se odlično pokazali na mojoj kosi i uvek se trudim da ih kupim na nekom putovanju. 


L'OCCITANE - Krema za ruke (Cherry Blossom)

Iako sam u jednom momentu imala toliko krema za ruke da sam mislila da ih nikada neću potrošiti, moje zalihe su došle do samog kraja i bila mi je potrebna dopuna. Pored toga što prelepo miriše i lepo hidrira, ova kremica mi je praktična za neseser i torbu i zbog toga sam je prvenstveno i kupila. Uz kremu sam dobila i par testera koje jedva čekam da probam :)


Le Petit Olivier - Sapun (Verbena i limun)

Svako ko me bar malo poznaje, zna da sam opsednuta sapunima. Iz Francuske sam sa sobom ponela ovaj sa verbenom i limunom, od kojeg mi ceo stan miriše. Uz njega sam dobila i par testera među kojima je i tester Vichy BB kreme.


NOCIBE - Krema za ruke (Med i vanila)

Čim sam kročila u Nocibe parfimeriju, zapljusnuo me je slatkast miris. Pitala sam prodavačicu šta to miriše a ona mi je pokazala kugle za kupanje koje je upravo raspakivala. S obzirom da mi kugla nije trebala, a da sa istim mirisom postoje i kreme, odlučila sam se za kremu. I tako je, sasvim slučajno, još jedna krema našla svoje mesto u mom koferu :)



Nekozmetički noviteti

U Forever 21 sam ušla zbog garderobe ali sam zapazila i ove preslatke rolere sa Ajfelovim tornjem i morala sam da ih kupim :)




Čajevi su još jedna moja velika strast i u Kusmi Tea prodavnici sam se osećala kao dete u prodavnici slatkiša. Bila je prava muka izabrati samo jedan ali s obzirom na cene, morala sam da suzim izbor :) Mogu slobodno da kažem da je ovo najskuplji ali i najbolji čaj koji sam u životu kupila.



HEMA sveća krasi moj radni prostor od povratka iz Pariza. Iako je velika i preteška, znala sam da moram da je kupim jer će mi kasnije biti žao. Prelepo miriše i jako mi se dopada kombinacija roze boje i debelog, providnog stakla.



Ako me pratite na Instagramu, sigurno znate da obožavam sve vrste kafa. Da bi kafe bile još ukusnije, kupila sam MONIN sirupe. Sirup sa ukusom čokoladnog keksa ste već mogli da vidite na Instagramu (fotografija ispod).


Pored gore pomenutog, kupila sam i jedan sa nezaobilaznom macaron aromom :)



I stigli smo do kraja mog šopinga u Parizu :) Pored ovoga, kupila sam i par odevnih predmeta ali sam ih ipak preskočila u ovom postu.

O proizvodima iz ovog posta verovatno neću više pisati jer ne znam koliko bi bilo zanimljivo čitati o nečemu što nema da se kupi kod nas ali ako nekoga zanima nešto više o određenom proizvodu, napišite i ja ću mu posvetiti neki naredni post :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

40 comments:

  1. I ja sam sad u Nemackoj kupila Monini sirupe i odusevljena sam ;D
    Super post :3

    ReplyDelete
  2. Melem za oči. Sve mi se svidja, ali tiha patnja mi je NUXE balzam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je bio tiha patna jako dugo :) <3

      Delete
  3. Bila je ovo jako lijepa kupovina i sudeći po fotorafijama jako mirisna :))

    ReplyDelete
  4. Ti? Voliš kafu? Ma nemoguće ;)))
    Ma piši o ovim proizvodima, kako su se pokazali, da znamo šta da (ne) uzimamo u inostranstvu. Na primer, o L'occitane proizvodima sam dosta čitala i nabaviću nešto njihovo čim mi se ukaže prilika ;) i naravno Nuxe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma salila sam se, ne volim je, kao ni ti :) <3

      Delete
  5. Sve je divno :) želim monin sirupe, preukusno zvuče! Cherry blossom mi je jedan od omiljenih mirisa ikad.

    ReplyDelete
  6. koji dobar haul :D
    sve lijepe i kvalitetne stvari
    kad bi otišla van prvo bih se opskrbila the body shop maslacima :D
    Nuxe balzam mnogo blogerica i vlogerica hvali, vjerujem u njegovu kvalitetu :D
    L'occitane kreme za ruke su već polako postale klasik :D
    preslatka mi je svijeća koja ti krasi radni prostor, a budući da sam i sama ovisna o kavi, ovaj sirup od čokoladnih keksa bi i sama voljela nabaviti :D :D

    ReplyDelete
  7. Nema razloga da ne pišeš o proizvodima koji nisu dostupni na našem tržištu, uvek se može pronaći način da se dođe do njih. Ja bih volela da čitam o TBS puteru, Nuxe balzamu i L'Occitane kremici za ruke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednom sam dobila komentar kako "Nikome nije zanimljivo da cita o necemu sto ne moze ovde da kupi" :) Ja se licno ne slazem sa tom konstatacijom jer i sama volim da citam o svemu i drago mi je da se i ti slazes :) Bice onda verovatno sva tri teksta <3

      Delete
  8. Svidja mi se...sve,aaaa :D Salu na stranu, zavidim ti :) Odlicna kupovina :)

    ReplyDelete
  9. Divne slike, kao i uvek. Čaj deluje baš luksuzno i primamljivo :)

    ReplyDelete
  10. jao super kupovina.. reci mi samo da li je istina da su nuxe proizvodi daleko jeftiniji u fr.. koliko je recimo bilo balzam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Srbiji ih nema tako da ne mogu da uporedim cene i kazem da li su tamo jeftiniji ili ne. Balzam je bio oko 10,5 eura. Hvala <3

      Delete
  11. Sve je super, ne znam sta bih izdvojila..
    Nadam se da ce bar nesto od LPM stici kod nas.

    A ako se nekad setis i nadjes vremena napisi za nas, veliku decu, i neki postic o Disneyland-u :)

    Veliki pozdrav za tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, odlicna ideja :) Nije mi to palo na pamet ali stvarno bih mogla :) Hvala Jelena <3

      Delete
  12. uh kako si se lepo ponovila, sve bih ti uzela :DDD
    ali tastatura je posebna priča <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes slobodno ali onda ja uzimam sve ono iz tvog poslednjeg posta :) Hvala <3

      Delete
  13. Oh la la,ne zna se sta je lepse :)

    ReplyDelete
  14. Sjajno :) Javi kakav je TBS butter.
    Kako mirise Yves rocher balzam, kao slatka vanila ili ona blaza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene asocira na puding :) Slatkasto mirise ali nije prejak miris :)

      Delete
  15. Predivan post! Jedva čekam da pišeš o Rêve de Miel :)

    ReplyDelete
  16. Divan haul, radujem se sledecim recenzijama, posebno me interesuje TBS puter, kao i NUXE - Reve de Miel :)
    MONIN sirup bih bas volela probati :) U kojim se jos drzavama Evropre moze nabaviti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna u kojim se sve moze nabaviti ali cula sam da mozes i kod nas otici u neki kafic koji drzi njihove sirupe (a vecina ih ima) i zamoliti da kad narucuju, poruce i tebi :)

      Delete
    2. Nema na cemu :) Danas sam saznala i da se mogu pronaci u jednom marketu u Beogradu. Ako saznam nesto vise - javljam :)

      Delete
    3. Ni ja jos uvek ne znam tacno, znam samo da je Dorcol u pitanju :)

      Delete
  17. Post je mmm , sve izgleda tako slatko i lepo , a L'occitane kreme kakve su , imam zelju da ih kupim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Sto se tice L'occitane krema, mislim da su stvarno dobre, lepo mirisu i ruke zaista budu meke i nezne ali isto tako mislim da se za mnogo manje para moze pronaci isto tako dobra krema, mozda i bolja. L'occitane mi je nekako vise ako zelis da sebe pocastis sa malo "luksuza" :) Sve u svemu, ako je kupis, mislim da se neces pokajati :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...