Tuesday, August 19, 2014

Paris, mon amour!

Još jedan grad je precrtan sa liste želja. Pariz. Grad u kojem sam provela kraj jula i prvu polovinu avgusta i grad u koji ću se sigurno vratiti. Do sada sam posetila mnogo različitih gradova i ne postoji ni jedan koji mi se nije svideo. Svaki ima nešto, sebi svojstveno, zbog čega sam ga zavolela ali sa Parizom je sasvim druga priča. Pariz me je ostavio bez daha. Bilo šta da napišem, neću uspeti da dočaram svoje oduševljenje i zbog toga neću ni da pokušavam.
Želim samo da kroz par fotografija podelim sa vama delić svog odmora i da još jednom, ovaj put zajedno, prošetamo ulicama ovog divnog grada :)































Do narednog posta,

xoxo

Jovana

20 comments:

  1. Predivne fotografije. Potpuno te razumem, ja ni posle godinu dana od posete Parizu jos nisam sabrala utiske da napisem putopis, jer za ovaj grad prosto ne postoji dovoljno reci koje bi ga opisale. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana <3 Slazem se sa tobom da ne postoji dovoljno reci :)

      Delete
  2. Izgleda diiiivno. Planiram da posetim ove godine, tako da nakon ovih fotki imam još veću želju :)

    ReplyDelete
  3. Baš tako, za Pariz je prosto nemoguće naći prave reči. Stvarno je nešto posebno i jedan od najlepših gradova koje sam videla. Sličice su divne, posebno ona ispred Moulin Rouge-a ;)

    ReplyDelete
  4. Prekrasno, prekrasno, prekrasno!
    Hvala ti sto si nam donijela dasak Pariza, fotografije su mi uljepsale ovaj radni dan! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, ogromno mi je zadovoljstvo da to cujem :) <3

      Delete
  5. Baš mi je drago što si se lepo provela i što si toliko oduševljena! Ja sam izgleda jedina osoba na svetu koju Pariz nije oborio s nogu. Daću mu još bar jednu šansu, ali bila sam malo razočarana jer sam otišla puna očekivanja, a ono - njeh. :/
    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto je tako ispalo :/ Meni je bilo toliko lepo da jedva cekam da ponovo odem :)

      Delete
  6. Obožavam Pariz <3 Tamo mi živi sestrična s obitelji, tako da sam imala sreće i kao tinejdžerka provela tjedan dana u Parizu, a nedavno sam se vratila s dragim i frendovima i baš je bilo prekrasno i nezaboravno.
    Slike su ti prekrasne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh blago tebi, bas ti zavidim sto imas kod koga tamo da odes :) Hvala <3

      Delete
  7. Bozanstveno! Ceo zivot zelim da ga posetim i konacno ,ako sve bude po planu,eto i mene krajem godine :)))

    ReplyDelete
  8. Fotografije su ti divne :) nadam se da si imala vremena za obilazak. Moj muž je bio krajem maja (poslovno) al kaže nema svrhe ići a da ne ostaneš bar 10 dana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni dva meseca mi ne bi bila dovoljna za sve ali za suzenu verziju mi je bilo taman :) Muz ti je u pravu. Ako ikako moze, da se zaposlim gde i on pa da idem opet, makar poslovno :)

      Delete
  9. Le Jardin des Tuileries je moje omiljeno mesto u Parizu. Najvise volim da krenem od Triumfalne kapije pa sve do Louvres-a. Onda malo odmorim i uzivam a posle idem do Notre Dame de Paris i naravno prelazim preko Pont des Arts.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, bas ti zavidim, mogla bih tom rutom svaki dan :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...