Tuesday, September 30, 2014

Septembar kroz Instagram

Sortirajući fotografije za današnji post, primetila sam da odaju utisak kako mi je septembar bio divan, pun različitih kafa i poslastica :) Bilo bi lepo da je zaista bio takav ali zapravo nije. Ako izuzmem par lepih dana i događaja koji su uglavnom i zabeleženi na fotografijama, ostatak je bio težak, stresan i jako naporan. Desilo mi se dosta loših stvari, uspona i padova... Uz sav stres, bilo je potrebno doneti i neke relativno bitne odluke koje će se odraziti na budućnost... Bilo kako bilo, još samo malo i septembar je iza mene, stvari su polako počele da se vraćaju na svoje mesto i nadam se mnogo lepšem oktobru :)

Mesec sam započela šetnjom parkom u kojem sam odrasla. Još malo vremena je ostalo dok Isa i Bisa (labudovi) ne budu premešteni u zoološki vrt, kao i svake zime, pa sam iskoristila šetnju da ih posetim :)


Tiramisu je bio zadužen za popravljanje lošeg dana a Swiss cafe mi je postao jedan od omiljenih lokala...


Jutra su počinjala omiljenim Chicoree napitkom...


Vladičin dvor je jedna od meni najdražih građevina Novog Sada. Tog septembarskog dana, iako je padala kiša, nisam mogla a da ne zastanem kako bih ga fotografisala...


Iz šetnje gradom, vratila sam se sa par sitnica da vikend bude lepši...


Uz integralno srce lepše je počinjao dan :)


Petrovaradinska tvrđava je mesto na koje mnogo volim da odem i uživam u pogledu na najdraži grad...


Slučajno sam naletela na sitnice za kuću, koje nisam mogla da zaobiđem :)


Ponovo Swiss cafe ali ovaj put palačinke sa čokoladom i višnjama :) Divne...


Novine novosadske i male ale su bile zadužene da učine da čekanje brže prođe...


Lepo vreme sam koristila za uživanje na terasi...


Iako sam svoj blog zamislila kao svoje ''srećno mesto'', u ovakvim postovima delim sa vama i deo svog života u kojem, na žalost, nema samo lepih stvari pa otuda i citat u kojem se pronalazim. Nikada nisam bila vešta u procenjivanju ljudi ali su mi njihovi jezici mnogo pomogli u tome. Bilo kako bilo, nikada neću moći da razumem ljude koji imaju potrebu da svašta pričaju, misleći da to neće stići do vas. Ipak, sa takvima se ne treba zamarati jer kućno vaspitanje niko od nas nije u mogućnosti da drugome nadomesti... I kao što kaže Đ .B. neka im njihovi jezici sami odrede mesto...


Večeri sam provodila uz razne društvene igre sa dragim ljudima, što odavno nisam radila i mnogo mi je prijalo. Pogotovo igre namenjene deci u kojima mogu da pobedim bez mnogo truda :)


Moja sestra i Misha sa bloga Crossing Beauty su istog dana imale rođendan a kao čestitka je poslužila fotografija kapkejka za koji sam objavila i recept u OVOM postu...


Torta koju sam pravila sestri nije mogla da prođe bez Bocko sveće :)


I opet Swiss cafe (nisu mi platili reklamu, časna reč :)) ali ovog puta kod mene kući, uz kalorije i filmove :)


Svi se na različite načine nosimo sa stresom... Ja jedem slatkiše i otuda još malo dezerta ali uz utešnu poruku :)


Odlaganje alarma na telefonu me je dovelo do toga da zaspim i ne stignem da uradim na vreme sve ono što sam planirala. Tako sam zbog svoje ''organizovanosti'' morala da pakujem poklone u autobusu. Bilo je to jedno veoma zanimljivo iskustvo :)


Tiramisu je bio kolač koji sam najčešće jela a uskoro vam pišem i post sa receptom koji je jednostavan a rezultat bude njam-njam :)


Kao u vreme studiranja, uživala sam sa drugaricom u našem omiljenom lokalu u kojem smo provodile mnogo vremena za vreme pauza između predavanja...


Bilo je i lenjih večeri uz ovsenu kašu, seriju i masku za lice...


I za kraj septembra, promena boje kose i nova knjiga...



Nadam se da je vaš septembar bio lepši nego moj :) Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. Draga Jovana, zao mi je sto si imala ne tako sjajan mesec za sobom :( Nadam se da ce oktobar biti bolji, a bice... <3 <3 <3
    Sto se slicica tice, vec sam sve ispratila na Instagramu, naravno, ali uvek rado prelistam sve u ovakvim postovima i uvek kao da prvi put vidim neke slicice ;)

    ReplyDelete
  2. Lepe fotografije... volimo slicne stvari. Bocko sveca :))
    Koja je nova boja kose?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nina <3 Boja je i dalje plava ali sam koren ofarbala u neku cokoladnu nijansu, nesto kao visoki ombre :)

      Delete
  3. Joj, fotografije su ti divneee, moram te zapratiti na instagramu. :) Ne pamtim kad sam videla tako lepe slike. Odisu nekom toplinom.^^ Zelim da ti oktobar bude bolji i ocekujem nove slicice. :)

    ReplyDelete
  4. Prelepe slike :) Uvek uzivam kada ih vidim na Instagram-u ali kada ih vidim ovako zajedno obraduju me kao da ih prvi put vidim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Nadam se da i ja tebe pratim :) Ako ne, napisi mi ime... Ne mogu vise ni sama da se snadjem koga pratim :)

      Delete
  5. Kao sto rekoh na FB- bas sam se pitala sta je sa tobom, nema te...uvek kad nekoga nema, bilo da ga znam licno ili ne, pomislim samo da l je dobro i da l je sve ok.

    Zao mi je sto ti je septembar bio takav, ali ako je za utehu, nisi sama u tome..:/ Elem, nadam se i zelim ti da ti oktobar bude mnogo bolji i lepsi.

    Sve slike su slatke, tople, prosto ti bude zao da izdvojis bilo koju jer sve imaju svoju pricicu :-)

    Elem, svidja mi se kod tebe sto se radujes malim stvarima, to sam zakljucila iz tvojih i ranijh postova,
    a na to me navodi i ona kupovina olovaka, svescica..Na istu olovku (sa zekom priveskom) sam se i ja nameracila, i generalno volim lepe olovke, blokcice, didza-bidze..:-) (btw, pokusavam da provalim sta je ono, kao lenjircic sa Hello Kitty?)

    Usput da kazem da sam zahvaljujuci tvom preth. postu kupila magareci sapun i da sam zadovoljna, bas je dobar, i miris mi se dopada.

    Obraduj me :D pa mi reci da Chicoree ima da se kupi kod nas. Koristila sam slicne napitke Inka n.pr) ali ovaj mi se dopada sto ima i odredjeni procenat kafe.

    Ostavljam jedan citat za kraj, nadam se da ce ti se dopasti.
    [img]http://www.dodaj.rs/f/3A/Hq/uKuwIIe/988239616319251735662713.jpg[/img]

    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nije mi neka uteha, vise bih volela da cujem da je bar nekome bio lep :)

      Ono Hello Kitty je obelezivac stranice, ima da se kupi u Laguni :) Drago mi je da ti se sapun svidja jer ga ja mnogo volim...

      Chicoree ima i kod nas ali mislim da nema ovakavo isto pakovanje kao moje. Ima da se naruci sa sajta Bio spajz i to je za sada najslicnija zamena koju sam kod nas pronasla. Evo ga link:
      http://www.biospajz.rs/divka---bela-kafa-250-gr.html

      A citat je odlican! Hvala Jelena <3

      Delete
  6. Krasne fotografije <3 Pratim na Instagramu ;)

    ReplyDelete
  7. Jovana, da te obradujem da imas St. Dalfour cajeve u Beogradu. Radnja sa tabakerama i duvanom u Djure Jaksica :) Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Divno sve izgleda...i ja jako volim te sitnice, sveščice, olovke, knjige... Baš planiram da uzmem Koelja, vidim da je na trafikama svuda za 500din.
    Nadam se da će ti ovaj mesec biti bolji i da ćeš nas obradovati novim postovima. :)

    ReplyDelete
  9. Ne znam kako te do sada nisam "zapratila" na Instagramu, pošto obožavam tvoje fotke i priče koje ih prate. :)
    Nadam se da će oktobar biti lepši i vedriji od septembra. :)
    Javi kakva je nova Koeljova knjiga, da znam da li da je stavljam na svoju sajamsku listu. :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3
      Meni je svaka njegova dobra a za ovu javljam cim je celu procitam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...