Tuesday, September 16, 2014

This or That - Beauty Tag!



Makeup:


Blush or Bronzer?
Najčešće samo bronzer.

Lipgloss or Lipstick?
Sjaj, jer mi je najjednostavnije da ga kasnije popravim :)

Eyeliner or Mascara?
Maskara, bez razmišljanja.

Foundation or Concealer?
Zavisi od prilike za koju se šminkam. Za svaki dan, najčešće samo korektor na nepravilnosti ili BB krema :)

Neutral or Color eyeshadow?
Skoro pa uvek koristim neutralne senke jer se sa njima najbolje osećam.

Pressed or Loose eyeshadow?
Presovane jer su mi jednostavnije za upotrebu ali su mi pigmenti mnogo lepši.

Brushes or Sponges?
Četke.




Nails:


OPI or China Glaze?
China Glaze lakove koristim već godinama i obožavam ih zbog divnih nijansi. 

Long nails or Short nails?
Kratki.

Acrylic or Natural?
Prirodni. Ranije sam često imala gel ali već par godina ga nisam stavila niti planiram.

Bright or Darks?
I tamni i svetli, sve zavisi od trenutnog raspoloženja :)

Flower or No flower?
Nikakvo cveće na mojim noktima ne dolazi u obzir. Retko koji cvetni dezen na noktima može da mi se svidi.



Body:


Perfume or Body splash?
Parfem.

Lotion or Body butter?
Puteri su mi efikasniji. Losione koristim kad nemam vremena da čekam da koža upije puter ili kad nađem neki čiji mi se miris mnogo sviđa.

Body wash or Soap?
Najčešće koristim prirodne sapune iako oni zahtevaju obavezno mackanje nakon tuširanja. Gelove koristim kada sam umorna i nemam volju da se mažem i samo želim da što pre spustim glavu na jastuk :)

Lush or other bath company?
Lush mnogo volim i ne mogu da prežalim što se kod nas zatvorio. Koristim svaku priliku kada putujem da nešto donesem i obnovim zalihe, mada, ima i drugih proizvođača koji mi odgovaraju i čiji su proizvodi dostupni kod nas.




Fashion:


Jeans or Sweat pants?
Jeans, jeans & jeans :)

Long sleeve or Short sleeve?
Više volim kratke rukave jer me asociraju na leto :)

Dresses or Skirts?
Volim i jedno i drugo ali haljine malo više :)

Stripes or Plaid? 
I jedno i drugo. Ne znam šta više volim :)

Flip flops or Sandals?
Sandale.

Scarves or Hats?
Uh, nisam ljubitelj kapa... Rađe biram ešarpe.

Studs or Dangly earrings?
Studs.

Necklaces or Bracelets?
Ogrlice retko nosim pa biram narukvice.

Heels or Flats?
Volim visoke štikle ali se lepše osećam u ravnoj obući.

Cowboy boots or Riding boots?
Jahaće čizme.

Forever 21 or Charlotte Russe?
Forever 21. Od drugog brenda ne posedujem ništa.

Abercrombie or Hollister?
Mislim da oba brenda potiču iz iste kuće a i stil je skoro identičan tako da je moj odgovor - svejedno :)




Hair:


Curly or Straight?
Trenutno se najčešće opredeljujem za blage lokne.

Bun or Ponytail?
I jedno i drugo, podjednako.

Bobby pins or Butterfly clips?
Ukosnice.

Long or Short?
Ni previše duga ni previše kratka, sve između mi je ok :)

Light or Dark?
Volim sve nijanse ali sebe vidim samo sa svetlijim.

Side sweep bangs or Full bangs?
Volim kada vidim šiške na drugima ali ih ja nemam.

Up or Down?
Leti mi je često podignuta, kao i kada sam kod kuće ali više volim puštenu kosu.





Random:


Rain or Shine?
Ne volim kišu jer mi pokvari frizuru :) Shine!

Summer or Winter?
Leto. Zimu volim samo u određenim momentima :)

Fall or Spring?
Kasno proleće ili rana jesen, sasvim mi je svejedno :)

Chocolate or Vanila?
Konačno jedno lako pitanje :) Čokolada.

East Coast or West Coast?
Zaista ne znam... Ravnodušna sam prema obe :)



Zelim da se zahvalim Leni sa bloga Pirlitanje koja me se setila i koja me je stavila na ove muke :) Ja neću dalje nikoga nominovati jer mislim da sam poslednja koja je odgovorila na pitanja. Uživala sam čitajući odgovore drugih devojaka i drago mi je da smo se još malo bolje upoznale :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

6 comments:

  1. Htjela sam svašta da prokomentarišem, ali onda sam vidjela taj gif sa kolačem i izgubila sam se xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto se i meni desi svaki put kad vidim taj gif :)

      Delete
  2. Muke junacke :)) drago mi je sto si odgovorila na tag, uzivala sam citajuci. :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...