Monday, October 27, 2014

Favoriti septembra i oktobra


Iako sam svoje septembarske i oktobarske favorite spojila u jedan post, njih ipak nema mnogo. S obzirom da sam u poslednja dva meseca probala dosta novih proizvoda, mislila sam da će ovaj post biti obimniji ali sam se prevarila. U dosta proizvoda sam se razočarala ali dobro, to nije tema današnjeg posta. Danas, malo ali odabrano društvo :)

MAYBELLINE - Color Tatto (40-Permanent Taupe)

Kremasta senka koju u poslednje vreme jedinu koristim za popunjavanje obrva. Koristim je i kao bazu prilikom šminkanja očiju. U oba slučaja se pokazala odlično. Veoma je postojana i stoji na mestu sve dok je ne skinem. Ovo je jedina Color Tatto senka koju imam i toliko mi se svidela da ću sigurno kupiti još neke boje.



Extravaganja - Body Milk

Extravaganja mleko za telo sam kupila pre tri meseca ali sam počela intenzivno da ga koristim tek početkom septembra. Mleko je na bazi ulja konoplje, što ga izdvaja od većine drugih mazalica. Miris mi se nikako ne dopada jer sam ljubitelj mazalica od kojih lepo mirišete ali zato moja koža nakon mazanja ovim mlekom izgleda neuporedivo bolje nego nakon većine drugih. Koža ga brzo upija i ostaje meka i hidrirana. Uskoro planiram post o svim Extravaganja proizvodima koje sam probala, u kojem će biti opširnije i o ovom mleku. 


RIMMEL - Salon PRO (711 Punk Rock)

Lak koji sam protekla dva meseca najčešće imala na noktima. Četkica je zgodna za korišćenje a boja laka veoma pigmentovana. Na noktima mi je stajao i po pet dana bez nadlaka, što je takođe pohvalno. Ne znam da li sve ove činjenice važe za sve nijanse jer sam probala samo Punk Rock, koja me je prijatno iznenadila.


CALA - Powder Brush (307)

Ne Facebook stranici sam početkom oktobra objavila fotografiju paketa koji sam dobila od Alexandar Cosmetics-a, na kojoj se može videti četka kako viri iz crne čipkane vrećice. To je ova četka :) Da je nisam dobila, verovatno je sama ne bih kupila jer već imam dve slične četke, što je za moje potrebe sasvim dovoljno. Svidela mi se čim sam je probala i od tada samo nju i koristim. Od prirodne je dlake, meka i nije previše gusta. Koristim je za matiranje lica i prezadovoljna sam kako obavlja svoj posao. Na sebi zadrži tačno onoliko proizvoda koliko je potrebno za ravnomerno nanošenje. Meni, koja nisam profesionalac, pomaže da lako nanesem puder, bez straha da će ga na nekim delovima biti više a na nekim manje. 



NIVEA - Lip Butter (Vanilla & Macadamia)

Balzam za usne koji sam dugo želela a stigao je kod nas čim sam ga naručila sa iHerb-a :) Doduše, stigle su samo dve vrste i iskreno se nadam da će ponuda uskoro biti proširena. Nega koju pruža je sasvim solidna, miris slatkast a pakovanje preslatko. Šta mi više treba?! :) Šalu na stranu, ima sve što mi je potrebno od jednog balzama za usne i jedva čekam da naručim neki novi miris :)


Le Petit Marseillais - balzam za usne

Još jedna mazalica za usne koju mnogo volim u poslednje vreme. Nakon nanošenja, ostaje dugo na usnama. Čak i kada deluje da ga više nema, ostaje tanak sloj na usnama koji ih štiti i daje mekoću. U isto vreme sam kupila i čuveni NUXE balzam, o kojem sam slušala i čitala sve pozitivne komentare ali mi se LPM, koji je pet puta jeftiniji, pokazao kao mnogo bolji. Jedina mana mu je to što nije dostupan kod nas ali se iskreno nadam da će biti.


PHYSICIANS FORMULA - Happy Booster (Natural)

Rumenilo koje me već danima oduševljava svojim izgledom, mirisom, veselim pakovanjem i kvalitetom. Već sam pisala o njemu, ako neko želi da pročita više, može pogledati OVDE.


Stalak za karmine (Alexandar Cosmetics)

I za kraj, proizvod koji čini moje karmine lepo složenim i preglednim. Napravljen je od čvrste plastike i ima dvanaest pregrada. Cena je takođe veliki plus. Ne sećam se tačno ali znam da sam ga platila manje od 300 dinara.



Ako ste imale iskustva sa nekim od ovih proizvoda, podelite ga sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

12 comments:

  1. Permanent Taupe je jedna od tri nijanse koje imam i najbrže mi se isušila. I dalje mogu da je koristim, ali moram prvo da je nekako ugrejem. Rimmel lakove iz ove linije obožavam! :D Imam dve nijanse, a ovu Punk Rock jurim već neko vreme i ne mogu da je nađem. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da cujem da si zadovoljna sa drugim lakovima iz.ove linije, moracu jos koji da kupim :) A sto se tice senke, bas steta, nadam se da moja nece :)

      Delete
  2. lijepi, lijepi favoriti :)
    i sama imam i volim Maybelline taupe sjenilo,, boja je baš zahvalna i višefunkcionalna,,
    Rimmel lak se čini jako lijep :D
    LPM prvi put sad vidim da ima i balzame :D vjerujem da ih nema niti kod nas, jer nisam nigdje vidjela :D
    stalak za ruževe još ne kupujem,, ali vjerujem da će uskoro doći red i na to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Ako LPM i stigne, verovatno ce prvo stici kod vas :)

      Delete
  3. Odlicne slike :)
    A steta za LPM da ga nema kod nas, taman sam ga ugledala i kontam kako sam ga promasila... ali vidim da nema. Nadam se da ce doci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 I ja se nadam, stvarno mi je super :)

      Delete
  4. Sve je lepo ali ja bih izdvojila ono sto je mene najvise privuklo - Labello lip butter (zato sto je sa vanilom :D), cetka, i Happy booster rumenilo...
    Rumenilo mi je posebno slatko (gledala sam na iHerbu najsvetljiju nijansu) i zbog pakovanja spolja,
    i srculenca iznutra..jos ako stvarno podize raspolozenje...ja cu da se utopim u njega :-DDDDD. Doduse, nemam karticu za kupovinu, ali je stvarno preslatko..

    Stalak za ruzeve je praktican ali s ozbzirom da ih ja retko (skoro nikad) ne koristim
    nije mi potreban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 I ja pozelim da se utopim u njega :D

      Delete
  5. Obozavam ovaj butercic. :) Mislila sam da ima intenzivniji miris al nema veze i ovako je lep. LPM sam zagledala ali me iz nekog razloga nije privukao. Nemam pojma zasto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ocekivala malo intenzivniji miris ali volim ga i ovakvog :)

      Delete
  6. Lijepi favoriti. :) Ja imam Rimmelov lak u nijansi Urban purple, isti je kao i tvoj punk rock. Četkica je odlična i nema greške kad se nanosi lak. Upravo zbog toga mi je ovo i najdraži lak.
    Lip butter sam i ja nedavno kupila, ali sa okusom maline. Jaaao kako dobro miriše, sreća pa sam ga našla kod nas. Ovaj što ti imaš nisam još vidjela u DM-u, ali nadam se da će doći. Volim vaniliju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urban purple mi je takodje jako lep i verovatno sledeci na listi :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...