Thursday, October 30, 2014

Oktobar kroz Instagram

Mislila sam da oktobar ne može biti stresniji od septembra ali sam se prevarila. 
Oktobar se pošteno potrudio da me namuči, priredio mi je izobilje stresa i učinio da mi nikako ne bude dosadno. Ipak, uspela sam da ugrabim i poneki trenutak za sebe, i ti trenuci su se našli zabeleženi na Instagramu.

Prvo oktobarsko jutro sam započela šoljom omiljenog toplog napitka. Kakao i maršmelou. Njam.


Alexandar Cosmetics me je obradovao divnim paketom. Pored stvarčica koje su mi se mnogo dopale, posebno me je oduševio trud prilikom pakovanja i rukom pisana poruka. Hvala još jednom Alexandar Cosmetics-u :)


Bocko mi je uvek popravljao raspoloženje. Bez obzira koliko loš dan imala, kad vidim tu slatku njušku ništa mi više ne treba :)


Doručak je, kao i uvek kada mi vreme dozvoljava, bio rezervisan za čitanje dragih blogova i odgovaranje na komentare i poruke...



Iako nisam imala mnogo vremena za šminkanje, bilo je dana kada sam stigla da koristim nešto više od četiri proizvoda koja su tu kada sam u žurbi :)


Pravila sam i zdrave keksiće za koje je recept objavila Hannah Maggs na svom YouTube kanalu. Recept je objavila i Teodora sa bloga HealthAlt, pa koga zanima neka pogleda. Jako su ukusni, zdravi i brzo se prave.


Čokolada je bila tu da popravi raspoloženje...


Obožavam nesesere i često ih menjam a trenutno mi je najdraži ovaj... Dobila sam ga na poklon i zbog toga ga još više volim :) Hvala M. <3


Uz voće, čaj i knjigu sam se borila protiv virusa...


Čitajući knjigu, naišla sam na deo koji sam morala da podelim sa vama... Deo koji me je naterao da se zamislim...


Sredinom oktobra, skinula sam na telefon igricu zbog koje mi je uvek prazna baterija :) Postala sam, najblaže rečeno, opsednuta. Ako slučajno igrate Bakery Story i želite da budemo komšije, moj ID je JovanaR. Neću vas mnogo gnjaviti, obećavam :)


Bilo je večeri kada su film i brza hrana bili sve što mi treba...


Poslednji topao oktobarski dan, provela sam sa drugaricom, uživajući uz kafu, lepo vreme i čavrljanje u dvorištu. Jedva čekam proleće...


Nisam mogla a da ne pohvalim svoju sestru na koju sam, malo je reći, jako ponosna. Ponosna sam jer je, umesto kupovine psa, odlučila da usvoji Pepu. Pepa je bila u prihvatilištu, napuštena i jako bolesna. Iako je bolest ostavila trajne posledice na njeno zdravlje, Pepa je sada srećan i neverovatno umiljat pas koji raste u domu punom ljubavi.


Dan sam obično završavala čajem za ''Laku noć''...


Dugo nisam imala toliko emotivan momenat kao kada sam pre par dana pronašla spomenar svoje bake, star 70 godina. Iako me je to emotivno ''dotuklo'' i pokrenulo lavinu emocija, bilo mi je neverovatno drago što u svojim rukama imam nešto što za mene nema cenu. Posebno sam se iznenadila kada sam videla da se u njemu nalazi i mojih ruku delo, od pre dvadeset i kusur godina :)


Počela sam da čitam novu knjigu...


Par dana nisam bila kod kuće i, kao i uvek, radovala sam se povratku...


Nedelja je obično dan za masku za kosu :) Trenutno koristim Yves Rocher ulje koje obožavam. Prvi put sam ga probala pre godinu dana i od tada ne mogu bez njega.


Nisam ljubitelj hladnog vremana ali zato hladne kafe (kao i bilo koje druge) jesam :)


Oktobar završavam fotografijom kafe koju sam pila u divnom društvu, sa puno smeha i lepih tema. Volim kada mi dan tako počne :)


Toliko od mene i mog oktobra :) Ako želite, možete me pratiti na jovanininstagram


Nadam se da ste imali lep oktobar <3


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

21 comments:

  1. Nadam se da će ti novembar biti lepši mesec. Uprkos svemu, ove tvoje slike odišu nekom toplinom i sitnicama koje život znače ;)

    ReplyDelete
  2. Bakin spomenar <3 Divno, baš kao što si napisala- nema cenu. Divan post Jole, svaki put uživam u tvojim Instagram postovima. Ljubim te i Bocka takođe :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala M. <3 Bocko i ja saljemo :* i <3 :)

      Delete
  3. Slike su prekrasne!! Drago mi je da ti se sestra umjesto kupovine, odlučila udomiti psa!!

    ReplyDelete
  4. iskrena da budem, sela sam za komp u bzvz raspolozenju i setila se da nisam pogledala tvoj novi Instagram post..
    Ne kazem da sam sad druga osoba :D ali sve slicice i svaka njihova prica uneli su mi neku toplinu..
    Mozda ce nekome zvucati glupo ali mene raduje i kad vidim kesicu tople cokoladu koje ocigledno nema kod nas, tubice sa medom(pretpostavljam) u obliku mede, solje sa toplom kafom, sarenu solju..sve je to meni preslatko, toplo, ususkano..

    Drago mi je da je sestra udomila psa, jer obozavam zivotinje i sa njima nikad ne mozes da budes negativan u bilo kom smislu.

    Otkrice bakinog spomenara je van konkurencije..Bilo bi napisati lepu pricu o tome jer mi je to romanticno i veoma dirljivo..Uvek zamisljam staru skrinju ili neko zavuceno mesto gde je lezao bakin spomenar, i sad kad ga listas kao da osecas bakin miris i njeno prisustvo...(mozda gresim ali ja sam to tako dozivela). To su stvari koje su neprocenjive..predivno!

    Neka ti novembar bude pozitivniji i topao kao topla cokolada :-)

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena, reci cu samo da imam osecaj da smo mi jedna ista osoba :) Hvala ti puno <3 Zelim i ja tebi jedan novembar kao topla cokolada i bez bzvz raspolozenja :)

      Delete
    2. I ja cesto imam isti osecaj :-)

      Zaboravila sam da pomenem sladak neseser (jako ih volim) ali moj ljubimac je i dalje onaj pink Benetton, cakan je :-)

      A Bocko..on je lek za sve..cini mi se da se pored njega sve lose zaboravi <3

      (p.s - pokusala sam da nadjem recept za kolace na pomenutom ali mi nesto nije islo..)

      Veliki pozdrav za tebe Jovana <3

      Delete
    3. Nije mi tu trenutno komp pa ne mogu da pronadjem recep (nezgodno mi je preko telefona) pa cu ti napisati ovih dana :)

      Delete
    4. Hvala Jovana :* nasla sam u medjuvremenu :).

      Usput, posto nekad opet pregledam fotografije uvek primetim nesto novo sto mi je promaklo
      - kakva je ona slatka torbica na slici gde je 'ladna kafa..a mislim da znam odgovor na drugo pitanje - da li kod nas kupujes one med. zvake?

      :**

      Delete
    5. Zvake su iz dm-a a torbica je iz Zare ali od pre par godina :)

      Delete
  5. Sudeci po fotkicama i oktobar ti je bio divan, tako da je sav taj stres, kog sada vise (verovatno) nema, zanemarljiv. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh Tijana, lepo bi bilo da je tako :) Zato i volim Instagram postove, jer pokazu male stvari koje ulepsaju dan (mesec) a koje inace ostanu u senci losih dogadjaja :)

      Delete
  6. Ne pratim puno blogova, niti ih komentarišem(ali tvoj moram). Obožavam ove postove-tvoj mesec kroz Instagram. Dočaraju godišnja doba na pravi način. :) I naravno postove o prirodnoj kozmetici, jer na osnovu tvojih utisaka kupila sam neke proizvode i prezadovoljna sam. Imam i jednu molbu, a to je sledeći put malo više slika od Bocka divan jeeee. Svaka čast za sestrin izbor, ja u dvorištu imam već dva usvojena psa. Mia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mia na ovako divnom komentaru <3 Sto se tice Bocka, on je nocna zivotinja i ne voli preterano svetlo pa mi je uvek tesko da ga slikam jer ili budu mutne slike zbog nedostatka svetla ili se nista ni ne vidi ali trudim se da uvek bude bar neka :) I da, svaka cast za dva usvojena psa!

      Delete
  7. obožavam ovakve tvoje postove :D
    jako mi se sviđa tvoja kozmetička torbica i šalice za kavu iz koje si pila s prijateljicom, izgledaju tako vintage <3
    obožavam slike kave i toplih napitaka - uvijek mi poprave raspoloženje <3

    ReplyDelete
  8. Post je odlican,a slike su prelijepe! Uzivala sam... :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...