Monday, October 20, 2014

PHYSICIANS FORMULA – Happy BOOSTER


PHYSICIANS FORMULA je brend čije sam proizvode viđala na mnogo stranih blogova i slušala samo reči hvale. Razočaranje je nastalo kada sam shvatila da ih je gotovo nemoguće nabaviti jer svoje proizvode šalju samo u pojedine države. Taman kada sam pomislila da nema načina da dođem do proizvoda koje želim, saznala sam da su dostupni na sajtu iHerb, preko kojeg obožavam da kupujem i o kojem sam već pisala OVDE. 



Rumenilo Happy Booster sam zapazila odavno i ono mi je bilo pri vrhu liste želja. Prilikom svoje poslednje iHerb kupovine (OVDE) odlučila sam da za početak naručim baš njega. Toliko sam se radovala da mi je tih 10 dana, koliko sam čekala paket, trajalo kao 10 nedelja.
Ono što prvo može da se primeti je jako slatko pakovanje. Pritiskom na ispupčeni deo, poklopac se otvara, te nema lomljenja noktiju i muke pri otvaranju.

Postoje dve nijanse rumenila i ja sam se odlučila za svetliju – Natural. Tačnije, postoje četiri nijanse ali su na iHerb-u dostupne samo dve. 
Sledeća stvar koju ćete verovatno primetiti nakon otvaranja je miris. Iako nisam ljubitelj cvetnih mirisa, moram priznati da mi miris ovog rumenila ne smeta. Štaviše, prija mi taj čist miris ljubičice.




Samo rumenilo je lepo pigmentovano i svilenkasto na dodir. Boju rumenila možete da ''tempirate'' sami, u zavisnosti od toga koju polovinu koristite. Za ovih par dana koliko ga ja koristim, shvatila sam da mi najviše odgovara ili samo leva polovina, ili sve pomešano. Sa desne strane se nalazi srce koje je najtamnije pa njega izbegavam jer je previše intenzivno za moj ten i ukus. Pojedini delovi sadrže i sitne sjajne čestice pa se mogu koristiti i kao hajlajter.
Rumenilo je prilično postojano. Moji obrazi su dosta suvi i meni ostane na licu par sati. Pored toga što sam zadovoljna postojanošću, sviđa mi se i to što se jako lepo blenda. 


Ispod rumenila, nalazi se deo sa ogledalom i malom četkom. Mislila sam da četku neću ni koristiti ali ispostavilo se da ja sasvim solidna i da dobro dođe kada je potrebno na brzinu popraviti šminku.



Zanimljiva stvar vezana za ovo rumenilo je i to što će vam ''popraviti'' raspoloženje :) Naime, ono u sebi sadrži prirodne biljne ekstrakte koji utiču na lučenje hormona sreće. Ostavljam vam da sami odlučite da li ćete poverovati u to :)


Još jedna dobra stvar je to da je hipoalergijski proizvod koji ne sadrži komedogene sastojke, parabene i gluten.
Rumenilo sadrži 7 grama proizvoda a cena je 11,49$.

Ako ste probale Happy Booster, napišite mi svoje utiske :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

28 comments:

  1. Jako lijepo izgleda :) I pakiranje mi je preslatko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se prvo u pakovanje zaljubila :)

      Delete
  2. Bas je lepo. Meni bi verovatno trebalo malo tamnije al i ovo bi sigurno moglo da se iskoristi. Pakovanje je preslatko. :)
    Ne znam da li se secas reklame za Debora Euphoric shine sjajeve? I oni sadrze ekstrakt maka koji kao postice dobro raspolozenje. Ja ih imam nekoliko i nesto nisam previse happy kada ih nosim ali ih svakako volim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Secam se i takodje se secam kako sam komentarisala sama sa sobom kako ih nikada ne bih kupila da ne ispadnem ovca koja veruje u to ali sad nisam odolela :)

      Delete
  3. Odlučila sam da verujem, jer ipak i Deda Mraz postoji, tako da će me iHerb uskoro videti :)

    ReplyDelete
  4. Lijepo izgleda, miriše, popravlja raspoloženje - imaš super proizvod :)) Ja bih ipak brozer ovako lijepog pakovanja jer rumenila mene baš i ne zanimaju :D

    ReplyDelete
  5. Ah, americke jutjuberke koriste i hvale ovo rumenilo vec godinama. Nije tesko nagovoriti nekoga na kupovinu istog. :)

    ReplyDelete
  6. preslatko pakovanje - kupila bih ga iako ne koristim rumenila :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih slabo koristim ali nisam odolela :)

      Delete
  7. Nisam nikada poručivala sa stranih sajtova (i bolje da se ne navadim :D), ali ovo rumenilo izgleda toliko divno da razmišljam da ga poručim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj Adjo, poznavajuci tebe ima kamion da stigne :)

      Delete
  8. Reljef je predivan. Odavno ga gledam na iHerb-u, nije da mi treba još jedno rumenilo, ali vjerujem da će se ubrzo naći i u mojoj kolekciji :)

    ReplyDelete
  9. Meni se popravilo raspoloženje samo gledajući u njega :D !!! Meni je na vrhu liste rumenilo Milani u nijansi Luminoso!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, izgleda da ipak popravlja raspolozenje :) Verujem ti, predivno je :)

      Delete
  10. Pravi a la Jovana proizvod :)
    Srceta i rozle :*
    Oćem ga videti na obrazima rumenim.
    Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  11. Preslatko pakiranje, krasna roza nijansa i još k tome potiče sreću - jel nam treba nešto bolje? Hahahaha :D
    Krasno je ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...