Sunday, October 12, 2014

Potrošeni proizvodi #6


Prošlo je dosta vremena od poslednjeg posta sa potrošenim proizvoda i od tada se nakupilo mnogo toga. Iako sam se trudila da sačuvam sve što sam potrošila, ni ovaj put mi to nije pošlo za rukom... Nešto sam mahinalno bacila a nešto sam nosila sa sobom na put i ostavila tamo da ne bih vraćala kući skoro prazne ambalaže :)


Fa - Yoghurt (Aloe Vera) gel za tuširanje sam volela da koristim tokom toplih letnjih dana kada mi je mnogo prijao njegov osvežavajući miris. Doduše, takvih dana ovog leta nije bilo mnogo :)

Fa - Romantic Moments (Cashmere & White Rose) je jedan od mojih omiljenih gelova za tuširanje u poslednje vreme. Ne znam da li je još kod nekog tako ali ja gelove za tuširanje biram u zavisnosti od godišnjeg doba, trenutnog raspoloženja, doba dana... Tako je ovaj gel uvek bio rezervisan za veče :)

Palmolive - Mediterranean Moments (Apricot from Italy and strawberry) je gel sa lepim voćkastim mirisom. Iako preferiram sapune, Palmolive gelove koristim godinama i rado im se s vremena na vreme vratim.


Alverde - Piling za ruke sam sasvim slučajno kupila i brzo sam ga zavolela. Ima lep, citrusni miris i čestice koje nisu previše grube ali su svakako grublje nego one u pilinzima za lice. Piling u sebi sadrži ulja masline, avokada i badema što dodatno potpomaže negu ruku. Pakovanje sadrži 50 ml i može dosta dugo da traje.

Essence - Superheroes skidač laka za nokte sam obožavala i žao mi je što ga više nema u prodaji. Kupila sam ga samo zbog šljokica koje su se nalazile u njemu i nisam polagala prevelike nade u njega a ispostavilo se da mi je bolji od većine skidača laka koje sam probala. Bio je gelaste teksture i jedan je od retkih koji mi prilikom skidanja tamnih lakova nije obojio deo prstiju oko nokta. 

Yves Rocher - gel za suvo pranje ruku je jedan od mojih omiljenih. Divnog je mirisa i ne isušuje ruke kao većina proizvoda ovog tipa. 

Oriflame - Strawberry & Cream krema za ruke ima preslatko pakovanje i to je sve. Nega je ispod proseka a ni miris mi se nije previše svideo.


INSIGHT - Šampon za suvu kosu je jedan od mojih omiljenih šampona. Više o njemu možete pročitati u OVOM postu.

Le Petit Marseillais - šampon za farbanu kosu je jedini LPM proizvod koji mi nije odgovarao. Ne mogu reći da mi je bio loš ali nisam bila ni preterano zadovoljna. Lepog je mirisa, lepo opere kosu ali mi je za nijansu više isušivao krajeve i to je jedini razlog zbog kojeg ga više neću kupovati.


Golden Rose - With Protein lak imam jako dugo i etiketa se skinula tako da ne znam tačan broj. S obzirom na cenu GR lakova smatram da su sasvim dobri i dugotrajni.

Londessa - French Manicure je jedan od gorih lakova koji sam probala. Ostavlja tragove četkice, previše je redak i potrebno je deset slojeva da bi boja bila kao u bočici.

L'OREAL - 404 lak sa gel efektom je jedan od mojih favorita kada se radi o crvenim lakovima. Boja mi je divna, dugo traje i prelepo se sija.

Eveline - 3 u 1 sam kupila kao nadlak ali nisam uspela da ga iskoristim ni do pola. Svaki lak mi je rastvarao i deo zadržavao na četkici. Na kraju je postao skroz neupotrebljiv jer je na četkici zadržao šljokice.

Maybeline - Forever Strong (Extreme Blackcurrent) je već par godina moja omiljena nijansa za jesen i zimu. Jedina mana ovih lakova je to što se jako brzo zgusnu.

Essence - 04 Iced Latte je jako lepa nude nijansa. Kod ovog laka mi se posebno sviđa četkica uz pomoć koje se lak jako lepo i lako maže.

Maybeline - Colorama (Pink Graffiti) je lak koji imam od prošlog leta. Nijansa je prava letnja i mnogo je volim ali sam lak nije previše kvalitetan.


Oksigen - Aktivni kiseonik je nešto o čemu sam već pisala  i proizvod koji uvek imam. Može se koristiti u različite svrhe a ja ga najčešće koristim za lice, ako mi se pojavi neka bubuljica.

Freshka Gora - Stik (vanila) koristim kada nije prevelika vrućina ili vlaga. Nemam problema sa znojenjem i trudim se da ga koristim što češće jer za razliku od drugih stikova, u njemu se nalaze samo prirodni sastojci. Ipak, ako ste skloni znojenju mislim da ovo nije proizvod za vas.

Alverde - Dezodorans (brusnica) mi je jedan od omiljenih dezodoranasa, pogotovo tokom toplih dana. Ima osvežavajuć miris i veoma je lagan. Ipak, ne slažem se sa činjenicom da pruža zaštitu 24 časa ali ja sam prilično zadovoljna.


Jekoderm - jedan od mojih omiljenih proizvoda. Pomogao mi je na svim mogućim mestima gde mi se pojavila suva, ispucala koža. Mnogima smeta njegov miris ali ja nemam problema sa tim dok Lekoderm, koji je isti proizvod ali od drugog proizvođača, ne mogu da podnesem. 

Manna - 100% organski shea puter iz Gane je odličan proizvod. Već sam pisala o njemu, kao i o drugim Manna proizvodima koje sam probala. Iako je pakovanje od 15 ml, meni je trajao prilično dugo jer sam ga najčešće koristila za usne i zanoktice. 

Alverde - Maska za lice (divlja ruža i šea puter) je jedan od retkih Alverde proizvoda koji mi se nije svideo. Lice me je strašno peklo i morala sam da je skinem čim sam je nanela. Dala sam joj još jednu šansu ali je sve bilo isto. Da li proizvod jednostavno meni ne odgovara ili nešto nije bilo u redu sa mojim primerkom - to ne znam ali znam da je sigurno više neću kupiti.

Bioten - Losion za skidanje šminke oko očiju je dugo bio proizvod koji sam volela da koristim a onda mi je odjednom počeo da smeta. Nisam sigurna da li je promenjena formula ili je nešto drugo u pitanju ali se više ne slažemo lepo kao pre.


Crystal Derma - Atopik krem je još jedan od proizvoda koji koristim godinama. S vremana na vreme se zasitim njegovog mirisa pa napravim pauzu ali mu se uvek vratim. Probala sam razne kreme, mleka i putere za telo ali moja koža nakon Atopik krema izgleda najbolje.


Iako volim da čitam postove o potrošenim proizvodima, jedno vreme ih više neću pisati. Možda im se jednog dana ponovo vratim ali trenutno sledi pauza od čuvanja potrošenih ambalaža :)

Ako ste imali dobro ili loše iskustvo sa nekim od pomenutih proizvoda, podelite ga sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

22 comments:

  1. :) razumem zašto više nećeš pisati postove ovog tipa, ja sam u jednom trenutku došla u fazu da sam čitav deo u ormanu napunila praznim bocama i ambalažama :D
    sramota...
    rekla sam da više ništa ne skupljam/ čuvam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj :) Vec sam 100 puta dosla u iskusenje da sve pobacam :)

      Delete
  2. Da li Fa Jogurt gel za tusiranje, mirisi osvezavajuce? Da li mi mozes predloziti sve mirise gelova za tusiranje da imaju neku svezinu, hladnocu u sebi? :)) Slavica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirisi ali ne onako klasicno osvezavajuce (citrusno) vec nezno na aloju... Uh, probala sam dosta ali trenutno mi padaju na pamet samo Le Petit Marseiliais sa limunom i mandarinom (zeleno pakovanje), Johnsosn's (zeleno, providno pakovanje) sa limunom ili limetom, ne secam se tacno i Nivea sa limunovom travom i uljem. Ne znam da li svi ti gelovi i dalje mogu da se kupe ali njih sam probala. Takodje, ako zelis da probas sapun za tusiranje koji je prelep i osvezavajuc, probaj Le Petit Olivier - Verveine citron. Ima ga u dm-u i Liliju. Ja ga koristim i prelep je :)

      Delete
    2. Meni je taj Fa prekrasan, miriši onako kremasto na alou a imam osjećaj kao da se tuširam jogurtom... E stvarno ga obožavam već dugi niz godina.

      Delete
  3. Atopik krema je odlicna(slazem se za miris). Meni ogovara Bioten sredsvo za skidanje sminke (jos uvek) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi, nadam se da ce i meni uskoro opet biti ok :)

      Delete
  4. Ja sam vrijedno skupljala proizvode odnosno prazne ambalaže da dam priliku ovakvom postu ali sada ne vidim svrhu jer ono što sam ponovo kupila će se vidjeti u new in postu. Uglavnom, ja ih volim pročitati ali ih uredno zaobilazim kod sebe pa te razumijem da ćeš ih preskakati. Svakako si bila vrijedna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredno sam skupljala 6 puta i ne mogu vise :)

      Delete
  5. ja nikad nisam uspela da uradim ovakvu vrstu posta :D ali sam volela da ih čitam na drugim blogovima :)
    dosta proizvoda koristim i sama, a ovaj alverde dezodorans nikako da probam konačno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ga, ako ga jos uvek ima, super je :)

      Delete
  6. Colorama lakove sam imala i volela, iako su nešto lošijeg kvaliteta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto :) Nisu nekog kvaliteta ali nisu ni skupi a boje su bas lepe :)

      Delete
  7. Joj ja bih baš probala Insight :/ nadam se da ce doci k nama :D

    ReplyDelete
  8. Zasto cuvas ambalaze? Kad potrosis proizvod slikas ambalazu koju posle bacis, a sliku sacuvas i onda kada se skupi vise slika napravis post. ;) Uzivala sam u ovom postu! Ana K. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ana, tvoj komentar mi je (ne znam kako) zavrsio u folderu "nepozeljno" i sada sam ga sasvim slucajno pronasla pa izvini sto ti tek sada odgovaram :) Cuvam ih jer mi je lakse da ih sve imama na gomili ali uzecu tvoj predlog u razmatranje, svidja mi se :)

      Delete
  9. Ja vec neko vreme razmisljam da li da probam Insight sampon. Dvoumim se. Imam losa iskustva sa ogromnim br.sampona. Sad si me opet bacila u rebus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dugo nisam bila toliko zadovoljna nekim samponom, cak mi je bolji od dosta mnogo skupljih koje sam probala, mislim da se neces pokajati :)

      Delete
  10. lijepo je vidjeti da su se iskoristili i potrošili svi ovi proizvodi :D
    posebno si me zainteresirala za Alverde piling za ruke, jer obožavam citrusne mirise <3
    a ovaj Essence odstranjivač laka mi ima prefora amabalažu, još kad čujem da je imao šljokice i sebi i dobro skidao,, da ga barem stave u redovnu kolekciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih jako volela da ga stave u redovnu prodaju, super je :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...