Saturday, November 15, 2014

TAG: Bloggers Made Me Do It!


Pre par dana, draga Ana sa bloga Beauty stuff by Ana me je nominovala da uradim ovaj interesantan post koji ovih dana kruži po blogovima. Ana, hvala! :)

Pre nego što počnem, moram samo da kažem da sam mnogo toga kupila zahvaljujuću pozitivnim utiscima blogerki a ovo je samo mali deo.

AUSSIE


O Aussie preparatima za kosu sam čitala i slušala dosta dugo i utisci su uglavnom bili više nego pozitivni. Dovoljno da poželim da ih kupim. Nažalost, u Srbiji nisu dostupni pa se uvek dovijam na razne načine da ih nabavim jer od kako sam ih probala, ne mogu bez njih. 

EVELINE BB CREAM


Iako i dalje obožavam Bioten CC kremu, nisam mogla da izdržim a da ne probam i Eveline BB. Nalet pozitivnih kritika me nije ostavio imunom i brže-bolje sam pohitala ka najbližoj drogeriji. Sve u svemu, nisam se pokajala što sam je kupila i svakodnevno je sa zadovoljstvom koristim. Odlična mi je za one dane kada ne želim da opterećujem lice puderom, već samo da malo ujednačim ten. Sadrži i SPF 15, što joj je dodatan plus.

NUXE Reve de Miel


Ne volim da pišem negativne recenzije i to je jedini razlog zašto sam preskočila post o ovoj, na sve strane hvaljenoj, mazalici. Kada sam kupila ovaj balzam, mojoj sreći nije bilo kraja. U vreme kada sam ga kupila, usne su mi bile u užasnom stanju i tada mi je stvarno pomogao. Kada su mi se usne oporavile, prestao je da mi odgovara. Sastojci su dobri, miris je lep, sve je super ali meni jednostavno ne prija. Na usnama mi je težak i imam osećaj da sam zalepila neku gustu, lepljivu smesu koja tu stoji satima i apsolutno ništa ne radi. Daću mu još neku šansu tokom hladnijih dana dok su mi usne na udaru vetra i hladnoće ali za sada nisam oduševljena.

TANGLE TEEZER


Četka u koju sam se zaljubila čim sam je probala. Imam je jako dugo, koristila sam je na moru, bazenu, tokom sušenja koše fenom (iako piše da se ne koristi u kombinaciji sa toplotom) a ona je i dalje kao nova. Jedna je od retkih koja očešlja moju kosu bez problema i malo je reći da je obožavam.

EOS


Sada već sigurno nema mnogo onih koji nisu čuli za ove preslatke balzame za usne. Kada sam tek počinjala da ih koristim, mnogi su me na ulici čudno gledali, verovarno se pitajući kakvu to ''lopticu'' odvrćem i mažem na usne. Par godina kasnije, Eos balzami su postali mnogo popularniji i sve je lakše doći do njih. Ja ih jednako volim  kao prvog dana i jedni su od mojih favorita kada su u pitanju mazalice za usne. 

Golden Rose COLOR EXPERT


Preslatki lakovi koji su me mamili sa blogova devojaka iz regiona. Mislim da sam ih prvi put videla kod Jasmine sa bloga Make Up Arena i od tada sam redovno obilazila lokalne parfimerije u nadi da su stigli i kod nas. Mnogo ih volim i mislim da su odličnog kvaliteta, pogotovo ako se uzme u obzir i cena koja je dosta niža od većine drugih lakova.

Krofne za punđu


Kada su se punđe vratile u modu, vratilo se i pitanje kako ih što lakše i bolje napraviti. Tada sam počela po raznim tutorijalima da viđam ove krofne. Nisam se smirila dok ih nisam pronašla i kupila. Postoje u različitim bojama i veličinama i mnogo olakšavaju celokupan postupak pravljenja punđe.


Ovih dana sam imala jako malo slobodnog vremana pa nisam stigla da ispratim ko je sve nominovan i ko je već pisao post ovog tipa ali ja bih volela da pročitam verzije devojaka sa blogova:





Ako nemate blog a postoji nešto što ste kupile zahvaljujući nekom blogu, napišite mi šta je to :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


22 comments:

  1. Eos balzame već dugo vremena gledam, i želim da ih kupim ali nisam ih nigdje našla. Ne znam da li postoji neka stranica s koje bih mogla da ih naručim. :)
    Aa zahvaljući mnogim blogovima, naručila sam NYX ruž i sjaj koji su mi baš danas došli, i oduševljena sam s njima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih narucujem preko interneta ali sigurno postoji i neka stranica. I ja sam ljubitelj NYX ruzeva i sjajeva tako da te razumem :)

      Delete
    2. Jel' mi možeš dat link odakle ih naručuješ molim te ? :)

      Delete
    3. Naravno :) http://www.brigettesboutique.com/

      Delete
  2. Pod uticajem blogova sam kupila skoro 60% kozmetike, te ne bih sada izdvajala, no nisam cula do sada negativne recenzije za Nuxe mazalici.. Nadam se da ces ga ponovo zavoleti u hladnijim danima :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam, zato sam se i iznenadila. Cudno mi je da samo meni nije ok, pogotovo jer nisam ''zahtevna'' i jako retko se desi da mi neki proizvod ne odgovara :/

      Delete
  3. Hvala na tagu! :) Kuckam čim stignem.
    Od tvojih proizvoda sam probala Eos koji obožavam, a Aussie želiiiim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce nam i Aussie uskoro stici :)

      Delete
  4. Draga moja Jovana, hvala na tagu :) Joj, bolje da ne pišem šta sam sve kupila ''pod uticajem'' haha :D
    Ima tu svega, potrudiću se napisati ovaj post. Još jednom veliko hvala :*

    ReplyDelete
  5. Ja lako podpadam pod uticaj YT i blogova, tako da uglavnom sve sto vidim zelim i sama da imam i probam :D
    Imamo iste EOS balzamcice ;) I ja ih obozavam kao i ti i bas mi odgovaraju, ali mi je cudno kad naidjem da je neko ravnodusan prema njima i fazonu je "...ok su, ali nista posebno kada je nega u pitanju...". Za moje potrebe su savrseni i cine odlicnu bazu za ruz ;)
    Steta za NUXE...ja sam zelela da probam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je cudno kad ih neko ne voli :) Sto se NUXE balzama tice, verovatno ce ti se svideti jer jos nisam cula da neko nije zadovoljan ali eto, meni nekako nije wow :/

      Delete
  6. Drago mi je da si uradila tag! :D Ja, ipak, ne odustajem od Nuxe-a.

    ReplyDelete
  7. Lancome Hypnose Doll Eyes maskara. Stara se istrošila, trebala mi je nova, ali iskreno - baš sam se osećala glupo i povodljivo što idem da kupim maskaru zato što ju je neko nahvalio u svom videu, pogotovo što je triput skuplja od onog što sam dosad bila spremna da dam za maskaru. Međutim, fenomenalno sam prošla: bila je na sniženju, sa sve olovkom za oči i skidačem šminke, plus nije bilo čoveka (žene :)) koji mi nije izrekao pohvale na račun trepavica. I stvarno sam prezadovoljna.

    ReplyDelete
  8. lijepa selekcija stvari :)
    nekako mi je promakao ovaj post, pa nisam vidjela da si i mene tagala :D Hvala ti od <3
    Krafne za kosu su najbolja stvar koja postoji ljeti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu :) Nema veze, bitno je da si na kraju videla :)

      Delete
  9. Baš mi je žao pročitati da ti ne odgovara Nuxe balzam :(. Meni je on stvarno ne dobar već fenomenalan i trenutno sam na drugoj teglici. Nadam se da ćeš ga s vremenom opet zavoljeti, ako ne onda njime maži kožicu oko noktiju, kažu da je za to dobar ako ne valja za usne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi jasno zasto mi isusuje usne a probala sam da ga mazem i tanje i deblje i svakako :) Bas cu probati da ga koristim za kozicu oko noktiju, super ideja :)

      Delete
  10. NIKAD DA NARUCIM TANGLE TEEZER, A KOSA PREDUGA... :((((
    Ni meni neki nuxe proizvodi nikako ne odgovaraju, iako su pravo hvaljeni... jednostavno na kojoj kozi ne ide... a fino mirisu. xD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...