Friday, January 2, 2015

Decembar kroz Instagram

Dugo me nije bilo, obaveze su učinile svoje, ali nisam mogla da preskočim svoju omiljenu vrstu postova. Mesec u slikama. 
Početkom decembra, pronašla sam malo slobodnog vremena koje sam iskoristila za izležavanje uz mnogo 3D filmova...


Pronašla sam i svoj omiljeni lak ove zime, koji me je svakodnevno asocirao na Novu godinu :) Jedina mana mu je ta što na fotografiji ne izgleda ni približno lepo kao uživo. Ako budete u kontaktu sa IBD lakovima, obavezno pogledajte nijansu Cosmic Red...


Deda Mraz mi je ove godine bio blagonaklon a poklon koji me je najviše oduševio su bile Hunter čizme koje sam odavno želela...


Početak decembra bio je poseban i po dolasku novog člana porodice. Jedna mala devojčica, koja se još uvek privikava na novu sredinu, svakodnevno me nasmeje svojim ludorijama i karakterom koji je totalno drugačiji od Bockovog :)


Slobodna jutra su mi služila za izležavanje uz omiljene YouTube kanale...


Svako jutro sam se kao dete radovala otvaranju novog prozorčića, kao da me iza njega čeka ko zna šta a ne samo jedna kockica čokolade sa drugačijim motivom :)


Slatkiši, kafa, stručna literatura i izležavanje na podu... Bilo je i takvih dana... Mnogo...


Garnier me je obradovao sa dve fenomenalne kreme o kojima ću uskoro pisati. Zavolela sam ih već prvog dana i jedva čekam sa podelim svoje utiske sa vama.


Greenet kafa za poneti me je svaki put nasmejala svojim ''savetima'' a jedan od njih je bio i taktika ''Noge na stolu'' :)


Tokom decembra, jedna od omiljenih ''aktivnosti'' mi je bila ispijanje čaja sa pogledom na okićen grad...


U decembru sam se počastila i jednim proizvodom koji sam odavno želela da probam. Ljubav se dogodila istog momenta čim sam ga probala :)


Pored toga što je ukusna, Greenet kafa mi je pomogla i da pronađem temu za doktorat :)


Uživala sam i uz novi broj Elle magazina i nisam ni sanjala da će se baš ova fotografija pronaći na njihovom profilu. Da li je potrebno da pišem koliko sam bila srećna? :)


Još jedan paket je stigao do mojih vrata a ovog puta se radilo o dm-u. Kada smo već kod toga, ovih dana ću imati mali poklon za vas :)


Hladnoća, sneg i vetar nisu mogli da me spreče da se nađem sa drugaricom u našem omiljenom restoranu kako bismo ponovo jele najbolju picu u gradu, koje jedno vreme nije bilo u ponudi... Na kraju se na fotografiji našlo sve osim pice koja je nestala brzinom svetlosti :)


Iako svake godine u decembru pravim novogodišnje keksiće, ove godine mi obaveze to nisu dozvolile ali su zato irvasi bili tu :)


Krajem decembra, Bocko se ponovo razboleo pa smo dane provodili kod veterinara. Na sreću, lepo je odreagovao na terapiju i sada mu je dobro. Čak je i okitio jelku svojim granulama :)


Želim svima srećnu Novu godinu, punu zdravlja, sreće i ljubavi!

Do narednog posta,

xoxo

Jovana

30 comments:

  1. Moj Bocko mili samo da je dobro <3

    ReplyDelete
  2. *Jovana,Bocko je prilično porastao.Čak mu i bodlje izgledaju čvršće.
    Status je odličan kao i uvek,jer te dugo nije bilo.
    Sve najbolje u Novoj godini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocko je iste velicine kao kada je dosao kod mene samo sto na nekim slikama izgleda vece a na nekima manje :) Hvala puno Natasa, takodje :)

      Delete
  3. lepe su slike :)
    inace, kako si dosla do kutije od dm-a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Poslata mi je od strane PR sluzbe dm-a.

      Delete
  4. Jedan od najlepsih instagram naloga koji pratim ^_^

    ReplyDelete
  5. Fantastične fotografije :). Ježurko je preslatki :)

    ReplyDelete
  6. Ježićiii <3 Kako se slažu malena i Bocko? Ako je izvedivo, ajde ih fotkaj jednom zajedno da vidimo koliko je ona manja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni su po prirodi samotnjaci i ne vole drustvo drugih jezeva (osim u sezoni parenja) pa ne zive zajedno a nisam ih jos spajala jer je ona jako mala pa ne znam kako se slazu :) Cim prodje par meseci, eto zajednicke slike. Inace, duplo je manja od njega :)

      Delete
  7. Ježići su preslatkiiiiii, ne mogu da verujem da ih čuvaš kao ljubimce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zasto ne, pa zbog toga se i prodaju :)

      Delete
  8. Jaooo novi jezonja, cekamo 'ujedinjenje' :D Bas lepe fotografije.

    ReplyDelete
  9. Kad citam tvoje postove o mesecu kroz Instagram
    i ja se osecam kao da otvaram novi prozorcic iza koga se krije nesto toplo i slatko :)

    Ne bih nista posebno izdvajala ovaj put sem novog clana odn. clanice :-) Medena je.

    Zelim ti od srca sve najlepse u Novoj godini, zdravlja, ljubavi, osmeha,
    lepih postova <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Jelena, takodje sve najlepse <3

      Delete
  10. Sretna Nova, sve najljepšee :) Slike su divnee, a čizme su oo Božeee, prekrasneee. Zaljubila sam se :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Nina, takodje sve najlepse! <3

      Delete
  11. Bocko je najkul ljubimac u blogerskoj sferi, a verovatno i šire. :)
    Sve najlepše u novoj godini! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocko kaze da lepsi kompliment nije dobio :) Hvala puno, takodje sva nejlepse! <3

      Delete
  12. opet predivan post <3 pun lijepih sadržaja i stvarčica :D
    ona kutija s čokoladama na podu izgleda preslatko .. volim tu našu sličnost što volimo piti kavu i guštati u slatkome :)
    divne blagdanske fotke :D sretna Nova <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Pa ima li sta lepse od gustanja uz kafu i slatkise :)

      Delete
  13. Srećice draga, srećna vam svima Nova godina <3 Pokušavala sam poslati čestitke na FB u ponoć, no zblokao se od silne ljubavi haha :D
    Da ste mi ti i tvoji najmiliji, Bocko i Bockolina zdravi, srećni i veseli :*
    Divan post i divan mesec u slikama.
    Malo je napisati da sam uživala. Prelepe su ti Hunterice, ali moj favorit je Bockolina :P <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, takodje, sve najlepse! <3
      P.S. Izljubi mi puno svoje krznate ukucane :)

      Delete
  14. Super fotke !! bravo, puno srece u 2015
    ja sam nova u vasem b(l)ogovskom svetu devetarkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jezići su preeeslatki<3
    A o irvasima da ne govorim!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...