Saturday, January 10, 2015

Favoriti novembra i decembra


Pripremajući se za današnji post, osvrnula sam se na poslednja dva meseca protekle godine i shvatila da ispred sebe imam malu, ali veoma voljenu, grupu proizvoda. 

AURA - Matte kremasti ruž (609 Candy Pick)

Kada je kompanija Aura na tržište izbacila kolekciju mat kremastih ruževa, uzimajući u obzir oduševljenje prema svim njihovim proizvodima koje sam u poslednje vreme probala, znala sam da mi se moraju svideti. Tako je i bilo. Zavolela sam ih već nakon prvog korišćenja. Candy Pick je nijansa koja meni najviše odgovara i koju sam koristila gotovo svakodnevno. Na usnama mi traje par sati, nakon čega počinje ravnomerno da bledi, sve dok potpuno ne nestane. Ne uvlači se u nabore i ne isušuje usne što je veoma bitno kod ovakvih proizvoda. Što se mene tiče, potpuni pogodak i iskrena preporuka.


theBalm - MARY-LOU MANIZER

Ni sama ne znam koliko sam dugo želela ovo savršenstvo u svojim rukama a onda sam pre mesec dana odlučila da je vreme da čekanju dođe kraj. Bila sam sama svoj Deda Mraz i precrtala još jedan proizvod sa liste želja. Nakon toliko pohvala koje sam čula, verovala sam da će mi se svideti ali moja očekivanja su daleko nadmašena. Licu daje prelep odsjaj, jako lako se stapa sa ostatkom šminke pa ga je moguće nanositi i prstima a na licu se zadržava sve dok se namerno ne skine. 


Eucerin - pH5 ulje za kupanje

Svake zime, moja koža postaje dosta suvlja nego inače ali ove zime je taj problem kulminirao. Probala sam sve ono što mi je do sada pomagalo ali bezuspešno. Zakazala sam pregled kod dermatologa i nestrpljivo čekala dan kada ću da odem jer je stanje bilo sve gore i gore. Nakon pregleda, dermatolog me je posavetovao da na mesec dana izbacim iz upotrebe sve ono što sam inače koristila za higijenu i negu i da koristim isključivo Eucerin ulje za tuširanje i posebno napravljenu apotekarsku kremu za suvu kožu. Ulje sam kupila isti dan ali sam na kremu morala da sačekam par dana dok se napravi. Nisam želela da čekam sa upotrebom ulja dok krema ne bude gotova i počela sam da ga koristim istog dana. Već nakon prvog korišćenja sam primetila drastičnu razliku a do onog momenta kada sam otišla da podignem kremu, moj problem je već bio rešen. Naime, pored toga što čisti, Eucerin ulje i nadoknađuje lipide kože. Do sada sam potrošila dve bočice i iako mi više nije neophodno, ne planiram da prestanem da ga koristim.



ibd  - Cosmic Red

Možda zvuči smešno ali da bih neki lak imala na noktima u novogodišnjoj noći, on mora da bude zaista poseban :) Ove godine ta čast je pripala upravo nijansi Cosmic Red. Prelepa crvena boja sa mnogo sitnih šljokica. Iako se može nositi i sam, ja najviše volim da ga mažem preko svog omiljenog crvenog China Glaze laka u nijansi High Roller, koji sam već spominjala OVDE.


NYX - CHUNKY DUNK (Pink Bikini)

Ako ste, kao i ja, ljubitelj NYX Butter ruževa, sigurno ćete voleti i Chunky Dunk hidratantni ruž. Ova bucmasta olovka je odlična za svaki dan, hidrira usne i ostavlja veoma lepu boju i blagi sjaj. Ono što je najbitnije - ne ističe suve delove. Donji deo se odvrće i veoma je laka za korišćenje. 


Maybelline - 120 Petal Rebel

Još jedna mazalica za usne koju sam često koristila je Maybelline ruž u nijansi Petal Rebel. Prelepa svetlo roze nijansa, srednje pigmentovana, koja usnama daje jako lepu nijansu. Jedina mana koju sam zapazila je da u zavisnosti od toga u kakvom su vam stanju usne, bez obzira na to što je hidratantan, dešava se da istakne suve delove. 


HiPP - Baby krema za negu

Proizvod koji sam poslednji kupila ali koji sam ranije već koristila. Jedno vreme se Hipp kozmetika nije mogla pronaći kod nas (ili ja nisam imala sreće) pa sam se posebno obradovala kada sam videla da se ponovo pojavila. Ovu kremu mogu koristiti bebe od rođenja, ali i cela porodica. Koža je veoma brzo upije i već nakon par sekundi nemate osećaj da ste bilo šta naneli na lice a koža bude mekša. Ne sadrži mineralna i eterična ulja, konzervans, parabene i emulgatore.


GARNIER - Miracle Skin Cream

U decembru su mi od strane Garniera poslata dva nova proizvoda a ova krema je jedan od njih. S obzirom da mi njihova BB krema nije odgovarala, bila sam pomalo skeptična. Sve moje sumnje su nestale kada sam je probala. U dodiru sa kožom, krema menja boju i prilagođava se koži i daje joj zdrav i blistav izgled. Zadržava se veoma dugo na licu a nakon par sati je potrebno da je matiram u području čela i nosa. Celu svoju okolinu sam zarazila sa ovom kremom a uskoro ću pisati više o njoj.



Ako ste probale neki od ovih proizvoda, podelite svoje iskustvo sa mnom :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

30 comments:

  1. Nisam probala ništa ali mi se dopada izbor proizvoda,planiram da se počastim jednim Aurinim kremastim ružem i ova boja mi se baš sviđa :).

    ReplyDelete
  2. Nista od pomenutog nisam probala ali bih volela ovu Hipp kremu, posebno jer je koza upije
    a nema ni konzervansa, parabena i ostalog.
    Moracu da vidim gde je ima u Bgd.

    Pozdrav :)

    ReplyDelete
  3. Odlican post! Voljela bih da probam Aurin ruz, jer mi se boja veoma svidja! :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlična lista favorita :). MARY-LOU mi je već duže vrijeme tiha patnja ;). Ruž izgleda odlično.

    ReplyDelete
  5. I ja imam problem sa izrazito suvom kožom, a kako sam inače dnevno po sat-dva u bazenu, hlor je još više oštećuje i isušuje. Moraću da probam to ulje od Eucerina. Koja je cena?
    Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je hlor bas veliki problem :/ Probaj, stvarno je odlican. Oko 500 dinara. Malo je skuplje od ostalih tusiralica ali je dovoljna mala kolicina i moze da traje dosta duze.

      Delete
  6. Mary-Lou je predivan i dugo ga već gledam i čitam o njemu kod drugih blogerica, ali nikako da ga kupim. :) Predivan je, vidjela sam dosta slika kod djevojaka i prelijepo izgleda na licu :) Valjda ga uskoro budem imala :D

    ReplyDelete
  7. Hipp kremica je tako divna na licu, ali nažalost dobila sam i gratis nekoliko bubuljica :) Nisam vjerovala da je od nje, ali kad prestanem koristiti lagano nestaju, dok s kremom su ponovo tu. Inače nemam problem da neki proizvodi prouzrokuju bubuljice, samo je još jedan proizvod bio nesretan za mene :D

    Tako sam i ja bila svoj Deda Mraz i naručila sam Bahama Mama bronzer. Bilo je ili Mary ili Bahama :)) Mary ide drugom prilikom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas cudno ali dobra stvar u svemu tome je sto bar znas ko je krivac :)

      Delete
  8. HiPP kremu ni ja ne mogu da nadjem. :/ Gde si je uzela? Btw, Eucerinovo ulje je spas.

    ReplyDelete
  9. Ovaj aurin ruz izgleda predivno,mnogo mi se svidja nijansa :)
    ibd lakic je divan, pravi praznicni, podsjeca na china glaze ruby pumps, bar ovako u bocici :)

    ReplyDelete
  10. Odlican post! da li bi mogla da napises recenziju Nyx-ovog chunky dunk karmina?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Naravno, cim mi obaveze dozvole :) Ako te nesto posebno zanima u vezi njega, pitaj i rado cu ti pomoci :)

      Delete
  11. Imala sam Petal Rebel pre par godina,kupila sam ga na leto a potrosila sam ga do zime:),to ti govori sta mislim o njemu:) Bio mi je divan i neobican,i hidratantan i ne,blaga boja,diskretna,ma super je bio.Verovatno cu probati jos neku nijansu:) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno mi je jasno zasto si ga tako brzo potrosila, super je :)

      Delete
  12. Odlični proizvodi! Obožavam koristiti proizvode za bebe, iako imam masnu kožu ova Hipp krema mi je skroz oke. :)

    ReplyDelete
  13. zainteresirala si me za Garnier i Hipp kreme :D
    i NYX - CHUNKY DUNK (Pink Bikini) izgleda kao lijepa boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obe su zaista super, ako ih probas javi utiske :)

      Delete
  14. *Jovana u ovom postu sve mi se sviđa,ali još uvek nisam isprobala ništa.
    Dopada mi se CHUNKY DUNK olovka za usta i evo već danima tražim cenu i nijansu na sajtu Aleksandar kozmetike.
    Napiši molim te,gde si je našla i koliko košta?
    Hvala!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo ih je u Alexandar Cosmetics-u a za cenu nisam trenutno sigurna, cim proverim napisacu :)

      Delete
  15. S obzirom da Eucerin ulje prvi put koristim i to bas zbog suve koze zimi,koza na ramenima i ledjima mi se isperutala,videcu da li ce se to desiti i posle nekoliko koriscenja. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta njih znam koji ga koriste i niko nije imao lose iskustvo, nadam se da neces ni ti :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...