Thursday, January 29, 2015

Garnier Miracle Skin Cream & Miracle Eye Cream


Kada je Garnier na naše tržište izbacio dva nova proizvoda, isti su stigli i na moju adresu. Kreme je pratilo i obrazloženje da ne žele da mi pričaju ''marketinške priče'' već da žele da se sama uverim u njihovu učinkovitost. Iako sam se radovala isprobavanju ovih kremica zbog njihove teksture koja se prilagođava boji kože, moram da priznam da sam pomalo bila skeptična jer mi BB krema koju sam ranije probala nikako nije odgovarala. 

Miracle Skin Cream

Kada uzmete u ruke kutiju, ono što ćete verovatno prvo primetiti je obećanje da krema transformiše kožu i da se bori protiv njenog starenja. Ono što ja mogu da kažem nakon mesec i po dana svakodnevnog korišćenja je to da koža zaista bude lepša i na dodir veoma meka. Krema sadrži i SPF 20, što smatram za dodatni plus jer nam olakšava ceo proces šminkanja i ne moramo da koristimo dva proizvoda ako želimo da zaštitimo svoje lice. 


Ono što ovu kremu razlikuje od svih drugih koje sam do sada probala je njena formula sa mikro-pigmentima koji se prilagođavaju boji kože. Krema je bele boje a na fotografiji ispod možete videti sitne kuglice koje se u njoj nalaze.



Kada počnete sa razmazivanjem, krema počinje da menja boju. 




Dok sam je prvi put nanosila na lice, bila sam gotovo sigurna da mi boja nikako neće odgovarati. Čim sam je lepo nanela na celo lice, boja se jako lepo stopila sa mojim tenom. Na fotografiji ispod možete videti kako izgleda pre i posle


Moja koža je kombinovana a deo čela i nos mi se maste bez obzira na to šta koristim. Sa ovom kremom mi se takođe dešava da mi nakon par sati prosija kritičan deo ali ga tada samo matiram i nakon toga sam ponovo mirna par sati. 


Sastav:

Zapremina kreme je 50 ml a cena oko 800/900 dinara.


Miracle Eye Cream

Za razliku od prethodne kreme, ova je namenjena predelu oko očiju i ne sadrži zaštitni faktor. Takođe sadrži mikro-pigmente koji se prilagođavanju boji kože. 
Kako iz Garniera tvrde, nakon 28 dana upotrebe, bore i fine linije su umanjene a koža je čvršća i tonirana.


Moji podočnjaci su dosta tamni i imam ih od kako znam za sebe. Veoma ih je teško prekriti i sa nekim korektorima koji imaju visoku moć prekrivanja pa od ove kreme to nisam ni očekivala. Ono što je meni pružila je ujednačena boja i zdrav izgled kože. 

Sastav:



Zapremina kreme je 15 ml a cena oko 800/900 dinara.

Ako želite kremu koju ćete moći svakodnevno da koristite i od koje ne očekujete visoku moć prekrivanja već ujednačen teni i ''glow'' efekat, ovim kremama ćete biti oduševljene koliko i ja. Ono što mi je najbitnije, nijedna bubuljica mi se nije pojavila na licu za vreme korišćenja a koža mi je postala dosta nežnija.
Svoju okolinu sam konstantnim rečima hvale uspela da ubedim da ih probaju i do sada sam čula samo pozitivne reakcije. Da ne bi sve ostalo samo na mojim rečima, ostavljam vam fotogafiju da sami procenite da li vam se sviđa kako izgleda ili ne. Na fotografiji imam isključivo Miracle kreme, bez bilo kakvih proizvoda ispod i preko njih, sat vremena nakon nanošenja.


Da li ste probale ove kreme i kakva su vaša iskustva?


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

25 comments:

  1. Odlican post! :)
    Probala sam ovu kremu, mnogo mi se svidja :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nikoleta, drago mi je da se i tebi svidja :)

      Delete
  2. Ovo izgleda odlično! LIce ti je kao papir :) Mada mislim da veliku ulogu igra to što imaš lep ten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Adjo <3 Daleko sam ja od lepog tena ali zaista mu da neki zdrav sjaj i ujednacenu boju :)

      Delete
  3. Kreme su 919 din..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na informaciji :) Kada pisem cene, obicno su okvirno jer se dosta razlikuju od mesta kupovine i vremena. Ja sam pre dve nedelje isla da kupim novu a cena je bila oko 850 dinara :)

      Delete
  4. Mnogo si mi lepa. Ubedila si me, kupujem. Pozdrav. Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tanja <3 Javi da li si zadovoljna :)

      Delete
  5. Odlicno izgleda na licu,a bas sam mislila da je samo marketinski trik,iskreno :-)

    ReplyDelete
  6. Uh, ja nisam dovoljno zuta za ovo. :D

    ReplyDelete
  7. Nisam probala, ali izgleda predobro... imam normalnu kozu i potrebno mi je samo nesto da ujednaci ten zbog crvenila mislim da bi ovo bilo extra za ljetne dane :)
    i lijepa si ^.^

    ReplyDelete
  8. Ovo jako lepo izgleda! A, ovaj, pitanje neznalice, jel se ta krema koristi kao podloga, ili na nju ide puder, ili kako? :stidljivismajli:
    I da, jesi lepa stvarno :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pita ne skita :) Ja je koristim za svaki dan kao toniranu kremu ali mozes je koristiti i kao podlogu pa preko nje neki puder za vecu prekrivenost :)
      I da, hvala :stidljivismajli: :) <3

      Delete
    2. Deluje prilicno zuto na slici kada je naneta na ruku, kako to deluje na licu,nadam se da stvarno nema ni zuti a ni roze ton? Naravno kod nas Lilly nema tester!Bojim se da opet bacim pare zbog toga.

      Delete
    3. Ako mislis da ces baciti pare, najbolje da ne kupujes dok ne probas, verovatno ce se negde pojaviti testeri.

      Delete
  9. Uzela sam je danas u Liliju,na snizenju je 650din I ima tester. Pozdrav svima

    ReplyDelete
  10. Upravo sam je dobila na poklon
    direkno iz Parisa.
    Super je :-)

    ReplyDelete
  11. Koja je donja granica godina za upotrebu garnier Miracle Skin kreme? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Donja granica nije naznacena ali bez obzira sto na njoj pise "anti-ageing", smatram da ne moze uticati na smanjenje bora pa isto tako ni naneti neku stetu ako je koriste mladje osobe :) U svakom slucaju, mislim da je za mlade devojke bolje da koriste ovu kremu i slicne njoj umesto teskih pudera :)

      Delete
    2. Super, ja imam 22 i bas mi prija ova kremica, nemam problematicno lice i stvarno bih da izbegnem pudere, osim naravno , u posebnim prilikama :)) ali se uplasih da nisam premlada za taj ''anti-age'' i da ne bude nekih kontra efekata xD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...