Saturday, January 31, 2015

Januar kroz Instagram (2015)

Preživela sam ovaj, prvi mesec u godini, propraćen raznim dešavanjima, lepim i manje lepim i došlo je vreme da se osvrnem i sumiram utiske. Jedno je sigurno, bilo je svakako samo ne dosadno :)

Početak januara je u duhu praznika pa sam tako bila i sama svoj Deda Mraz :)


Kako uz praznike (bar kod mene) ide i mnogo slatkiša, kupovala sam ih u velikim količinama, nešto za sebe a nešto za drage ljude... I da, ako naiđete na čokoladu sa vrha slike, sa narandžom i cimetom, obavezno je probajte jer mislim da dugo nisam probala lepšu od nje :)


Jedno veče, dok sam umorna stajala na stanici i kucala poruku, u jednom momentu sam podigla glavu i ostala u šoku :) Na bilbordu je bio moj Bocko! Dobro, ne baš moj ali za mene u tom momentu kao da jeste :) Identičan ježić kao moj Bocko bio je dovoljan razlog da fotografišem bilbord (i to par puta zbog lošeg svetla) i žrtvujem se da me prolaznici čudno gledaju :)


U čast toga, nastao je selfi sa ''zvezdom'' :)


Iako mi je ceo mesec bio potpuno haotičan, malo slobodnog vremena koje sam imala trudila sam se da kvalitetno iskoristim. A kako bolje nego na klizanju :)


Još jedna od aktivnosti tokom januara bilo je i čekanje ''savršenog'' trenutka, da se svi prolaznici sklone kako na fotografiji ne bi bilo nikoga... Svašta čoveku padne na pamet kada mu je dosadno :)


Voz Budimpešta - Beograd i opuštanje uz knjigu su mi bili jedni od omiljenih momenata...


Još jedan od najdražih momenata januara mi je bilo uživanje u jednoj toploj zimskoj večeri. Najbolja drugarica, kuvano vino, ćebence i najrazličitije moguće teme...


Jedna mala spavalica me je uveseljavala samo jednim pogledom na nju <3


Ono što sam najčešće koristila od šminke tokom januara našlo se na jednoj od fotografija...


Iako treba poslednji prozorčić otvoriti za Božić, kod mene su bili otvoreni 22. januara :) Reći ću samo - sugar overdose :)


Jedan predivan dan u Sremu, među dragim ljudima (a i životinjama :)) morao je biti ovekovečen <3


Nedelja uveče, kao po kalupu, kod mene izgleda isto. Pripreme za ponedeljak u punom jeku :)


Brzinski doručak i omiljeni časopis, pred polazak...


Nevaljala devojčica mi je ceo mesec zadavala muke kada sam pokušavala da joj skratim nokte. Kraj je januara a nokti su još uvek tu. Ona 17266 : Ja O.


Bilo je i dana kada sam bila domaćica :)


U januaru mi se posrećilo da konačno nađem kašičice koje sam dugo tražila jer su mi se prethodni put ispred nosa prodale. Sada su napokon moje i mnogo sam srećna :)


Iako sam se nadala da će me izazov #photoiwouldneverpost zaobići, prevarila sam se. Drugarica me se ''setila'' i eto... Zašto se osramotiti jednom kada može četiri puta?! :) Maska na licu, pola glave i puna usta kobasice u nekom šatoru u Cirihu, infuzija, pidžama i podočnjaci, kao i zombi šminka... sasvim dovoljni razlozi zašto ove fotografije ne bih objavila :)


I za kraj, mala nagrada od mene - meni, nakon jedne produktivne nedelje :)



Želim nam svima jedan lep februar! <3

Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

19 comments:

  1. Srećica moja <3 Prelepa si mi na sve 4 fotke :D
    Ljubac za Bocka i za Princezu. I mog Joleta :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takva "lepota" se ne vidja svaki dan :D
      Hvala Mishky nas, ljubimo i mi tebe <3

      Delete
  2. Super slicice, ali jezic je pobedio po mom misljenju :)

    ReplyDelete
  3. Kod tebe uvek vidim neki zanimljivi slatkis :) gde da najdem te hvaljene cokolade jel Merkator?Ove bombone uzimas na pijaci za zlatnim celofanom i andjelcicima ili sta je vec ne vidim bas najbolje,znam da sam videla na standu sa slatkisima vise vrsta trazila sam od marcipana al nije bilo.Ako znas gde ima da se kupi dobar marcipan javljaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cokoladu sam kupila na pijaci, isto gde i te u celofanu, na tezgama gde je roba iz inostranstva. Probaj, jako je lepa, kao da u sebi ima i neke keksice... divna je :) Marcipan takodje kupujem na istom mestu :)

      Delete
    2. Moracu da pogledam,nisam videla te cokolade,al kao da u Merkatoru jesam,a ove u celofanu kao bombone cokolada nadam se da su ukusne jer cena nije velika a uvek sam skepticna prema tim sljastecim ambalazama da nije unutra nista ukusno.Potrazicu marcipan probala sam onaj sto si imala na nekom od instagram postovima al mali je postotak badema.

      Delete
    3. Ove u celofanu su mi ok, da se sarene na stolu tokom praznika, nisu nista wow ali su sasvim ok. Ja uzimam sa marcipanom i sa kokosom. Ako je nadjes i probas, javi utiske :)

      Delete
    4. Nasla sam te bombone cokolade u celofanu na ribljoj htela sam kupiti al nije bilo od marcipana sve se rasprodalo,bilo je od kokosa i lesnika ja mislim samo,al cena je bas povoljna oko 150din ogromna kesa.Ove cokolade sto si nahvalila nisam videla al cu se potruditi da nadjem da probam,na pijaci svasta mozes naci od slatkisa zaista sto nije dostupno u prodavnicama,a i cene su svakako povoljnije :)

      Delete
  4. Volim tvoje instagram postove, uvijek ih rado čitam i uživam u njima. Fotografije divne kao i uvijek, a sad mi je najljepša "brzinski doručak i omiljeni časopis". Prekrasna fotografija :)

    ReplyDelete
  5. pre pre lijep post <3 živim za ovakve tvoje postove, uvesele me <3
    ona slika sa slatkišima je epic,, prava si cozy cura :D volimo slične stvari - slatkiše i knjige hehe :D
    super da je mjesev bio produktivan,,, nema boljeg osjećaja nego nagraditi se nakon uloženog truda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, volimo iste stvari :) Hvala ti puno <3

      Delete
  6. Odlican post.:) Koja je cena karte do Budimpeste i za koliko se stize?! Hvala. Lola.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da ja ne bih pogresila u ciframa, pogledaj na ovom linku:
      http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direktni/BEOGRAD/16050/BUDAPEST%20FERENCVAROS/04933/04.02.2015/0000/sr
      Tu ti je red voznje i vreme putovanja a cena ovde:
      http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/home/glavna_navigacija/putnicki_saobracaj/medjunarodni_saobracaj/cene_prevoza_v01.html

      Delete
  7. Obozavam tvoje slike, svaki put se odusevim kad okacis novu sliku. :) Toliko lepote i topline na jednom mestu. ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...