Sunday, February 8, 2015

TAG: Omiljeno ove zime


Pre par nedelja sam na The Glamgerous blogu nominovana da odgovorim na izazov o omiljenim proizvodima ove zime. Ja sam malo izmenila pravila i neću pisati po određenim kategorijama već sam izdvojila par proizvoda bez kojih nisam mogla ove zime i koje mnogo volim. 

Yves Rocher - Hair Repair Oil

Proizvod koji sam do sada spominjala par puta i bez kojeg ne mogu. Sadrži tri vrste ulja i nema silikona. Na samom početku sam bila skeptična jer sam imala neprijatna iskustva sa pojedinim uljima za kosu jer posle nisam mogla da ih isperem. Sa ovim uljem to nije slučaj. Najčešće ga stavim uveče a ujutru ga bez problema isperem. Od kako ga koristim, kosa mi dosta brže raste i mnogo je zdravija, pogotovo ako se uzme u obzir da je nakon svakog pranja stilizujem fenom i presom. Ukratko, odličan proizvod koji bih svima preporučila.


NOW Foods - Coconut oil

Proizvod koji takođe trošim u velikim količinama je kokosovo ulje. Koristim ga za kosu i kožu. Jedina zamerka koju imam je to što je ovo verzija bez mirisa, što mi je promaklo kada sam ga naručivala. Sve ostalo vezano za ovo ulje je apsolutno savršeno. Nega koju pruža kosi i koži je odlična i mislim da nikada neću prestati da ga koristim :)


Balea - Outdoor Protect balzam za usne

Moje otkiće ove zime je upravo ovaj balzam. Apsolutno sve vezano za njega mi se sviđa. Ima blag miris, gust je a ne lepi usne, odlično neguje, dugo se zadržava na usnama i cena mu je niža od 200 dinara. Mnogo me asocira na čuveni Carmex ali mi je čak i od njega bolji jer nema onog osećaja hlađenja koji mi baš i ne prija zimi a i za razliku od Carmexa, dostupan je kod nas.


Garnier - Miracle Skin Cream

O ovoj kremi sam nedavno već pisala ali nisam mogla da je preskočim u ovom postu jer nema dana da je ne upotrebim. Da ne bih ponavljala sve što sam već rekla, svako ko želi malo više informacija o njoj, može pročitati u OVOM postu.


Lekoderm - Mast sa ribljim uljem

Veoma koristan proizvod a više nego pristupačan. Koristim ga cele godine a najviše zimi. Najčešće ga mažem na ruke i to pre spavanja jer je potrebno dosta vremena da ga koža upije. Iako miris Jekoderma (isti proizvod ali drugi proizvođač) volim, miris Lekoderma mi je užasan ali sve se to da preživeti ako se uzme u obzir efekat koji se postiže :)


Balea - Koncentrat za ruke sa babasu uljem

Još jedan veoma pristupačan proizvod koji mi je ove zime značajno olakšavao život. Ja sam osoba koja ne podnosi rukavice i kosim ih samo kada baš moram. Kako sam dosta vremena provodila na otvorenom, ruke su mi postale mnogo grublje. Ova kremica mi ih je obnovila za samo dva dana. Veoma je gusta ali se brzo upija i ostavlja zaštitni film koji štiti ruke. U sebi sadrži i sastojak sa prirodnim efektom zaštite od zime.


Eucerin - Ulje za tuširanje

Dosadila sam već samoj sebi sa pričom o ovom ulju ali zaista je vredno :) Već nakon prve upotrebe, znala sam da ćemo se lepo družiti. Trenutno trošim drugu bočicu a oduševljenje je isto kao prvog dana. Nakon tuširanja nema isušivanja kože i neprijatnog osećaja zatezanja od hlora. Malo je skuplje od klasičnih gelova za tuširanje ali vredi svakog dinara. Trenutno testiram jedno za koje smatram da je jeftinija zamena ali neću još ništa da pričam dok ne budem sigurna :)


L'Oreal - Ideal Soft tonik

Nakon L'Oreal micelarne vode, koja mi se pokazala kao najbolja od svih drugih koje sam probala iz drogerija, odlučila sam da probam i tonik. O njemu sam već pisala u mesečnim favoritima i moje mišljenje o njemu se nije promenilo. Mojoj koži ovaj tonik veoma prija iako u sebi sadrži alkohol. Ovo je druga bočica i ne planiram da ga menjam sve dok ga moje lice voli. Za razliku od drugih tonika, nije klasična tečnost već naginje ka sluzavoj/gel strukturi. Ne isušuje lice, lepo tonira i ne izaziva mi crvenilo.



Ja sam svoje zimske favorite podelila sa vama a ako vi imate neki proizvod bez kojeg ne možete zimi, podelite ga sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

17 comments:

  1. Je li te to Eucerin podsjeca na ono novo Baleino cudo? :D

    ReplyDelete
  2. Pored hiljadu ulja za kosu, sad imam želju da probam i ovo : ) Kokosovo i Eucerin ulje volim koliko i ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakom drugom bih rekla "kupi" ali tebi kazem "molim te, nemoj" :) Ne zelim da me grize savest :)

      Delete
  3. Nisam imala sreće sa L'Oreal kozmetikom, ali me tako mami ovaj tonik. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam do micelarne i ovog tonika :)

      Delete
  4. Odlican post! :)
    I ja koristim isti kosovo ulje, mnogo mi se svidja!!

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Koja je cena Yves Rocher - Hair Repair Oil ? I gde može da se kupi? :)
    Jako bih volela da vidim i recenziju Baleinog ulja za tuširanje jer mi je iskreno puno da dajem novac za Eucerin jer nenormalno brzo trošim tuširalice.
    Pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga kupila u TC Usce, ne secam se tacno ali mislim da sam ga poslednji put platila oko 700 dinara.

      Delete
  6. Najvise me je zainteresovalo Y.Rocher ulje (imam isto pitanje kao i Maky :) ) i Balea balsam za usne.
    I ja, kao i ti, ne nosim rukavice osim kad bas, bas moram
    ali nisam ljubitelj gustih krema, vise volim one koje koza prakticno odmah upije pa i nemas utisak
    da si namazala ruke.

    Pozdrav za tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam ljubitelj gustih krema ali ova je nekako drugacija, mislim da bi ti se svidela :)

      Delete
  7. Jaooo, jako želim ovu Eucerin divotu! A sad i ove Baleine mazalice i tonik :) A bez kokosovog ulja bih mogla samo da se pozdravim sa plavom ombre frizurom :D

    ReplyDelete
  8. bas si me silno zaainteresovala za Eucerin i Baleu za ruke,za ruke nikako da nadjem odgovarajucu kremu a cini mi se da bi mi ova bas odgovarala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti biti dobra koliko i meni :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...