Sunday, March 1, 2015

Favoriti januara i februara (2015)


Koliko god obaveza da imam i ne stižem da pišem onoliko koliko bih želela, postove o mesečnim favoritima trudim se da ne preskačem. Obožavam da ih čitam na drugim blogovima jer uvek pronađem nešto novo što i sama zavolim. Isto tako volim i da ih pišem jer sreći nema kraja kada mi se javi neka devojka sa porukom kako je probala nešto što je videla među mojim favoritima i kako je i sama mnogo zavolela određeni proizvod. 

Balea - Univerzalne kreme

Ne volim da gomilam stvari i za svoj ukus trenutno imam i previše krema ali nisam mogla da odolim preslatkoj metalnoj ambalaži. Bila je prava borba pronaći dm u kojem se nisu rasprodale. Iskreno, mislila sam da se radi samo o lepom pakovanju i bila sam spremna na to. Posebno sam se obradovala kada sam ih probala i svatila da sam pogrešila i da su više od lepe kutijice. Pružaju sasvim dobru negu, lepo mirišu i relativno brzo ih koža upije. Jedna mi stoji pored kreveta a drugu nosim u torbi i svakodnevno ih koristim. Uskoro bi trebale da se pojave i dve nove a ja se iskreno nadam da će stići i kod nas :)


Amika - Ulje za kosu

Amika ulje je već mesecima jedan od mojih omiljenih proizvoda ali nekako uvek zaboravim da ga svrstam u favorite. Najčešće ga koristim na suvoj kosi, kada završim sa stilizovanjem. Jednu do dve kapi protrljam između dlanova i prođem rukama kroz celu kosu. Ne masti mi kosu, čini je glatkom a krajevi deluju mnogo zdravije. 


Blistex - Raspberry Lemonade Blast

Iako sam ovaj Blistex naručila tokom svoje poslednje iHerb kupovine, planirala sam da ga koristim tek sa početkom toplijih dana. Naravno, nisam izdržala :) Svakodnevno sam ga koristila u kombinaciji sa Balea Outdoor Protect balzamom o kojem sam već pisala u postu sa omiljenim proizvodima ove zime (OVDE) pa ne bih da dva puta stavljam isti proizvod među favorite. Ima zaštitni faktor 15, divno miriše a o negi nema potrebe ni pisati kada se radi o Blistex proizvodima.


Balea - Šampon za dubinsko pranje

Paket koji sam dobila početkom februara od dm-a, između ostalog sadržao je i ovaj šampon kojem sam se posebno obradovala jer sam i sama planirala da ga kupim. Ako ste kao i ja, pa na kosu stavljate sve i svašta (ulja, lak, šampon za suvo pranje, silikone,..), onda je dobro povremeno oprati kosu ovakvim šamponom. Namenjen je svim tipovima kose a glavni zadatak mu je da ukloni sve ostatke proizvoda za stilizovanje. Nakon njega, kosa je neverovatno čista ali zahteva upotrebu neke maske ili pakovanja jer ovaj šampon iz kose ispere svaki vid masnoće. Ja ga koristim svako drugo/treće pranje jer je moja kosa inače suva i nema potrebe da ga češće koristim. Mislim da bi bio posebno dobar osobama čija se kosa brzo masti. 


NYX - Soft Matte Lip Cream (Tokyo)

Proteklih mesec dana, u 90% slučajeva sam na usnama imala nijansu Tokyo. Ne mogu da opišem koliko volim ovu nijansu i to što je mat. O mirisu da i ne govorim jer svaki put kada ga mažem, ja moram i da ga onjuškam :) Postojanost mi se takođe dopada ali mi smeta skupljanje u uglovima usana nakon nekog vremna, mada toliko ga volim da mu je to oprošteno. Potrebno je samo voditi računa da usne nisu ispucale, što važi za sve mat karmine, jer oni dodatno ističu suve delove. 


Monoi TIKI - Kokosovo ulje (Vanila)

U poslednjoj iHerb narudžbini, pored Blistex balzama, našlo se i ovo predivno ulje. Do sada sam ga koristila isključivo za kosu. Nanesem ga na celu dužinu uveče a ujutru ga isperem. Posebno mi se sviđa to što ima jako čudan i lep miris vanile, totalno različit od onog veštačkog na koji smo većina navikli. Jedina mana je to što svaki put moram da ga zagrevam, kako bi prešao u tečno stanje. Toliko sam zavolela ovo ulje u kratkom periodu da planiram da probam još neko iz TIKI asortimana.


Ebelin - Sredstvo za čišćenje četkica

Još jedan proizvod koji se našao u paketu iz dm-a i koji sam brzo zavolela. Koristim ga relativno kratko i svaki put pomislim koliko mi olakšava proces šminkanja. Koristi se tako što se naprska na četkicu, ostavi kratko da deluje a zatim obriše suvom maramicom. Ako vam je brzo potrebna neka četkica a nemate vremena da je perete i sušite, ovaj proizvod je spas. Sadrži alkohol koji veoma brzo ispari i četka je suva, dezinfikovana i spremna za upotrebu. Da ne bude zabune, ovaj sprej ne može da zameni redovno pranje četki već samo da ''uskoči'' kao trenutno rešenje ili kao pomoćno sredstvo osobama koje se profesionalno bave šminkanjem i jednostavno ne mogu da peru sve četke pet puta dnevno.


Mavala (Violette) & Artdeco (20)

Lakovi koje sam uglavnom imala na noktima su Mavala Violette i Artdeco br. 20. Sa oba laka sam veoma zadovoljna. Kod oba je potrebno dva sloja i veoma su postojani. Tekstura im je dobra, ne ostavljaju tragove četkice i lako se mažu.




Ovog meseca imam da podelim sa vama i par stvarčica koje ne mogu da svrstam u preparativu i dekorativu a koje sam volela...

Gumica protiv lomljenja kose

Spominjala sam je na Facebook stranici ali ne mogu a da je ne svrstam i među favorite. Svi mi koji peglamo kosu, znamo koliko zna da bude iritantno kada skinemo gumicu a kosa ostane prelomljena. Meni se to često dešavalo jer dosta toga ne mogu da radim sa puštenom kosom (kao npr. da kuvam) a kada je zavežem, tu je kraj ravnoj kosi. Iako mnoge, pa i mene, asocira na gajtan starih fiksnih telefona, meni je ova gumica mnogo olakšala život. I da, iako ne volim kopije bilo čega, mislim da nema potrebe bacati pare na originalnu verziju jer se meni i ova kupljena u Accessorize-u pokazala odlično. Ako neko baš želi original, čini mi se da ga može pronači u Sefori.


Lepljiva traka za garderobu

Još jedan proizvod koji sam već spominjala na Facebook stranici a koji ne mogu da preskočim u ovom postu. Radi se o traci koja je samolepljiva sa obe strane i koja će vam pomoći tokom nošenja garderobe koja može da otkrije više nego što bi trebalo. Jedna strana se lepi na kožu a druga na tkaninu. Važno je to da se ne odlepljuje sve dok vi ne poželite da je skinete. 


Stick Hero

Poslednji favorit u ovom postu je igrica. U poslednje vreme mnogo vremena provodim u prevozu i uvek mi je potrebna neka zanimacija da to vreme što brže prođe. Stick Hero je trenutno moja najveća zaraza. Sve što treba da radite je da držite prst na ekranu onoliko dugo koliki vam je štap potreban da mali crni čovečuljak pređe na drugi stub. Znam, zvuči konfuzno ali je jako jednostavno i jako zarazno :)


To bi bilo sve za protekla dva meseca. Ako imate neki svoj omiljeni proizvod, knjigu, igricu, napitak... podelite to sa mnom :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

24 comments:

  1. Moram reci da nista od tvojih favorita nisam koristila osim Amika ulja za kosu, koje mi savrseno mirise... Ustvari igrala sam i Stick Hero :D

    ReplyDelete
  2. Oldican post! Obozavam tvoj blog! :)
    Meni se najvise svidjaju Balea universalne kreme, odlicne su!

    Nikoleta, xoxo.

    ReplyDelete
  3. Imam i ja ove gumice od nedavno i to kupljene kod Kineza za 30 din. :)
    Nisam ni znala da postoji neki original i baš i ne shvatam u čemu može da se razlikuje obična izuvijana guma ili šta je već. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji, postoji, i kosta oko 700 dinara :) http://invisibobble.com/

      Delete
  4. Iako ne peglam kosu, ume da se prelomi od gumice. Meni je u kuci redovno pokupljena nekom 'stipaljka' snalom i od nje mi ne ostaje nista :) E sad, ne znam koliko volis snale. Bas si me zainteresovala za ovaj Balea sampon, mislis li da produzi vreme izmedju dva pranja?
    Jos nisam otvorila Balea kremicu, imam ovu 50s forever, verujem da cu biti odusevljena mirisom, a zbog kutijica smo ih sve i pokupovale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu samo da kazem iz svog iskustva a to je da meni definitivno kosa duze bude "cista" :)

      Delete
  5. Jao,to amika ulje mi se bas svidja,probala bih ga,je l' znas koliko kosta otprilike ? :)
    I ova gumica mi je zanimljva,imala sam je bas davno,kupila bih je ponovo,balea kremice sam koristila za ruke i odlicne su mi a kupila sam ih slucajno kao i ti ne ocekujuci nista posebno :)
    Hvala inapred i izvini na smetnji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna tacno ali mislim da je oko 400 dinara. Mozes da kupis i jednu kesicu pa da probas, ona je oko 60 dinara (cini mi se) i znam da je meni trajala bar za 5 puta :) Nema na cemu i nema potrebe da mi se izvinjavas <3

      Delete
  6. Divni favoriti ;)
    Zaintrigirala si me sa tim Balea samponom za dubinsko pranje, kao i tim sredstvom za ciscenje cetkica, tako da cu morati da probam ;)
    I ja sam se navukla na te cumice i zaboravila na sve ostale koje imam ;) Stvarno su cudo i nisam verovala da ne lome kosu uopste ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Maki <3 Ja stvarno nisam verovala u ove gumice a sada ne mogu bez njih :)

      Delete
  7. Imamo isti ukus za sve a i isti telefon ^^ sjajno <3

    ReplyDelete
  8. Ja pokusavam već nedeljama da kupim Dm kremice, ali nikako ne mogu da ih nadjem. Umesto njih nadjem prazne kartonske kutije u kojima su bile izložene. Trebalo bi u roku od 2 meseca da se pojave još 2 kremice sa retro pakovanjima, čini mi se da jedna sa mirisom nara :)
    Amika ulje planiram da probam, za početak ću uzeti pakovanje u kesici.
    Preporuka za igricu Circle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sada su uglavnom ostale samo prazne kutije :) Probacu Circle, sa jedne zaraze da predjem na drugu :)

      Delete
  9. Lijepi favoriti! Totalno kaskam za nyx lip creamova. na listi mi je valjda 585 nijansi :D a nikako da naručim. doci ce i oni na red! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell <3 I ja imam 585 jos na listi zelja :)

      Delete
  10. Stick Hero je previše zarazna igrica. :D
    Tek sam danas prvi put probala NYX soft mate lip cream (Abu Dhabi) i već sam oduševljena! :)

    ReplyDelete
  11. Jao, htela sam da te izribam, a vidim već je neko spomenuo. Ovo su najobičnije kineske gumice i koliko god da koštaju u Accessorizeu, sigurno su manje na nekom drugom mestu, posebno baš kod Kineza. Ja sam ih dovukla desetak komada iz Kine pre tri godine, i sve sam ih pogubila. Obožavam ih, ali izgleda da imam kućnog patuljka koji ih isto tako obožava. Inače, tamo ih devojke često nose i na ruci, i prvi put kad sam to videla, baš sam se zbunila i pitala devojku zašto nosi telefonski gajtan oko ruke :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pa sto da me ribas? :) Ima kod Kineza jeftinije ali puknu za dva dana. Ni ove nisu preskupe jer se dobije par komada a meni jos nisu pukle O:) Mislim da tvoj patuljak dolazi i do mene, bas cesto :)

      Delete
    2. Šteta, onda su to baš neke loše, jer su moje baš kineske koliko mogu biti, i traju godinama (ili dok ne pogubim). Onda neću da te ribam :)

      Delete
  12. Odlicni favoriti, posebno me privlaci ulje i ono cudo kao gumica za kosu!!! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...