Thursday, April 30, 2015

April kroz Instagram (2015)


April na Instagramu započeo je avgustovskom fotografijom :) Prva polovina avgusta mi je ostala u sećanju na Pariz. Prelepe dve nedelje sam provela u tom divnom gradu, koji mi sve više nedostaje, pa otuda i fotografija da bar malo smanji nostalgiju :) Ako ste propustili post posvećen Parizu, možete ga pogledati OVDE


Ako se sećate posta o paketu grickalica iz Japana, onda se sećate i mog oduševljenja Rilakkuma štapićima :) Pored preslatkog pakovanja, ukus me je dodatno oduševio. Slatki su i tope se u ustima kao biskviti sa puterom... Ako ste propustili post a zanima vas nešto više, možete pročitati OVDE.


Iako sam već mnogo puta spomenula svoje oduševljenje, ne mogu da propustim priliku i da to ne uradim još jednom :) Nakon posta u kojem sam pisala o svom iskustvu sa aktivnim kiseonikom, od divnih ljudi iz Akvabenta mi je stigao paket sa količinom proizvoda dovoljnom za korišćenje do kraja godine. S obzirom da je aktivni kiseonik proizvod bez kojeg ne mogu, oduševljenje je bilo ogromno :) Post o mom iskustvu sa aktivnim kiseonikom možete pročitati OVDE


Bocko je ponovo bio raspoložen za poziranje, ovog puta u pospanom izdanju :)


April je bio rezervisan za promenu frizure i zdrave krajeve :) Ranije sam kod frizera išla pod ogromnim stresom jer sam se bojala da će mi kosu previše skratiti. To više nije slučaj jer mi kosa u poslednje vreme jako brzo raste pa sada isprobavam sve ono što ranije nisam smela :)


Svaki dan je rezervisan za neke druge sitnice koje ga čine lepšim. Tako su jednog aprilskog dana to bile ove sa fotografije...


Prisustvovala sam i divnoj promociji nove Vichy kreme iz Idealia linije a delić atmosfere se našao i na Instagramu...


Za razliku od Bocka koji je dobrica i spavalica, gospođica sa naredne fotografije je sušta suprotnost. Višečasovne maratone istrčava svaki dan i bude jako ljuta ako je neko prekine, baš kao što je bio slučaj ovde :)


Uskršnje jutro je osvanulo sa poklonima u gnezdu jer Zeka zna ko je bio dobar cele godine :)


Još jedan divno proveden aprilski dan, šetnja do Gardoša i hranjenje jedne umiljate kuce... Doduše hranom za mace jer je to jedino što se moglo pronaći tokom neradnog dana ali nije se bunila i sve je smazala za par sekundi :)


Kafa sa drugaricom se nije preskakala iako je vreme za kafu uveliko prošlo...


Oduvek sam želela da imam džuboks a u aprilu mi se ta želja i ostvarila :) Slušanje omiljenih pesama na taj način mi ima neku posebnu draž... Ako nekoga zanima sajt preko kojeg se može iznajmiti ili kupiti, možete pogledati OVDE


Prolećno čišćenje je bilo još jedna od aktivnosti tokom aprila...


Već par meseci sam planirala odlazak na kurs dekupaža ali mi obaveze nisu dozvoljavale. Tokom aprila su se sklopile neke kockice i sasvim neplanirano je još jedna želja precrtana sa liste. Divno sam se provela i jedva čekam da imam malo slobodnog vremena kako bih primenila ono što sam naučila :)


Garnier me je još jednom obradovao, ovog puta Miracle noćnom kremom...


Kafa i utičnica, dve veoma posebne stvari u mom životu :) Ako imam te dve stvari, mogu satima da budem mirna kao bubica :)


Tokom aprila, bilo je i ne baš tako lepih dana, koje je konobar očigledno uspeo da proceni i uskladi šoljicu sa raspoloženjem :)


A bilo je i onih malo vedrijih dana, sa srcem u kafi...


Nakon prve dve Balea višenamenske kreme koje sam kupila tokom zime, uspela sam da nađem i treću koja se nedavno pojavila u dm-u. Nestala je sa polica ogromnom brzinom, baš kao i prve dve, pa sam bila posebno srećna jer sam uspela da je nađem :)


Oduvek sam bila očarana zatvaranjem pisama vokom i pečatom pa sam bila presrećna kad sam dobila svoj pečat. Žao mi je što je tehnologija ugušila naviku pisanja i slanja pisama i sada, kad imam pečat, imam želju da to bar malo promenim :) U lokalnoj knjižari sam pronašla lepe papire i kesice za pakovanje poklona pa je oduševljenje bilo još veće :)


April na Instagramu je započeo prisećanjem na Pariz a u nedostatku toplih dana, završio se prisećanjem na Afriku :)


Nadam se da vam je april bio lep a ako je bilo nekih zanimljivih momenata, podelite ih sa mnom :)

Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

14 comments:

  1. Lepo si se provodila, lepe slike a Bocko je presladak :)

    ReplyDelete
  2. Obožavam da čitam (gledam) tvoje Instagram postove. :) Predivno. :)

    ReplyDelete
  3. Tako sladak post. :) Verujem da samo ja nisam uspela da dokucim fantasticnost koju, za mnoge, predstavlja aktivni kiseonik.

    ReplyDelete
  4. Čini mi se da ovaj put nema tako puno kafa. :D

    ReplyDelete
  5. Kaže jedan moj drugar - punjač i šifra za wifi su novo slatko i kafa kad dođeš u goste ;) Neke slike sam, naravno, propustila, ali očekujem jednu sliku posle šišanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tvoj drugar pametno zbori :D Eto je, na slici gde je kuca ali je zavezana, nadam se da se i to racuna :)

      Delete
  6. Predivno, kao i uvek :) i ne znam sta da izdvojim..

    Mala g-djica je cakana <3

    a ja sam bas danas kupila iste kesice za pakovanje samo sa motivom tresnjica :)

    :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam i te sa tresnjicama, preslatke su :) Hvala Jelena <3

      Delete
  7. Divan post,slatke slicice,neznam zasto ali ova sa kamilom mi se mozda najvise dopala.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...