Saturday, April 11, 2015

Balea - Ulje za telo (Duša)


Nedavno sam vam se pohvalila fotografijom paketa koji sam dobila od dm-a i na njoj ste između ostalog mogli da vidite i Duša ulje za telo. Ulje koje je u potpunosti opravdalo svoje ime jer nakon njega, koža ostaje ''meka kao duša''. 


Miris ulja je nešto čime me je ono u potpunosti očaralo i pre nego što sam ga probala. Kao i većina Balea proizvoda, ovo ulje miriše prelepo. Ni sama ne znam kako bih ga okarakterisala osim kao miris koji popravlja raspoloženje i asocira na leto. Miris breskve je za mene najsličniji mirisu Duša ulja. Sviđa mi se i to što je veoma postojan. Konkretno, ulje mažem uveče a miris osetim i nakon buđenja.


Doziranje je kao i kod većine ulja. Uz malo pažnje, teško da se može preterati sa potrebnom količinom ulja. Mala količina proizvoda je dovoljna za celo telo.


Za razliku od suvih ulja, Duša ulju je potrebno više vremena da ga koža upije. Zbog toga, ja ga koristim isključivo uveče, pre spavanja. Ujutru je koža meka, elastična i nahranjena. 
Duša ulje u sebi sadrži ulja jojobe i avokada, poznata po mnogim blagotvornim uticajima na kožu. Pored spomenutih ulja, Duša ulje u sebi sadrži i bisabolol, jedinjenje koje je glavna komponenta esencijalnog ulja dobijenog iz kamilice. Koristi se u kozmetičkim preparatima zbog svog pozitivnog delovanja na smanjenje bora, obnavljanje kože i mnogih drugih benefita.


Ako ste u potrazi za pristupačnim uljem za telo (oko 300 dinara), voćkastog mirisa, koje pruža veoma dobru negu kože, Duša ulje je moja topla preporuka.


Ako ste probale Duša ulje, podelite svoje utiske sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

22 comments:

  1. S obizrom da je cena 300rsd, opraštam mu sporo upijanje i preporučujem ga mami. :)

    ReplyDelete
  2. Pa ja te obozavam....Svaka ti cast.Diven slike, divan post sve je divno.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ako ti Adjo tako kazes :) Javi ako ga probas :)

      Delete
    2. Nemas pojma koliko mi je drago :) Hvala sto si javila <3

      Delete
  4. Ovo mi deluje odlicno. Moracu da probam definitivno :)

    ReplyDelete
  5. Sutra odmah idem do DM-a! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se svideti koliko i meni :)

      Delete
  6. Deluje super, a nije skupo tako da će biti isprobano u najskorije vreme! :)

    ReplyDelete
  7. Odlična ti je preporuka, sviđa mi se i opis. Moram uzeti ovo.
    Jeste da ide toplije vreme, ali je meni koža tela baš suva i moram se mackati nonstop, tako da mi ovo ulje može idealno uskočiti u noćnu negu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je, tako da volim za noc malo masnije mazalice :)

      Delete
  8. Odlican post, hvala na preporuci! I ja imam suvu kozu, tako da bih mogla isprobati. :)

    Pozdrav

    ReplyDelete
  9. Ne razumem ovo ''dusa''

    ReplyDelete
  10. A gde to pise, nisam videla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ambalazi i prevedeno na etiketi na poledjini.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...