Thursday, April 2, 2015

Mart kroz Instagram (2015)

Mart je za mene bio pomalo haotičan i umesto da mi zbog toga ''proleti'', ja imam osećaj da je trajao bar pedeset dana. Imala sam mnogo obaveza a jedan od dokaza je i to da ovaj post pišem 2. aprila umesto poslednjeg dana u mesecu, kao i obično. Ipak, ne mogu da se žalim jer su sve te obaveze donele nešto lepo a umor je bio ''onaj pozitivan'' :)

Mart je započeo mojom omiljenom krempitom sa višnjama, šoljicom kafe i vesnicima proleća...


Instagram su tokom marta preplavili razni izazovi a jedan od najzastupljenijih bio je #pinktag. Kako je roze jedna od mojih omiljenih boja, nije mi bio problem da ga ispunim :)


Vanilice i kafa. Čista ljubav kojoj ne treba nikakvo dodatno objašnjenje :)


Alexandar Cosmetics me je iznenadio kartama za Sajam kozmetike, medenjacima i NYX maskarom. I sve to, kao i uvek, prelpo upakovano. Sajam nažalost nisam mogla da posetim jer sam bila na putu ali sam zato maskaru maksimalno iskoristila a svoje utiske ću uskoro podeliti i sa vama :)


Kao što sam već spomenula, početkom marta sam išla na put a proizoru koji me je dočekao se definitivno nisam nadala :) 


Par dana sam provela u istočnoj Srbiji i ostala sam očarana lepotom koju sam videla. Iako nisam išla da uživam već zbog projekta na kojem radim, prelepo sam se provela. Ako nekog zanima nešto više o kraju u kojem sam bila i po čemu je poznat, mogla bih jedan post posvetiti i tome :)


Jedna fotografija sa terena i pogled na selo Rajac...


Kraj u kojem sam bila, poznat je po vinu koje ima poseban ukus i koje je u neka bolja vremena izvoženo u Francusku. Poznat je i po divnim domaćinima koji vas neće pustiti da odete a da ne probate vina koja prave na tradicionalan način.


Iako sam se divno provela, uvek se radujem povratku svojoj kući :) Pogotovo nakon par dana bez sna, promrzla i većinu vremena bez interneta i bez dometa na telefonu :)


Uživala sam u DIY slatkišu koji sam dobila u Freedom Japanese Market paketu...


Moja drugarica i ja imamo nepisano pravilo da svaki put nakon kupovine odemo na kafu i detaljno gledamo i analiziramo šta smo to kupile, makar to bio najobičniji lak za nokte :) Tako je bilo i ovog puta...


Bocko je pozirao uz svog novog drugara sa pidžame :)


Akvabent tim me je potpuno oduševio znakom pažnje, poslavši mi paket sa fotografije jer su pročitali da sam imala problem sa raspršivačem koji su ranije koristili i kako bih isprobala novi. Još jedna pohvala za njih jer su paket poslali bez ikakvih zahteva da pišem o njihovom proizvodu a i zbog poklona za jednu čitateljku, za koji se možete prijaviti do sutra (više detalja u OVOM postu). Kako je to jedan od proizvoda koji već dugo koristim, ujedno su me podstakli da napišem post koji sam već dugo planirala a koji nikako nije stizao na red.


Retke su bile večeri kada sam imala vremena za knjigu i šolju čaja pre spavanja...


Takođe, retka su bila i jutra kada sam mogla mirno da započnem dan uz kafu...


Sredinom marta mi je stigla i Kawaii Box kutija sa preslatkim sitnicama koje čine dan lepšim. Za jednu takvu se još uvek možete prijaviti OVDE.


Lagana šminka, šolja kafe i ja sam spremna za novi dan :)


Kada je #pinktag bio aktuelan, nisam znala za koje proizvode da se odlučim. Ali su zato #goldtag i #minttag bili jedva srpljeni :)


Kao i svaki put kada uzmem nešto da jedem, eto i njih :) Uvek podelimo užinu i uvek to bude na obostrano zadovoljstvo. Oni siti a ja srećna jer manje kalorija nikad nije na odmet :)


Volim kada se osećam kao turista u sopstvenom gradu pa je takvo bilo i ovog popodneva... Odrasla sam na par metara od čuvenog Miletića, svaki dan baš tu hranila golubove i nikada se ne desi da prođem tuda a da se ne setim uspomena iz detinjstva...


I deo moje večernje rutine je dobio svoje mesto na Instagramu :)


Instagram je moja najdraža društvena mreža. Koliko volim da gledam fotografije svojih prijatelja, toliko volim i sama da ih ''kačim''. I da, budem mnogo besna kada dugo ne uđem na Instagram pa ne mogu da vidim sve fotografije koje sam propustila :)


Letnje računanje vremena mi uvek napravi pometnju i ukrade mi sat vremena. Tako je bilo i 29. marta a taj ''stres'' se morao nekako ublažiti... Izgovori, izgovori... :)


Vreme u putu uvek brže prođe uz knjigu i grickalice...


Za kraj marta, divno popodne i omiljena kafa...


Nadam ste da ste imali lep mart <3

Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. ovo su mi najdraži postovi kod tebe (vjerojatno sam to rekla već nekoliko puta) i općenito mi spadaju u sam vrh najdražih postova :)
    vidim da je i ožujak bio ispunjen slatkišima, kavama, lijepo kozmetikom i sitnicama <3
    ova Kawaii box me baš interesira :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je zato jer volimo da uzivamo u istim stvarima :) <3

      Delete
  2. Takodje obozavam ovakve postove, tj tvoj instagram. :) Gde si izradila slike? Preko onog sajta trista.rs? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 Da, narucila sam ih pre par meseci sa njihovog sajta :)

      Delete
  3. Bocko <3, kafe, jastucnice.. prelepo :)

    ReplyDelete
  4. Pridružujem se pohvalama za ovaj tip postova:)

    ReplyDelete
  5. Jao, pola ovih slika nisam videla... Ionako pratim puno ljudi pa ništa ne vidim, još kad na to dodam obaveze.... A lep ti je bio mart :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam slican "problem", sto vise ljudi pratim - vise mi toga promakne :)

      Delete
  6. Sjajne fotografije, vidim da si bas uzivala u martu. :D

    ReplyDelete
  7. Uzivam u ovim slikama..svakoj posvetim vremenca :) da pogledam kakva je solja, koji je to slatkis,
    a kakav je to bookmarker, koja knjiga..kakva kafa..cvece na stolu..

    medeno i toplo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena, hvala na (kao i uvek) lepom komentaru :) <3

      Delete
  8. Svi smo poludili za pink tagom, haha :D
    Krasne fotografije, zaista <3

    ReplyDelete
  9. Divan post i fotografije! Od svega po malo... :)

    Pozdrav

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...